Cdfreaks dwaalt af! :(

vbimport

Laatste tijd totaal GEEN warez cd/dvd nieuws meer op de mainpage!!!

Ik zelf heb al aantal newssubmits gedaan, bijvoorbeeld bij de releases van:

CB dvd4
CB 4cd 60
Hitexpl 4
4box 4
euro fm 3
TL dvd 50

Kweetniet hoor maar kijk eens naar de poll:

Why do you visit CD Freaks ?

CDR Software news
26.9% (196)
Articles and reviews
21.3% (155)
Daily routine
15.8% (115)
Warez CD information
14.1% (103)
CDR Hardware news
9.2% (67)
CD Freaks Forum
6.6% (48)
MP3 news
3.5% (26)
Other

Warez cd information staat dus best hoog op het verlanglijstje. samen met daily routine op de 3e plaats!!!

En dan als je newssunmit heb gedaan: "thank you djrolo, this is a great help blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla…

Nu effe in mijn “eigen woorden”:

FUCK YOU cdfreaks!

(ja sorry maar dat moest ik effe kwijt :))

Deze poll was dus om te kijken hoeveel mensen nog intresse hebben in CD informatie.

Ik vind dat het een relatief klein percentage bedraagt, vooral als je ziet wat voor problemen dit kleine percentage ons geeft.

CD Freaks is nu te groot geworden om steeds makkelijk te kunnen verhuizen, illegale informatie geeft ons veel problemen, en problemen zorgen ervoor dat de rest, dus meer dan 80% niet gebruik kan maken van CD Freaks.

Dus omdat een klein percentage lijsten wil zien kan de rest onze site niet bezoeken. Onder problemen vallen, het vinden van een server, maar zo niet meer, het vinden van sponsoren om de site draaiende te houden.

Waar was jij toen wij vroegen om sponsoren, jij verkoopt toch zoveel CD’s ? Als jij en andere mensen die veel geld verdienen met CD’s op tijd geld hadden gestopt in de site, hadden wij hiermee zonder problemen mee door kunnen gaan, maar nu hebben wij een andere weg in moeten slaan, wat mij betreft zonder lijsten op de frontpage.

De lijsten geven ons een imago, en op dit moment vind ik dit de enige controversiele informatie die op de frontpage komt te staan, we zijn gestopt met serials en cracks, en toch loopt de site nog erg goed, dus er is voor ons totaal geen reden om ze erop te houden.

Maar het komt er dus op neer, de lijsten zijn maar voor een relatief klein percentage intressant, en dit kleine percentage zorgt voor veel problemen…

Tja persoonlijk intresseren de lijsten me niet zoveel maar voor degene die het intresseert kan ik me goed voorstellen dat ze het jammer vinden.

Desalniettemin is het het idd (net zoals Domi al aangaf) het niet waard om veeeeeel op het spel te zetten voor die paar mensen die om die lijsten geven.

Ik wil dus niet zeggen dat lijsten niet meer online gepubliceerd mogen of kunnen worden, alleen dan niet op de mainpage.

Het is dus tijd voor een andere oplossing. Net zoals het dealerforum denk ik… gewoon een alternatieve site die iedere insider hier wel kent… eentje die officieel niet CD-freaks related is maar toch related als je vat wat ik bedoel…

Ik zou zeggen aan iedereen: laat maar horen wat jullie hiervan vinden, dan maken we er samen wat van…

Grtz

Listen to DoMi

he’s the man

Okee, duidelijk antwoord. THx!

1. “Waar was jij toen wij vroegen om sponsoren, jij verkoopt toch zoveel CD’s” >> of cdfreaks nou wel of niet bestaat, ik verkoop er geen cd meer of minder om. Vraag is er toch wel…en daarom is er nu ook weg.snap.je.zelf.ook.wel.by.domi .

2. “Dus omdat een klein percentage lijsten wil zien kan de rest onze site niet bezoeken” >>> KLEIN percentage??? Ik vind 1/7 van je bezoekers geen klein percentage.
    het nieuws staat nu vol met CDR Hardware news
    (9.2%)
    En als je 14,1 % voor warez news klein vind , kun je het forum met een echte kleine 6,6 % ook wel afschaffen…
    laat staan dat je ooit nog mp3 news wegzet voor die 26 bezoekers (3.5 %)

En dat terwijl nu zo’n 30 % van het nieuws over mp3’s gaat (napster enz…) ??? waarom dat dan??

1. “en dit kleine percentage zorgt voor veel problemen…”
    Hiervoor heb ik enigzins wel begrip…maar ik blijf erbij dat als die 32478325634985675 andere sites wel de meest illegale shit bevatten, moet cdfreaks dat ook wel kunnen…

2. Als jullie het dan toch niet meer doen zeg dat dan!!! is wel eens vaag iets over gezegd dat jullie minder lijsten enz. gaan posten, maar nooit daadwerkelijk aangekondigd!!!
    En al zeker niet consequent…heel af en toe nog wel een lijst is dan ook lomp he???

3. Is lijsten posten illegaal??? NOT!!!

4. “controversiele” << dat woord mag je me nog effe uitleggen :):):):):):slight_smile:

Test zelf eens hoe moeilijk/makkelijk het is om een site als CdFreaks te runnen maar dan met wareznews en dat soort zaken. Ik denk dat je nog versteld zult staan van de moeilijkheden die je dan krijgt …

CDFreaks bezoek ik vooral om nieuws te vinden over cd hardware en software. Het forum is ook handig om je vragen neer te zetten. Je weet dat je meestal een handig antwoord kan verwachten. En op het forum kan je ook nog een potje zeveren …

Ik zie dus geen enkele reden om dit allemaal op het spel te zetten om wareznieuws te posten …

greetz

Het gaat zich er niet om dat het posten van lijsten zelf illegaal is. Het is het em dat hosters en sponsors met dit soort zaken zich niet graag inlaten (illegaal of niet) gewoon omdat ze bang zijn voor slechte publiciteit, problemen met de wet etc…

Daar is nix aan te doen…

En hier zijn de antwoorden:

1. De vraag is er ook wel, en er zijn genoeg dealers die veel geld verdienen, alleen accepteren wij nu ook geen dealers meer als sponsoren. In het verleden deden wij dit wel, maar die betaalden ook relatief weinig.

2. Zoals ik eerder in de text opmerkte, het gaat om een relatief klein gedeelte. Dit lijkt me geheel duidelijk en er is niet veel intelligentie nodig om dit te snappen, al zeker je andere argumenten niet, het forum, MP3 en hardware nieuws leveren ons geen problemen op, dus die kunnen rustig blijven bestaan. Het forum is zowiezo een aardig succes en het zou kunnen zijn dat de mensen die wel op het forum komen de frontpage niet eens lezen.

3. Tuurlijk zijn er veel sites met illegale zooi, maar zoals ik al zei, CD Freaks is te groot geworden, je moet eens weten hoeveel mails we krijgen als we offline gaan, en hoeveel moeite het kost om een server te krijgen. Wij kunnen het ons niet meer permiteren, nogmaals, om voor een relatief klein percentage de site op het spel te zetten

4. Ik zie niet in waarom wij moeten duidelijk maken aan onze bezoekers dat wij geen lijsten meer posten, we hebben zelf nog niet eens een echt beleid ten opzichte van de lijsten gemaakt, alleen op dit moment vind ik de newssubmits van jou dermate onbelangrijk dat ik ze niet heb gepost, dat jij het vervelend vind dat je naam een keer minder op de frontpage komt, is een andere zaak. Zoals je ziet hebben we laatst nog wel CB60 en Onyx gepost.

5. Lijsten posten is niet illegaal, maar brengen wel een imago met zich mee, dit imago schrikt sponsoren af, zorgt er dus voor dat we geen geld binnenkrijgen en de server niet kunnen betalen --> resultaat --> site offline

6. controversieel

con·tro·ver·si·´eel (bn.)

• aanleiding gevend tot een controverse

Oftwel, de meningen zijn hierover verdeeld, de een zal het niet erg vinden, de ander heeft hier problemen mee

Hopende u hiermee genoeg te hebben geinformeerd…

Okee, weer wat duidelijker…

“relatief klein gedeelte” << niet waar!

“dat jij het vervelend vind dat je naam een keer minder op de frontpage komt, is een andere zaak” << kan mij m’n REET ROESTEN of me naam er bij staat… mij part zet je voortaan “submitted bij flip sparerib”. of weet ik veel…

"Lijsten posten is niet illegaal, maar brengen wel een imago met zich mee, " << dan post je geen lijst, het gaat vooral om het nieuws dat er uit is!! cdfreaks was een zeer goede en betrouwbare bron voor zulke dingen, en met mij dus 14,1 % vind het jammer dat dit over is.

>>>>>>>Alsof die sponsoren niet weten dat 80 % (gokje?) van jullie bezoekers met illegaliteit bezig zijn (cd’s copieren, warez, mp3’s enz!!!

En dan nog wat: kijk eens naar het aantal replies op de huidige newspostings…zeer slap geworden…reden: niemand die het een kont interesseert…(okee, nu overdrijf ik een beetje :))

en begrijp me niet verkeerd, ook ik vind cdfreaks nog steeds vet roeleren, (FORUM!!) maar heb betere tijden gekent en wou dit hier gewoon eens effe aankaarten!!, so don’t blame me :wink:

ik vind het wel een relatief klein gedeelte, als het voor 15% wel belangrijk is, dan voor 85% niet.

Het nieuws over wat uit is, brengt met zich mee dat mensen naar lijsten vragen, ze willen toch immers weten wat er op staat. Ook hebben enkele Teams ons gevraagd hebben om geen releases te posten i.v.m veiligheid.

Dat sponsoren denken dat wij met illegale dingen bezig zijn, is dus een probleem, en wij werken er hard aan om ons imago te verbeteren, zonder daarbij overigens de wensen van onze bezoekers totaal naast ons neer te leggen.

Replies op de newspostings zijn er zowiezo nooit veel geweest, de laatste tijd komen er juist alleen maar meer…

Gelukkig dat je CD Freaks nog vind roelen, we werken er dagelijks hard aan, en we doen ons best.
Over de meeste dingen wil ik ook altijd wel inzage geven, mits dit ons niet schaad, en er een redelijke discussie mogelijk is…

“als het voor 15% wel belangrijk is, dan voor 85% niet” << dat is dus een misleidende uitspraak, want de poll vroeg om hetgeen je het belangrijkst vond, dus tussen die 85 % zitten er volgens mij VEEL die OOK voor warez komen, alleen niet in de eerste plaats.

Maar goed, zoals ik al zei heb ik er wel begrip voor, maar vind het toch een beetje krom en schijnheilig.

Misschien iemand anders nog iets op op te merken of aan te vullen???

Ik snap best dat djrolo graag de lijsten wil zien. Persoonlijk interesseerd het me geen ene ruk! Ik koop die warez shit toch nie, leen ik wel een keertje van iemand ofzo als ik het echt nodig heb! :wink:
Wat mij meer interesseerd is voornamelijk het forum en software updates!! (dat van het forum hadden jullie waarschijnlijk al door… het is ook zo verslafend!!!) :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat CDfreaks alleen maar blijft groeien en zeker nie meer down zal gaan! Nu een betrouwbare server dan?!

Maar ik ga nu pitten want dit slaat weer helemaal nergens op… om dit tijdstip nog computeren! (damn… get a life… de hele nacht computeren!) :wink:

Ok, ik volg die discussie hier een beetje en persoonlijk ben ik het met dj Rolo eens. Ook ik kwam hier om het laatste nieuws over releases van warezcd’s/DVD’s te lezen. De lijsten op zich waren niet zo belangrijk, maar de releasedate’s wel.

