Cdrwin copy probleem

vbimport

Wanneer ik met Cdrwin een data cd copieer is het resultaat een audiocd waar ik uiteraard niets aan heb. Voordat ik mijn pc ‘schoongemaakt’ (format c heb werkte cdrwin echter perfect. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

wel je kan misschien eens proberen het opnieuw te installeren als dit niet werkt uwe firmware updaten en anders gewoon blindread blindwrite of nero of clonecd of … gebruike

Zo zo… da’s een nieuwe grapje, die had 'k nog niet gehoord.
Tja, opnieuw installeren lijkt me ook een goed plan. Anders gewoon Blindread pakken. Versie 3.0.0.22 maakt gewoon iso filez. Kun je met CDRwin weer burnen…

ps. Filez staan op m’n site

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

Zorg dat je ASPI driver juist is.De laatste versie en die wat je moet hebben is 4.60

is er ook ergens een goede aspi voor windows2000 te krijgen???

Allemaal bedankt voor de reacties, ik heb jullie raad opgevolgd, echter zonder resultaat helaas. Ga nu maar proberen met een compleet ander prog. zoals Fireburner.

je hebt toch niets veranderd aan de MODE ???
als je daar aan prutst ja dan gebeurt da wel ne keer ik hadf ooit ne keer voor het testen de mode veranderd en ja hoor niet werkte logisch toch maar ik denk nie da da uw probleem is dus ik zou zeggen volg de raad op van de anderen