#cdfreaks --> IRCnet of EFnet

vbimport

Na eens wat “gechat” te hebben in het cdfreaks kanaal op IRCnet kwamen we op het idee om deze poll te posten…

Weet niet of dit al eerder is aangehaald, maar ik hoor steeds meer stemmen om het cdfreaks kanaaltje te verplaatsen van IRCnet naar EFnet.

Ben zelf wel benieuwd naar jullie mening en misschien een reply met daarin jullie argumentatie…

Greetz
Mess

Geen mening…

(heb de poll even naar NL vertaald en optie ‘Geen mening’ toegevoegd)

IK vind dat ie naar EFnet toemoet omdat ik daar eigenlijk alleenmaar zit is het ook makkelijker. Daarmee bedoel ik dat je niet 2 of 3 mircs open moet hebben om dan naar ieder gewenst channel te kunnen gaan

Ik kies dus voor EFnet

Het zou wel handiger zijn om naar Efnet te gaan vinnik.

Originally posted by flash-x
[B]IK vind dat ie naar EFnet toemoet omdat ik daar eigenlijk alleenmaar zit is het ook makkelijker. Daarmee bedoel ik dat je niet 2 of 3 mircs open moet hebben om dan naar ieder gewenst channel te kunnen gaan

Ik kies dus voor EFnet [/B]

Ja lekker argument. Omdat jij dan niet 2 mircs open hoeft te hebben. Maar wat dacht je van al die andere mensen die ook op andere kanalen zitten op IRCNet en die dan een extra mirc moeten openen als CD Freaks naar EFNet gaat.

In ieder geval gaat CD Freaks (voorlopig) niet naar EFnet omdat er simpelweg teveel ‘banden’ zijn met IRCNet. Zo komen veel users die op ons channel komen van andere irc kanalen van ircnet. Verplaatsing naar EFnet zou voor die users het einde betekenen van de CD Freaks chat.

Op zich geef ik toe dat het wel makkelijk kan zijn omdat op efnet ook personen zijn die wel intressant zijn.

Ik zie eigenlijk geen goed argument om naar EFnet te gaan. En omdat toevallig iemand dan 2 mircs open moet hebben vind ik dus geen argument aangezien anders andere mensen 2 mircs open moeten hebben.

Ja ok das wel waar maar ik denk dat het op EFnet ook wel drukker zou kunnen worden maarja het was maar een voorstel. Mij maakt het niet zo veel uit om 2 mircs open te hebben maar het is gewoon makkelijker.

Ben ik erg dom als ik zeg dat ik niet weet wat EFNET is?
:eek:

Originally posted by Pyromaniac
Ben ik erg dom als ik zeg dat ik niet weet wat EFNET is?
:eek:

Nee, heb je wel is als je nog niet zo lang in een wereldje bent, in dit geval het wereldje IRC enzo :wink:

Greetz

Damn this is my 501 post…
I was half way to 1000
Now I’m over it :smiley:

Op EFNET zitten de kanalen die zeg maar ook in hetzelfde wereldje zitten. Het zou dan meer visitors voor het cdfreaks kanaal betekenen.

IRCnet liever want ik zit ook nog op 5 andere chans daar…

maar als jullie zouden verhuizen naar EFnet ga ik natuurlijk mee :slight_smile:

No Life Without #cdfreaks :wink:

Waar kan ik dat EFnet downloaden dan?

Originally posted by Pyromaniac
Waar kan ik dat EFnet downloaden dan?

LOL…
sorry…

EFNET is een ander netwerk van IRC. Er zijn een aantal verschillende netwerken van IRC servers, IRCnet is er een van, Efnet een andere (er is ook nog undernet en vele anderen)

Nou weet ik nog niet, waar ik het kan downloaden

waar precies op IRCnet bevinden zich de cdfreaken ?
Is da gewoon #cdfreaks of wa ?
'k ben ook redelijk nieuw met irc
thanx

Originally posted by cum-a-lot
waar precies op IRCnet bevinden zich de cdfreaken ?
Is da gewoon #cdfreaks of wa ?
'k ben ook redelijk nieuw met irc
thanx

Jep, #cdfreaks op IRCnet…that’s the place to be

IRC kun je downloaden op
www.mirc.com

Wanneer zijn jullie dan ‘‘open’’?
Steeds wanneer ik er ff een kijkje neem zie ik niemand. 1x zag ik iemand, maar die reageerde niet. Vond zich te goed voor mij ofzo :frowning:
vind ik wel raar.

je hebt gelijk 't is daar maar een dooie boel

Originally posted by Totibbs
Wanneer zijn jullie dan ‘‘open’’?
Steeds wanneer ik er ff een kijkje neem zie ik niemand. 1x zag ik iemand, maar die reageerde niet. Vond zich te goed voor mij ofzo :frowning:
vind ik wel raar.

Dan zat je waarschijnlijk op de verkeerde plek…

Greetz
Mess

Van mij mogen jullie blijven zitten vindt het prima :slight_smile:
Ik kan iedereen aan raden een langs tekomen op het irc is er best gezellig :slight_smile: (begin er zelfs beetje vaste klant teworden nu.)

Maare mochten jullie naar efnet verhuizen zal ik er zeker bij zijn!