Cds branden met verschillende software

vbimport

“Vroeger” was het onmogelijk om verschillende burn software naast elkaar te installeren. Ahead had zelfs een apart bootmenu in elkaar gezet zodat dat eventueel wel zou werken.

Is dit nu nog steeds het geval of zijn alle programma’s nu gewoon naast elkaar te installeren. In de meeste gevallen gaat het om Nero en CdrWin.

Alvast bedankt

Nero en CDRWin draaien prima naast elkaar.

Het is WinOnCD en Adaptec Easy CD Creator (nu Roxio) die problemen veroorzaakte met Nero… (misschien nog wel een paar, maar heb met CDR Win nog nooit problemen gehad)

Zolang je Direct CD niet installeert (of Packet CD) dan zul je niet zo snel problemen ervaren.

ik heb
cdrwin
nero
easycd creator 3.02
clone cd

Klopt, denk er alleen aan dat je direct cd of packet cd niet installeerd.
Als je de nieuwe versies hebt kan het geen kwaad

zolang je direct cd van adaptec nergens opzet, kun je zoveel brandsoftware opzetten als je wil, hoewel plextor utilities en nero of was het nu clone cd, wel is willen botsen

Net dezelfde proggie als Ghostface hier geïnstalleerd onder Windows ME en nog nooit een verneukte CD gehad of een vastloper.

Vroeger was dat wel eens anders met Easy CD Creator. Achteraf bekeken zijn die gasten bij Adaptec soms ook maar grote prutsers. Dan heb ik toch meer waardering voor de kerel achter CloneCD.

greetz

Ik heb geinstalleerd:

cdrwin
nero ( met nero direct InCd ofzo iets heb ik vroeger problemen gehad. eveneens met easycd creator)
clonecd
blindread/blindwrite
fireburner
(vroeger ook nog WinOnCd)

Ja het gaat prima… ik heb cdrwin, nero en clonecd naast elkaar lopen zonder verdere probs!

Dat het vaak fout ging kwam idd zoals eerder verteld door die CDRW sw! Zoals Packet-CD van WinOnCd, Direct-CD van Adaptec & In-CD van Nero! Als je die gewoon nie installed dan is er niks aan de hand! :wink: