CDFreaks Shop

vbimport

Ik zit te twijfelen of ik iets bij CDFreaks zal kopen of ergens anders :confused: . Volgens deze link met als bron Tweakers.net. Link: http://www.tweakers.net/shopsurvey/5825 kan ik het beter niet doen.

Wat is jullie reactie hierop?

Greets MRCloner

Ik heb al tientallen keren besteld bij de cdfreaks shop.
Altijd netjes ontvangen binnen een week (altijd onder rembours)

1 keer was de verpakking beschadigt en waren er enkele dvd’s kapot.(lag waarschijnlijk aan de post)
Ik had dit gemeld en toen hebben ze me een pakket opgestuurd met dvd’s van verschillende merken ter compensatie.

Kortom ik koop al mijn cd’s en dvd’s bij cdfreaks en zal dat zeker blijven doen.

Alhoewel de CdFreaks shop in mijn ogen absoluut geen professioneel bedrijf is, zijn de prijzen best in orde. Verder gaan doorgaans alle leveringen goed. De verpakkingen kunnen inderdaad stukken beter.

Minpunten:

• Website nooit up to date of belabberd aanbod vergeleken met andere bedrijven
  • Gevarieerde bestelling kan eeuwen duren
  • Slechte snelle communicatie in het geval van problemen
  • Slecht verpakt

Pluspunten:

• Prima prijzen
  • Spul van kwaliteit
  • Netjes bevestiging van alle facetten van transactie
  • Je helpt er 't forum mee bestaan

Daar heb je wel gelijk in. Misschien toch wel CDFreaks.com shop…

Maar is het niet zo dat CDFreaks.com zeer goede zaken doet d.m.v reclame etc? CDFreaks.com heeft onwijs veel bezoekers per dag…

Ik denk niet dat RankOne daar een server van kan betalen, maar zo iets moet je Domi of Mp3 vragen.

Over het algemeen heb ik vrij goede ervaringen met de CDF webshop. Ik bestel sinds het begin in vrij grote hoeveelheden (ik hou altijd een soort van inkoopactie met wat maten van me) en heb nooit veel te klagen gehad. Er is 1 keer een RWtje verkeerd geleverd (+ ipv -), maar da’s geen ramp.

Ik kan me voorstellen dat Belvedere de shop niet helemaal profi over vindt komen. Zit ookw el een kern van waarheid in. Mijn ervaring is echter dat veel goedkopere zaken dit euvel kennen. Een probleem vind ik het niet echt… alles komt altijd netjes aan, of het nu in een Vlaams dagblad of in piepschuim verpakt zit maakt me dan niet uit.

Aangezien de prijzen ok zijn en ik CDF ermee steun, blijf ik dus lekker bestellen. En geloof me, er zijn al heel wat euri’s van mijn rekening naar de webshop gegaan (meer dan €2500 euri).