Cdfreaks forum ook gehacked? :)

vbimport

ik zie hierboven staan:
–==ALL YOUR FORUMS ARE BELONG TO US!==–

kewl :smiley:

jepz,…ik zie dat ook staan…eigenaardig…

Ook niet eerder gezien? CDFreaks zou toch geen warez versie hebben van VBulletin? :smiley:
Aan het Engels te zien was het iemand die niet egg veel Engels tiept/spreekt…

Dee-ehn dat hoort dus zo :slight_smile:
Ut is van:
All Your Base Are Belong To Us
Maar dan nu met All Your Forums Are Belong To Us

damn…het is weg
had toch ff een screenshot moete maken :frowning:

tis een rage he :slight_smile:

wie zou het geweest zijn ?

Ik heb een screenshot gepakt !

wie kan het ff op een site voor me pleuren ?

Mail maar anders, pleur ik het wel online…

Maar ik weet dat vbb2 beta 2 te hacken is, maar dit is versie 3 waar die bugs dus uit zouden moeten zijn…

Heb het allemaal weer gemist, maar ik zou bijna denken aan een geintje van een van mijn collega admins

nee tax, ik heb er met domi en phpmarcel over gepraat,

Hmmmmmmmmmmm raar is dit zeg… ik vraag me alleen af of het wel een hack van VBB betreft of dat het misschien iets anders is… (kweetniet wat er allemaal op de server draait, maar er is vast meer wat te hacken valt!).
Is er na te gaan welke IP’s op de server gezeten hebben op welk tijdstip?

Ohja, RMX, wat betekent dat All your base are belong to us?

Meel is onderweg Tax…

en ik mick???

'k zal 't onthouden :mad:

Nou ik zal het ff uitleggen van All You Base… betekent:
Er was eens een spelleke dat een naam had maar die ik vergeten ben. Maar dat was un japans spelleke en dat moest vertaald worden naar het engels. Ze hadden geen geld dus hebben ze het door 1 of andere schooier laten doen en vandaar het brakke engels. Er is nu een flash over gemaakt en dat is een rage geworden :slight_smile:
http://www.scene.org/~jeffry/AYB.swf
Hier kun je de flash bekijke en het brakke engels, de muziek zit dus niet in de game :slight_smile:

Grtz,
RMX

Originally posted by Mick03
Meel is onderweg Tax…

Dank Mick03
Naar mij is voldoende, Mattel007 is toch niet belangrijk :smiley:

Als je op het plaatje klikt moet er als het goed is een grotere afbeelding komen, maar op deze manier wordt de modemers onder ons enorme laadtijd bespaard :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Als je op het plaatje klikt moet er als het goed is een grotere afbeelding komen, maar op deze manier wordt de modemers onder ons enorme laadtijd bespaard :wink:

En hoe hebbie dat dan gefixt?! Wil ik ff plz weten! Is handig!! Ook voor andere mensen hiero die weleens de neiging hebben om achterlijk grote pics hiero te plaatsen (1600x1200 nog net nie)!

Thx!

hehe all your base blijft roelen vind ik:)

ik zie hierboven staan:
–==ALL YOUR FORUMS ARE BELONG TO US!==–

kewl :smiley:

:idd

Greetzz