Cdrw

Welke cdrw’s zijn betrouwbaar en toch redelijk te betalen?
Ik brand met een plex 12/10/32A IDE.

Met audio heb ik zeer goede ervaringen met Parrot (TY).

Ik werk nu dus met cdrw van nashua (4 speed) en vroeg me af of er snellere/betere cdrw’s zijn.

Waar worden ze verkocht op het internet?

:smiley:

't is ondeugend, maar nogmaals: nobody…?

de cdfreaks shop ?

't is maar een idee …

o.k., o.k. die heb ik gezien, maar wilde weten of jullie goede ervaringen hadden met andere merken, maar toch bedankt!

Ik heb alleen ervaring met nashua en Imation (ofzo)

Die nashua deden het meestal niet bij mij.

Die van Imation doen het tot dusver perfect!

Doe er je voordeel mee…

Fuji is ok.
Philips nok.
Verder weinig CDRW ervaringen.

Ik heb eens een rits CDRW’s van het merk BestMedia gekocht die op 10x zouden moeten gaan. Helaas waren er een aantal bij die als ik deze op 10x had gefikt dat ze het dan nergens in deden. Op 4x deden ze het wel, maar ja je wil 10x natuurlijk en nie een 20mins wachten! :wink:

Ik heb de Infiniti CD-RW’s van de CD Freaks shop en die werken goed. Ze zijn ook nog eens 700MB en ik kon ze op 12x branden (met zowel een TEAC als een Mitsumi). 10x was ook geen probleem met een Waitec (die kan niet sneller branden)…

Infinity dusy.!!

Ik zal ze eens proberen op m’n Plex 12/10/32A oventje.

Trouwens… Gamefreak, jammer dat je stopt met je site, behoord tot de betere, bedankt voor je hulp toen ik pas begon…!

Guys(dolls) bedankt voor de reacties op dit onderwerp.

[edit]
je CAPS stond nog aan…
[/edit]

Mijn top 5 cd-r’s zou zijn:

1. Nashua (blijft de beste :slight_smile: )
  2. Philips
  3. TDK
  4. Maxell
  5. Lifetec (van de Aldi)

Meer merken heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar bij Lifetec was het toch wel opvallend dat er in de cd’s op de zilverlaag (wat ze “High Quality” noemen… :confused: ) na een jaar intensief gebruik (mp3’s in mp3-cdspeler) gaatjes ontstaan, dus glitches en leesfouten… Bij cd-rw’s blijft Nashua ook de beste. Met mijn Sony 12/8/32 (jaja, nog maar 12 keer! :p) heb ik nog geen enkele cd verknald.

/me geeft de nieuweling een schouderklopje…zo’n oude thread weer eens omhoog schoppen :stuck_out_tongue:

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Infinite CD-RW. Nooit problemen gehad!

Ik heb ook Memorex geprobeerd: 20 CD-rw’s (2 pakjes) werkten niet!! Ze waren dus ook al uit het plastic gehaald om te proberen, kreeg geen geld terug. Ook Memorex zelf liet weten niets te kunnen doen, wat vreemd is omdat er duidelijk fabricage fouten waren gemaakt!!