CDFreaks Englis/Nederlands

Check the poll!

Nederlands natuurlijk!

Ik moet natuurlijk kijken of mijn geposte nieuws er een beetje uit ziet! :wink:

Hehe… FF patsen met je nieuwe functie he?

Maar ik bezoek natuurlijk ook de “oude” english frontpage!

Beide bezoek ik even vaak…niet dus.
(en ik weet wel dat er 2 frontpages zijn, dus de laatste optie viel daarom af)

ik check vrijdags het nieuws… waarom eens per week zullen jullie afvragen. omdat ik http://www.cdfreaks.nl beter onthoud dan zoiets als http://forum.cdfreaks.nl als ik dan dus op die maipage ben, klik ik gauw ergens rechtsboven naar ‘‘forum’’…

alleen engels…

Originally posted by Sorcerer
[B]Hehe… FF patsen met je nieuwe functie he?

Maar ik bezoek natuurlijk ook de “oude” english frontpage! [/B]

Snorry hoor! :frowning:

De Engelse taal roelt meer dan de Nederlandse…

Effe een opmerking er zo tussendoor…en niet eens zo heel erg ver off-topic :wink:

Originally posted by Smart@$$
[B]De Engelse taal roelt meer dan de Nederlandse…

Effe een opmerking er zo tussendoor…en niet eens zo heel erg ver off-topic :wink: [/B]

Das echt wel een super hollands woord!

Ik check de nederlands (duh…) en de engelse.

Als ik ze bezoek, dan gelijk allebei! Ik vind niet dat je de 1 mag voortrekken tov de ander! :stuck_out_tongue:

ik bezoek altijd eerst de engelse page daarna de nederlandse en vervolgens het forum…beide even vaak dus.

eerst nl page, dan engelse, en dan forum

spijtig doe ik dit nu maar 1x per week meer, nieveel tijd meer nu, te druk met studies enzo

Als ik al op de frontpage kom dan check ik zowel NL als Engels

Bij het bezoek aan de forums begin ik ook altijd eerst bij de Engelstalige fora…en als ik er aan toekom dan loop ik nog even de NL fora door.

ik ben gewoon te lui om nl in men favo te zette daarom ga ik altijd via english

ook english heeft meer nieuws … wat ook vrij logisch is

eigenlijk geen van beide :frowning: ik kom meestal rechtstreeks naar de forumpagina, maar volgens mij is deze poll al een keer gehouden

Dacht het niet!

Ik zal al nieuw geregistreerde user dan ook maar mijn mening hierover geven al bezoek ik cdfreaks dan al sinds enkele jaren en heb ik daarom ook maar weer besloten om dan toch eindelijk maar weer over te gaan tot (her)registratie.

Ik bezoek de nl versie dus niet of nauwelijks aangezien de postings op de uk versie vele malen groter zijn en gezien de replys daar denk ik dat de uk versie van cdfreaks ook de meeste mensen het meest tot de verbeelding spreekt.

Echter verder is er geen verschil tussen beiden dan alleen de taal en het aantal nieuwspostings maar ik denk wel dat het voor sommige mensen gemakkelijker is om het nieuws in hun eigen taal te kunnen lezen.

Echter wat niet op de nl mainpage van freaks staat kun je altijd nog in nl forum terugvinden.