Cdfreaks Meeting

vbimport

Ik wilde nou wel eens een zooitje freakers ontmoeten.

Nou d8 ik van 20 t/m 25 Augustus (dit jaar!!!) hebben wij hier (gorinchem) een zomerfeest dus das een compleet zuipfestijn met bekende artiesten enzo altijd heel gezwellie dus wie er zin heeft om te komen is altijd welkom.

Plaats : Gorinchem
Tijd: tussen 18:00 en 24:00
datum : ergens in die week van 20 t/m 25 Augustus

waar licht gorinchem ergens ???
klinkt euh heel erg noordelijk ??

Daar in het midden ligt het dus :wink:

Nee man ligt bij dord daaro in zuidholland

oooh dat valt nog wel te doen…
ik doe mee ! zolang de BSA maar niet komt… :frowning:

De vrienden van de BSA zijn dol op dat soort parties denk ik :slight_smile:

Grtz JP.

Originally posted by jpschadde
[B]De vrienden van de BSA zijn dol op dat soort parties denk ik :slight_smile:

Grtz JP. [/B]

zolang wij maar in de meerderheid zijn…
kunnen we ze eindelijk eens leren vliegen… :slight_smile:

jamaar dan nog Fuck the BSA wij zijn toch alleen dan samen om wat te drinken en wat slap te ouwehoeren dus heeft nix met illegale handel te maken

Sorry guys. Is voor mij een beetje uit de richting.

Gehehehehehehehehehhe Ja nodig de bsa ook uit :). Damn kan je, je eindelijk eens afreageren. :smiley:

Maar tis ook een beetje uit mijn richting :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Euh Mootje als ik Ca meekrijgen kom je dan met ons mee? Als 12Pt vervanging?

Lijkt me ook wel vet en vooral dat idee van Xian om die BSA te leren vliegen :slight_smile:

Maareuh waar slapen we? Ik ga niet meer rijden als ik gezopen heb (met welke auto eigenlijk? :slight_smile: )…

Voor mij nie uit de richting; mijn woonplaats staat zelfs op dit kaartje! :wink: Is denk ik half uurtje karren!

Maar helaas ben ik dan op vakantie volgens mij! Zou ik na moeten kijken! Of aan me girl vragen, die weet dat wel! :wink:

Voor mij is het wel een beetje uit de richting en ik ben dan ook op vakantie dus helaas I can’t join you Guys :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Euh Mootje als ik Ca meekrijgen kom je dan met ons mee? Als 12Pt vervanging?

Maareuh waar slapen we? Ik ga niet meer rijden als ik gezopen heb (met welke auto eigenlijk? :slight_smile: )… [/B]

Als Ca mee wil misschien wel. Kan wel een goeie vervanging zijn ja. Maar hoe we dat met vervoer en slapen doen zou ik dus niet weten.

Weet niet wat je er allemaal van verwacht hoor…

Maar ook in Gornichem hebben ze vast wel een hotelletje of een standplaats voor een camper/caravan die je kunt huren :wink:

Daarbij is augustus nog heeeeeeeel ver weg, ga ik nu nog echtniet over nadenken

Lijkt me wel tof opzich, maaru Spooky mij zie je wel eerder verschijnen :wink:

Greetz

voor het geval dat, … ik zal men koffer vol baseball knuppels leggen :slight_smile:
kunne we ff baseballen

Originally posted by Mattel007
voor het geval dat, … ik zal men koffer vol baseball knuppels leggen :slight_smile:
kunne we ff baseballen

Misschien kunnen we de BSA/BREIN als bal gebruiken :):):):slight_smile:

ach zo’n baseballetje is “veel” zachter

Lol spelen we BSA bal :slight_smile: