CDfreaks genoemd!

vbimport

Misschien kennen sommige van jullie de website “the Register” wel. Dit is een website waar nieuws wordt neergezet net als wij onze nieuwssite hebben.
En wat las ik daar:
[i]

…The bypass, highlighted by European Web site CD Freaks, converts …
[/i]
Ook op Tweakers werd CDfreaks genoemd! :wink:

Vond dat wel :stuck_out_tongue: genoeg om ff te melden hierzo! :wink:

hehe cdfreaks rulez :slight_smile:

Hmmmmz fijn dat we op Tweakers genoemd worden… normaal zijn die te lame om ons te noemen :slight_smile:

Hehehe wij roeleren :slight_smile:

Wij wisten dat natuurlijk al :slight_smile: maar er zijn heel veel mensen die dat niet weten :frowning:

daar mogen jullie trots op zijn!

:slight_smile:

wow `t is ook te merken zeg…
wat gaat alles vandaag sloom…zal wel een record aantal
pageviews worden… :slight_smile: :slight_smile:
als ze nou ook eens allemaal op de banner gaan klikken is domi binnen :slight_smile:

het gaat zeker langzaam!

sommige pagina’s deden het ook helemaal niet!

het is alleen maar goed voor Cdfeaks laten we het daar op houden!

En ik maar denken dat het aan me verbinding lag! :wink:

Originally posted by Wookie
En ik maar denken dat het aan me verbinding lag! :wink:

ik moet zegge dat ik er niezoveel last van heb hoor :stuck_out_tongue: met men ADSLetje :cool:

CD Freaks was slashdotted!

Op Slashdot werd CD Freaks ook al genoemd. Zoiets zorgt altijd voor een enorme stroom bezoekers, welke de komende dagen weer sterk afzwakt…

Als nu 10% van die mensen hier op het forum bleven zou het mooi zijn :wink:

pfff, dan krijg je een forum dat op die van GoT gaat lijken

1post —> 10 pagina’s met reply’s

Originally posted by Murphy23x
[B]pfff, dan krijg je een forum dat op die van GoT gaat lijken

1post —> 10 pagina’s met reply’s [/B]

Dat is op zich niet erg, zolang het nuttige en zinvolle replies zijn en niet zoals bij GoT van dat gezeur over sluiten etc…waar ze bij GoT toch erg om bekend staan, beetje zielig (nog erger dan ik met mijn verwijzing naar de zoekfunctie iedere keer :wink: )

Originally posted by Dee-ehn
Hmmmmz fijn dat we op Tweakers genoemd worden… normaal zijn die te lame om ons te noemen :slight_smile:

Nou en hoe…
Ze verwijzen naar een artikel van The Register, en The Register verwijst weer naar ons… dus nog niet eens direct…

Vandaag wel 70.000 bezoekers verwacht :slight_smile:

Originally posted by MP|3
[B]

Nou en hoe…
Ze verwijzen naar een artikel van The Register, en The Register verwijst weer naar ons… dus nog niet eens direct…

Vandaag wel 70.000 bezoekers erwacht :slight_smile: [/B]

Kon natuurlijk weer niet missen. Maarja tis dat we te dom zijn om genoemd te worden aangezien wij niet zo “mooi en perfect” zijn als de tweakers (en spreek me niet over GoT…).
Kent iemand (behalve Xian ;)) die plaat Shon sein van Die toten Hosen? Psies… :slight_smile:

70.000? Wow dat is lekker veel… alhoewel het gister niet te doen was op www.cdfreaks.com was het toch wel een goede reclame :slight_smile: