Cdfreaks.forum=betalend

vbimport

Ik ben hier al een ruime tijd aanwezig op dit forum,en weet dat er mensen zijn die ondertussen al veel freakers geholpen hebben met allerhande problemen. Ik zal geen namen zegggen,maar iedereen weet over wie we bezig zijn!
Het forum is verziekt,veel teveel nieuwe members. De problemen zijn vaak niet nodig om gepost teworden.Bv.:“Ik zou willen dat als ik een cd-rom in de cdromlezer steek het auto. gaat werken”
daarom stel ik voor dat voor ieder opgelost probleem,geld op tafel wordt gelegd,Degene die het probleem heeft opgelost zou dan 100BEF krijgen(of een ander bedrag)

Dan zou,respect,eerlijkheid en vertrouwen van dit forum weer nummer 1zijn , en zouden al de vragen intressanter worden:D

Zijn jullie voor of tegen?

Tegen kennis is om (gratis) gedeelt teworden simpel als dat…

NEEN vind ik beetje onzin…als je zelf geen zin hebt om op simpele vragen te antwoorden dan doe je dat gewoon niet. Iemand anders mag daar vrij in zijn…er is altijd wel iemand die de moeite wil nemen om een vraag te beantwoorden.

Forum = Sharin of Knowledge (ook voor NoNo’s dus) :slight_smile:

jezus is dit ongeveer het domste id dat ik ooit al gehoord heb :stuck_out_tongue:

(no offence ;))

Originally posted by The Amazing Duke
[B]jezus is dit ongeveer het domste id dat ik ooit al gehoord heb :stuck_out_tongue:

(no offence ;)) [/B]

lol :stuck_out_tongue:

sja hou wou-wun ze zoiets zowiezo al in werking stellen:confused:

lol, dan zou ik wel snel rijk worden :stuck_out_tongue:

Nou nee , dan gaat het op werken lijken en daar heb ik de pest aan

Originally posted by Mattel007
lol, dan zou ik wel snel rijk worden :stuck_out_tongue:

Anders ik wel :smiley:

Wat ik wel aardig idee vind is als mensen door middel van PayPal bijvoorbeeld een donatie zouden doen als ze nut ondervinden van dit forum (of dat nu een antwoord op de vraag is of gewoon gezelligheid).

Ik heb zojuist 100 piek uitgeloofd voor een GOED artikel over de verschillende branders en hoe ze met Copy protections omgaan:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=33997
Dit is uit eigen zak en op eigen initiatief, omdat ik vind dat dit een artikel is dat op CD Freaks thuishoort en heel veel vragen kan voorkomen op het forum.

Naast het geld (wat toch mooi meegenomen is als je een goed artikel kunt schrijven hierover) is er natuurlijk de roem van het schrijven van een artikel voor de CD Freaks mainpage (iedereen heeft kunnen zien wat een impact het artikel over die audiobeveiliging heeft gehad, dat kan met zo’n artikel ook!)

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Anders ik wel :smiley:

Wat ik wel aardig idee vind is als mensen door middel van PayPal bijvoorbeeld een donatie zouden doen als ze nut ondervinden van dit forum (of dat nu een antwoord op de vraag is of gewoon gezelligheid).

Ik heb zojuist 100 piek uitgeloofd voor een GOED artikel over de verschillende branders en hoe ze met Copy protections omgaan:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=33997
Dit is uit eigen zak en op eigen initiatief, omdat ik vind dat dit een artikel is dat op CD Freaks thuishoort en heel veel vragen kan voorkomen op het forum.

Naast het geld (wat toch mooi meegenomen is als je een goed artikel kunt schrijven hierover) is er natuurlijk de roem van het schrijven van een artikel voor de CD Freaks mainpage (iedereen heeft kunnen zien wat een impact het artikel over die audiobeveiliging heeft gehad, dat kan met zo’n artikel ook!) [/B]

Da lijkt me ook een erg goed idee ja! Ben benieuwd of iemand de tijd en zin heeft om dit artikel te maken! :smiley:

en daarnaast blijf ik erbij dat kennis die hier te krijgen is altijd gratiz is en liefst ook zo zal moeten blijven…dan heb ik het dus niet over bepaalde artikelen die gewoon nuttig zijn voor de site en het forum…Mochten er nog andere artikelen zijn die geschreven dienen te worden ben ik beried om ook een donatie te doen.

Ik vind dit idee ook nergens op slaan… als je betaalde hulp wilt dan ga je wel naar een computerzaak of een helpdesk ofzow, dan ga je niet naar een website…

Originally posted by wilma

Ben je waarschijnlijk nog voordeliger uit ook>als je die tarieven van Da_Taxman ziet…

Hoezo, mijn commercieel tarief is maar Æ’ 195 per uur :wink:

Maar het management van CD Freaks heeft een gereduceerd tarief waar ik verder niets over mag zeggen :wink:

Originally posted by lovendegem
Het forum is verziekt,veel teveel nieuwe members.

No hard feelings, maar voel jij je niet aangesproken als je zulke topics maakt !

Dit vind ik echt het meest belachelijke topic dat ik hier ooit heb gezien. (op een paar topics van carlo na dan :D:D:D)

Heb net ontdekt dat niet alle info mag gegeven worden op dit forum en das jammer. Vind dat we alle (relevante) info die we willen delen ook moeten kunnen (gratis) delen. Als jij vindt dat we geen info aan newbies moeten geven denk ik dat je op de verkeerde plaats zit :frowning: . Als ik een prob heb vind ik het ook leuk om wat info te krijgen (gratis) :slight_smile:

De kracht van dit forum zit nu gewoon in dat het voor iedereen door iedereen is. Iedereen doet dit voor zijn of haar plezier en leert van elkaar.

Ook diegenen die hier al langer zitten en bekend staan om hun hulpvaardigheid (iedereen weet wel wie ik bedoel) leren hier nog elke dag bij door het lezen van de topics. Er rust op niemand een druk en iedereen kan zeggen wat hij of zij denkt dat het goede antwoord is. Op het moment dat je mensen laat betalen dan moet het antwoord 100% goed zijn en word je verplicht ook ‘garantie’ te verlenen op een gegeven antwoord.

Je mag op dit forum bijna alle info geven, je moet alleen uitkijken wat je in een topic (en dus openbaar) zet :wink:

Verder staat het iedereen vrij om te reageren op de topics die hem of haar aanspreken (gelieve het wel zinnig te houden en niet te reageren om # posts op te krikken :wink: ). Ikzelf reageer ook niet op alles, soms omdat ik er niets vanaf weet of soms omdat ik gewoon geen zin/tijd heb…

Maar om nu te zeggen dat dit een dom idee is…nee, het is goed dat iemand meedenkt (laat die ideeën maar komen, als iedereen ze afschiet voordat ze naar boven komen zal er nooit iets uit kunnen komen), alleen dit idee lijkt me niet haalbaar

Niemand houdt een pistool tegen je hoofd en dwingt je om hier te komen en al je kennis te delen.

Voor wat hoort wat , maar dat hoeft lang niet altijd geld te zijn.
Ik help iemand veel liever met een probleem/gunst en hij/zij/het helpt mij dan met een probleem/gunst.

Da’s veel makkelijker en je houdt er een aardige vriendenkliek aan over waar je weer games , films , dvd’s en cd’s van kunt lenen en zo.

Wil je wat verdienen met je kennis dan raad ik je www.expertplaza.nl aan.

Wat een bijzonder stom idee!:rolleyes:

Ik ben dus “Newbie” hier… Al een tijd ben ik op zoek naar een Forum waar de zelfde sfeer heerst als mijn vorige favo forum…

The Society Of Sharing Welcomes You.

Na, de naam zegt 't al heh… :stuck_out_tongue:

Maarja, dit is een aardig aktief forum en tevens wat dichter bij huis. Wel gezellig hier, hoor!

Mazzl

P.S. Als je vindt dat vroeger altijd alles beter was, dan ben je een ouwelul… (It’s evolution:) )

Ik vind het hier ook wel fun…zit er ongeveer 10 uur per dag en moet zeggen dat ik me afentoe wel erg goed vermaak om (dit soort) onzinnige topics bijvoorbeeld :stuck_out_tongue: lol

Originally posted by -=HeadLesS=-
… zit er ongeveer 10 uur per dag…

Ik hoop voor je dat je baas hier nie komt anders weet hij gelijk wat jij eigenlijk altijd allemaal doet onder werktijd! LOL! :stuck_out_tongue:

was dit een serieuze vraag of is dit gewoon voor de gein ?
in het eerste geval vind ik het te achterlijk om op te antwoorden en in het 2e geval : LOL :slight_smile: