CDRWIN 3.8a prob

vbimport

Ik heb laatst een paar iso’s gedownd van het netje en nu heb ik het volgende probleem:

Als ik de iso inlees bij cdrwin gaat alles goed, maar als ik dan op burn druk nokt ie ermee als hij bij de 9% is van de toc-intro file.

Keer op keer weer ( he, dat rijmt…)

Kan iemand me vertellen wat het prob is? Hij geeft trouwens bij de foutmelding het nummer van mn burner, nmlk 1 : 0 : 1

HELP ME please…!!!

ThAnX. masterBURNER

Misschien is de ISO file niet goed. Gebruik een programma om even te kijken of de ISO goed is(Ikzelf gebruik WinImage).

Als je de ISO kunt openen zou ik gewoon even de Files in de ISO even naar een aparte Directory extracten en dan zelf even een nieuwe iso aanmaken of wat dan ook.

Als CDRwin alleen maar bij deze iso een fout geeft zou ik nog niet meteen denken dat er iets fout is met je instellingen.

wel is er een cue file bij zo ja geef de inhoud even door

zo niet gebruik winimage extract ALLES naar uwe hard-disk en BurN tHe FiLeZ baby.

just tooooooo ezy

The_MaFd0n

Het is waarschijnlijk dat je bij je versie 3.8a een onjuiste unlock code gebruikt. Dat kan leiden tot zulke ‘stiekume’ fouten. Ik heb ditzelfde mogen meemaken. Je kunt dan vaak een goeie kopie maken, maar bepaalde dingen gaan vaak (of steeds) fout.