CdRWin - ISo

vbimport

OK, ik ben misschien geen proffesionele brander, ik schrijf normaal altijd met WinOnCd, en nooit problemen. Zelfs wanneer ik een ISO heb gedownload pak ik hem uit met IsoBuster en branden maar;) . Maar ik heb nu een iso die direct moet gebruiken met CdRWin. Ik heb een bin-file en een cue-file. Maar als ik deze laat een CdRWin en vervolgens schrijf, dan zie ik achteraf op mijn gebrande cd alleen “Track 01” staan. OK het is misschien een heel domme vraag, maar ik weet er echt geen raad mee:confused: . De schrijver die ik heb is een oude gediende, nl Hp 8100i, geflashed met de firmware van Sony…
Enige suggesties?

Originally posted by Zavro77
OK, ik ben misschien geen proffesionele brander, ik schrijf normaal altijd met WinOnCd, en nooit problemen. Zelfs wanneer ik een ISO heb gedownload pak ik hem uit met IsoBuster en branden maar;) . Maar ik heb nu een iso die direct moet gebruiken met CdRWin. Ik heb een bin-file en een cue-file. Maar als ik deze laat een CdRWin en vervolgens schrijf, dan zie ik achteraf op mijn gebrande cd alleen “Track 01” staan. OK het is misschien een heel domme vraag, maar ik weet er echt geen raad mee:confused: . De schrijver die ik heb is een oude gediende, nl Hp 8100i, geflashed met de firmware van Sony…
Enige suggesties?

Hmmm kijk es in je cuesheet via wordpad ofzow of het “type” derin staat en of ie op audio staat…moet “binairy” zijn dan denk ik :slight_smile:

en als dat niet werkt misschien gewoon alleen de .bin inladen zonder de .cue en dan zelf laten maken…gaat meestal ook wel goed…

Als dit je eerste CDRWin ervaring is, kun je voor de variatie eens fireburner gebruiken>>simpel prog, je laat defaults staan>>hoef je niet bij na te denken>>echt iets voor blondjes zoals ikke.

Originally posted by wilma
Als dit je eerste CDRWin ervaring is, kun je voor de variatie eens fireburner gebruiken>>simpel prog, je laat defaults staan>>hoef je niet bij na te denken>>echt iets voor blondjes zoals ikke.

LOL…enne je kunt em hier downen! :stuck_out_tongue:

Ik ben toevallig ook een blondje, Wilma 'k Zal fireburner eens proberen. En euh, 'k heb ook eens alleen de bin file geladen, maar zonder succes, ook weer “Track01” !!!

Fireburner is een handige vervanger jah voor als cdrwin niet werkt. Maar ik zou toch kijken of je CDRwin toch aan de gang kunt krijgen want ikzelf vind dit toch een zeer prettige brandprogramma. Het nadeel is dat je cue files gebruikt maar opzich is dat niet zo moeilijk als je der al een tijdje mee geklooid hebt.

Nadeel van CDRwin is ook als je een verkeerde serial gebruikt dat je dus volledig mislukte gebrande CDs krijgt.

In iedergeval is het denk ik momenteel wel handig voor je om je Cue sheet te kontroleren of die wel goed is.

Het probleem is al opgelostBedankt voor de reacties en ik voelde het al aankomen toen ik een foutje maakte:D :smiley: !!!

het enige nadeeltje wat ik ondervonden heb van fireburner is dat ie mijn writer’s burnprooffuntionaliteit niet ondersteund :mad: