Cdrwin

vbimport

Hallo,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een bin file met cdrwin moet branden?

Ik heb al via de zoekopdracht geprobeerd om threads op te zoeken die hierover gaan, maar kon niets vinden.:frowning:

hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

gr Ed

:o :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :o

EN EINDELIJK GEEN NEWBIE MEER !!!

Originally posted by ed2
[B]:o :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :o

EN EINDELIJK GEEN NEWBIE MEER !!! [/B]

sja zo kan ik het ook :stuck_out_tongue:

maar uhh over die vraag van cdrwinā€¦Het programma spreekt voor zicht lijkt meā€¦

als je alleen een .bin hebt klik je geloof ik op create backupā€¦2e boven van links uit men hoofd (tijd geleden dat ik dat proggie gebruikteā€¦Fireburner is beter)ā€¦en dan load track(s)ā€¦en dan browse je naar je .bin filetje en fikken maarā€¦als je ook nog een .cue derbij hebt dan kun je die als sheet inladenā€¦EZ dus :stuck_out_tongue:

maar uhh als het nie lukt moet je gewoon fireburner(.com) gebruikenā€¦gratiz te downenā€¦

Nou als het goed is gegaan met uit pakken heb je een cue en een bin file start cdrwin op kies record disc(links boven aan cd met laser erop afbeelding) kies dan load cuesheet zoek en klik de cue file aan dan record en branden thats allā€¦

hehe idd die bedoelde ikā€¦

als je geen cue hebt (stomweg gedelete ofzo) moet je maar een zoeken http://forum.cdfreaks.com/search.php dit is al vaak ter sprake gekomen. Er zijn verschillende problemen aangekaart die handelen over cdrwin

:slight_smile:
Dankjewel jongens !! Het is me gelukt. Dacht dat ik nu eindelijk treintje kon rijden, beter op tijd dan de ns !!
Maar helaas loopt het spel vast binnen 5 minuten (MS train simulator). Kom ik nog niet op tijd op plaats van bestemming :frowning:

Volgens mij heeft Microsoft een lijntje gelegd met de NS.

Maar toch bedankt voor de hulp.

gr. Ed