CDrom weg

vbimport

Ik heb dit een tijdje trug al een keer gevraagd maar heb toen weinig reacties gekregen en het is probleem is dus nog steeds niet opgelost. Ik heb een cdrom en een brander ,nu is er een soort “virtuele cdrom” bijgekomen ,net zoiets als je krijgt als je deamon tools installed. Maar deze virtuele cdrom komt denk ik door WinonCD ,omdat er in het apparaatbeheer staat “CEQUADR CDROM - EMULATOR”.Deze krijg ik dus niet weg. Maar ik heb winoncd al een hele tijd trug geuninstalled en heb ook al het register afgelopen en alles wat van cequadr erin stond gedelete en ook als ik em in apparaatbeheer verwijder en ik reboot issie weer terug. Ik wil em echt weghebben , iemand een oplossing.

Alvast bedankt.

Heb je nie toevallig dat progje voor CDRW’s erop staan?! (Was het nie BackMeUp of DirectCD ofzo?!)

Nee , heb ik er niet op staan ,maar dankzij een mail van iemand is het al opgelost. Ik moest winoncd opnieuw installeren , en tijdens de installatie kon ik een vinkje zetten in het uitschakelen van de cdrom emulator, en daarna kon ik winoncd weer uninstallen, dus probleem weg.

Kan dicht nu !