CDFreaks-wear?

vbimport

Hee,

voor jullie (of moet ik zeggen ‘wij allen’) serverproblemen kregen was er even sprake van dat er t-shirts zouden komen van cdfreaks.com

mijn vraag: komen die nog?

ik d8 het wel, waarschijnlijk ook nog andere hebbedingetjes :wink:

Er is intern een discussie geweest waar dit onderwerp ook aan de orde is gekomen. Er zijn plannen voor, maar er moeten nog coole logo’s gemaakt worden en coole spreuken.

Hierbij de uitdaging om een super logo te maken. Wie weet wordt het gebruikt, toch mooie credits dan :wink:

All your cd’z are belong to us…

rmx , r klopt iets niet erg goed in je zinsopbouw

Originally posted by RMX
All your cd’z are belong to us…

Jij hebt zo te zien ook de krant gelezen

hey ja er word al zolang gepraat over cdfreaks merchandise maar tot nu toe nog nix van gekomen word wel eens tijd.
ik ben al vaker supergave door mede freakers gemaakte logo`s hier op het forum tegengekomen misschien dat we een soort van verkiezing kunnen houden ofzo ???
is op tweakers.net :rolleyes: :rolleyes: ook eens geweest die hebben tweakers casebadged laten drukken. Moet met cdfreaks toch ook lukken lijkt mij zo ?

Maar het moet dan wel een logo worden dat iedereen aanstaat! Ik vind die pics die sommige gasten maken en hier posten wel mooi maar om er nou mee op me T-shirt mee rond te gaan wandelen… tja!

Misschien beter om gewoon het Club CDfreaks logo te gebruiken! Is die nie koel genoeg dan?!

Dan een kleintje voor en een grote achterop met! En ook de tekst: “By Burners, For Burners”. (Dit een keer gezien toen mensen Wallpapers hier aan het posten waren! :wink: )

Originally posted by Mattel007
rmx , r klopt iets niet erg goed in je zinsopbouw

Nee dat klopt :slight_smile: Maar dat hoort zo, check dit maar:
http://www.randomdrivel.com/media/ayb3.swf
Dit is hier best een rage, er zijn al verschillende sites gehacked bijv. die van de euro: All your euros are belong to us. :slight_smile:

Grtz,
RMX

Ik dacht ik maak ook eens ff snel een klein ontwerpje hier is ie dan:

Laat me ff weten wat ik er aan moet veranderen.

Waar komt die spreuk vandaan??? kende hem nog niet…die site is wel cool, overal: “all your base are belong to us”

:slight_smile:

En nog wa…die T-shirts van jullie zijn allemaal wel heel strak gestreken :wink:

kan mijn moeder zo nie :frowning:

ik denk dat een zwart t-shirt met witte opdruk en cd logo’s mooier oogt :wink:

Misshcien ook mogelijk om je naam van het board af te laten drukken? Dus iets van:

Jojk, member of cdfreaks.com

Dan mag je zelf met iron on spul aan de gang.
Het bedrukken van spullen is al niet goedkoop, zeker de opstartkosten zijn duur. Als je voor iedereen persoonlijke spullen gaat maken dan moet je dus voor iedereen speciaal de spullen laten maken.

Het wordt iets goedkoper als je met grote afnames werkt, dan worden de vaste kosten over meer spullen verdeeld en dus zal de gemiddelde prijs lager worden (ooit nog een keer ergens bij economie gehad :wink: )

Maar alle ideeën zijn verder van harte welkom…

damn, tax, ik wou 't just zeggen

Originally posted by djrolo
[B]Waar komt die spreuk vandaan??? kende hem nog niet…die site is wel cool, overal: “all your base are belong to us”

:slight_smile: [/B]

das van een (arcade)spelletje ik ben de naam kwijt maar in elk geval moest vertaald worden naar het Engels en door geldgebrek is het vertaald door een Aziatisch bedrijf en die konden niet zo goed Engels:). Dus vandaar.

Originally posted by Mattel007
damn, tax, ik wou 't just zeggen

Je wilde post erbij hebben bedoel je? (je loopt achter intussen) :smiley:

Maar ook even over de prijs…
Wat vinden jullie redelijk. Ik zie her en der wat T-shirts op andere site van 25 dollar exclusief verzendkosten en dergelijke.
Ik ga er wel vanuit dat er goede kwaliteit geleverd wordt, dus niet van die T-shirts die je bij de Wibra koopt voor een knaak of zo…

T-shirt: Æ’ x,-
Cap: Æ’ y
Mok: Æ’ z

En weet ik veel wat jullie allemaal willen hebben…
Heb geen idee wat iedereen allemaal verwacht of zou willen hebben en wat iedereen ervoor wil betalen… dus kleine (vrijblijvende) inventarisatie…

ik wil een casebadge :smiley: