CDFreaks forum problemen?

Op de frontpage van cdfreaks wordt vermeldt dat er server-problemen zijn, waaronder serverproblemen met het forum.

Uit de reakties op dit frontpage artikel blijkt dat sommige mensen er wel last van hebben en sommige mensen niet??? :confused:

Maar ik kan sinds afgelopen vrijdag niet op de reguliere manier op het forum komen, enkel nog via de genoemde ip-adres. En als ik forum bekijk en zie hoeveel nieuwe posts er afgelopen weekend bij zijn gekomen, dan krijg ik toch heel sterk het gevoel dat heel veel mensen problemen met het forum hebben ! :o

Admins, is er al bekend wanneer de problemen naar verwachting weer verholpen zijn?

Trouwens, uberhaupt posten (dit is poging 3!) is flink lastig… moest eerst in mijn opties ‘browsen mbv cookies’ uitzetten. Om dit te doen moest ik eerst 26 keer handmatig inloggen, aangezien de server blijkbaar iedere keer mijn user-credentials kwijt raakte… :confused:

forum loopt flitsend hier!

Ennuh… Da forum loopt niet op dezelfde server als de mainpage, de mainpage wordt gehost bij een hostingprovider en het forum wordt gehost door N.B. (tech admin)