CDR's Media Markt werken ze goed?

vbimport

Wie heeft er (goedkope cd’s F 125,- per 100) bij de Mediamarkt gekocht en heeft hier ervaring mee ? Kun je een werkzame PSX backup hier op bakken ? Een audio, video-cd, mp3 etc. Ik ben benieuwd of het misschien B keus spul is ?
.-=XiNiX=-.

Ik heb effe 4 doosjes gehaald voor f 50,- en voor psx en audio werken ze goed. de rest heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zal ook wel gewoon weken.

Je hoeft er toch niet gelijk 100 te kopen, als het je na een doosje bevalt koopje je toch gewoon nog 9 doosjes.

>>CyberRoy<<

Heb ik gedaan en mijn 1e psx backup (rescue shot bubilo) werkte niet goed, vandaar mijn vraag of iemand ervaring hier mee heeft. Je bedoeld de Fujitsu-Siemens zeker. Je kijkt wel met gemak door de reflectielaag heen. Meestal is dit niet zo denderend voor psx backups. Op welke speed had je gebrand, 2x ?
Als ze echt goed zijn koop ik er veel meer want 1,25 p.s. incl. jewel case is goodkoop (merk) Media Markt-Mega store Alexandrrium had er vandaag nog genoeg in voorraad. Ook de spindels F 200,- lijken me wel ok ?
Aanrader of niet ???

Zijn perfect te gebruiken met clonecd op 8 en 12speed voor psx…
Aanrader…

ik heb tot nog geen problemen gehad met de cd’s van mediamarkt
de cd’s zijn echt een aanrader de prijs dan
voor een doos 10 st f 12,50

sucksess

Deze cd’s zijn zoooooooooo goed he!!! Ja, ze werken prima, ook op 12x, worden overal door en in gelezen, gewoonweg heerlijk!
Alleen de prijs is veranderd, die is nu DM1,29 per stuk. Ja, dat is dus iets van 1,50 per cdtje. Ok, nog steeds goedkoop.
Ohja, er staat nu wel een bordje op, je mag de cdr’s alleen maar kopen in hoeveelheden die geschikt zijn voor normaal huiselijk gebruik :-))

Greeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ja ik weet het nu zeker de cd’s zijn Perfect. Hier zijn ze nog steeds F 12,50 per doosje van 10. Donderdag krijgen ze weer een lading binnen. Media Markt Rotterdam Alexandrium.
.-=XiNiX=-.

O ja, ik gebruik ze alleen maar Thuis !
Toch kan je wel meer als 4 doosjes in 1 keer kopen hoor !

[This message has been edited by XiNiX (edited 07 June 2000).]

Ja ze zijn geweldig. Beter als de meeste duurdere