CDfreaks ipv Win-logo

vbimport

Ik heb ergens op een site gevonden hoe je dat irritante logo van Windows dat bovenin je IE browser staat te spinnen kan vervangen door een CDfreaks logo. Het stond er niet helemaal zo, van dat veranderen in een CDfreaks logo, maar dat heb ik dus ff (ahum, paar uurtjes zoet! ;)) veranderd zodat je CDfreaks krijgt te zien ipv Windows bol!
Ik heb alles ff geupped wat je nodig hebt en dat kan je hier downen.

Lees wel eerst even de readme om probs te voorkomen! :stuck_out_tongue:

Heb je ook een screenshot van hoe het eruit kom te zien ? Want als het er een beetje mooi uitziet, dan wil het ook wel graag op de mainsite zetten als je dat goed vind :slight_smile:

geen skin voor Netscape 6.0 gemaakt toevallig? :stuck_out_tongue: :cool:

Originally posted by Wookie
[B]Ik heb ergens op een site gevonden hoe je dat irritante logo van Windows dat bovenin je IE browser staat te spinnen kan vervangen door een CDfreaks logo. Het stond er niet helemaal zo, van dat veranderen in een CDfreaks logo, maar dat heb ik dus ff (ahum, paar uurtjes zoet! ;)) veranderd zodat je CDfreaks krijgt te zien ipv Windows bol!
Ik heb alles ff geupped wat je nodig hebt en dat kan je hier downen.

Lees wel eerst even de readme om probs te voorkomen! :stuck_out_tongue:
[/B]

Toevallig Internet Explorer administration kit gebruikt?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Toevallig Internet Explorer administration kit gebruikt? [/B]

Wat denk jij? :wink: Ergens stond hoe je je logo kon veranderen in een logo van de site waar ik het gevonden had, toen heb ik dat nwe logo van die site gewoon in een CDfreaks logo veranderd.
Nou gewoon, ik moest wel alle frames zelf maken met PaintShopPro! Kon dat dus nie rippen, moest ze zelf maken.

Originally posted by DoMiN8ToR
Heb je ook een screenshot van hoe het eruit kom te zien ? Want als het er een beetje mooi uitziet, dan wil het ook wel graag op de mainsite zetten als je dat goed vind :slight_smile:

IPV die bol van Win, zie je nu het woord “CDfreaks” voorbij scrollen.

Hier is een moment opname:

Je mag er overigens mee doen wat je wilt hoor! :wink:

coool…wookie rulez, heb het net ff geinstaleerd en het werkt perfect…
thanks wookie, en dit verdient zeker een plaatsje op de mainsite

Erg vet man.
Ik wilde dat ook prberen maar ik snap er geen hol van.
Hoe doe je dat?:wink:

Inderdaad WOOKIE forever.:stuck_out_tongue:

jahoo hij doet het heel fijn.

thx, ga ik ook ff proberen :slight_smile:

Oké wookie!!!..dan je volgende assignment:
Maak hem ff in 3D. :wink:

Er is trouwens ook een proggie voor. Dan kan je ook nog bitmaps als achtergrond gaan gebruiken in IE explorer.
Proggie heet IE5 Koolbar echt super handig. :stuck_out_tongue:

Edit:

Link aangepast ivm foutje… bedankt! :stuck_out_tongue:

Hee wook als ik nou (ik ben zon eikel) een ander mapje kies ipv c:\cdfreaks en ik pas dat register dingie aan aan het mapje wat IK heb gekozen dan doe tie het toch oook of nie

Originally posted by spooky20
Hee wook als ik nou (ik ben zon eikel) een ander mapje kies ipv c:\cdfreaks en ik pas dat register dingie aan aan het mapje wat IK heb gekozen dan doe tie het toch oook of nie

Je kan hem inderdaad ergens neer zetten en de reg file ff editen.

BV: C:\Weetikveel\Ergens\In\Een\Folder\cdfreaks.bmp

Zorg dat er in de reg file dit staat:
C:\Weetikveel\Ergens\In\Een\Folder\cdfreaks.bmp
:stuck_out_tongue:

Gebruik anders ff dat tooltje IE5 Koolbar. Dan doet het programma de rest voor je.:smiley:

Deze staat in mijn vorige replies.

Ik heb hem gedownload en ik zal hem meteen uitproberen

thnx Wookie :slight_smile:

altijd leuk wookie! thx voor de moeite… 3D spinning CDfreaks.com is ook leuk maar denk niet eg te doen op zon kleine ruimte! :stuck_out_tongue:

Originally posted by King Dingeling
Er is trouwens ook een proggie voor. Dan kan je ook nog bitmaps als achtergrond gaan gebruiken in IE explorer.
Proggie heet IE5 Koolbar echt super handig. :stuck_out_tongue:

Heb dat progje natuurlijk even uitgeprobeerd maar kan nou niet echt zeggen dat m’n dag d’r beter van geworden is! :stuck_out_tongue:
Kan overigens ook nie een CDfreaks-ico vinden op die gasten hun site… hehe!

Waar je overigens ook aardig wat shit mee kan veranderen is Winboost! Kan je bij Fosi downen als ik het goed heb!

Hee wookie nog ff over die 3D spinning logo. Je kan hem om precies te zijn 37 pixels breed maken. Dus er is werk aan de winkel. Kijk naar dat spinnend logo van IE zelf ff :wink:

Originally posted by King Dingeling
Hee wookie nog ff over die 3D spinning logo. Je kan hem om precies te zijn 37 pixels breed maken. Dus er is werk aan de winkel. Kijk naar dat spinnend logo van IE zelf ff :wink:

Hoe kom jij bij die 37 pixels vriend?! Is dat het orig formaat van het winlogo ofzo dan?!
3D spinning… op 37 pixels zeker een heel woord?! :stuck_out_tongue: Maar eh… ik hou je niet tegen hoor!