Ik heb eens nagekeken en op de poll hebben 766 personen gestemd (10-04-2001/07.45)

Als je uitgaat dat het forum 6948 members heeft is dit dus een héél klein percentage. Van die 766 personen die gestemd hebben, hebben er 117 aangegeven dat ze de warezinfo het belangrijkste vonden en 210 gasten vonden de cdrinfo de belangrijkste reden. Persoonlijk vind ik het verschil tussen deze 2 groepen niet groot. (vergeleken op 6948 members)

Je kan tevens “articles en reviews” weglaten wat mij betreft, ik vind dit bijna hetzelfde als dat er een newspost over een bepaalde app. of util. is geweest. In deze berichten staat nml. al het hele programma beschreven. Mensen die echt geintresseerd zijn in de werking van programma’s gaan wel naar tweakers.net

Anyway, ik ben van mening dat cdfreaks ook niet meer de cdfreaks van voorheen was. Bijna iedereen die hier komt, komt voor het forum. Ze zullen het ontkennen, maar het is wel zo.

Greets,

Volgens mij zijn ze gewoon blij dat Cdfreaks weer een tijdje online is en is daarom ook geen dealer advertisement forum. Lange tijd is het toen toch ook goed gegaan?

Conclusie: CDFreaks is niet meer wat het was en zal ook nooit meer worden wat het was ! Het gaat wellicht een ‘dikke eenheids worst’ worden die bang is de host te verliezen. Een site met een ‘leuk’ babbel forum’ is ook goed voor de crowd want het is popi jopie blijkt. De kracht van cdfreaks was dus het warez en release nieuws en de mensen die hier in geintresseerd zijn of waren begaven zich namelijk heel weinig in het forum als topic starter of replyer. De mensen die fijn elke poll 's bestoken met hun antwoorden als ik brand zoveel cd’s etc. en koop daar en daar geven je ook de totaal uitslag van wat hun voorkeur betreft qua nieuws. Als cdfreaks deze doelgroep hanteert als belangrijk en daar bij het feit dat hostes en sponsoren ‘moeilijk’ doen moet cdfreaks dat toch zelf weten ! Informeren over wanneer bv TL uit is en op de markt verkrijbaar als Nieuws blijkt een riskante bezigheid voor cdfreaks, blijk
dus. Jammer dat de voorheen goede nieuwsvoorziening uit angst en geld het loodje moet leggen. Dan maar weer naar de plekken waar het allemaal is begonnen (het verspreiden van warez news) Het knechten van personen en bedrijven gaat in alle hevigheid door in Nederland en iedereen wacht als een schaapje zijn genadeslag af ! Kijk naar de topic ‘Wat vinden jullie van Maxima’ enige vorm van kritiek is er nouwelijks terwijl dit gedoe om maxima toch gaat ook gaat of we die uiterst foute pappa in Nederland toe laten. In Europa en vooral nederland worden we in een sterk misselijk makende richting op gedirigeert door dit paarse kut kabinet en brussel. Meer en meer regeert de angst en het geld ! Jammer maar ook de freaks ontkomen hier dus niet aan.

NeoByte: waaromp zouden de mensen die geintresseerd zijn naar de werking van programma’s naar tweakers.net gaan?? Ik weet niet of je het weet, maar de kijk op programma’s e.d. is bij CDFreaks heel erg anders dan bij Tweakers… dat is een heel erg groot verschil en ik denk dan ook dat ieder zijn eigen “vakgebied” bestrijkt en dat dat goed is ook…

Dat CDFreaks veranderd is kan ik niemand ongelijk in geven. Maarja… dat moet ook wel. CDFreaks is niet zonder reden veranderd… het aantal bezoekers is gigantisch gestegen, de redenen voor bezoek zijn gestegen en veranderd en we hebben ons moeten aanpassen aan dwang van hogerop… een kleine site met illegale content is makkelijk te onderhouden op de een of andere gratis server, maar met deze grootte gaat dat niet…

Afgezien van het feit dat die hele warez cd me geen ruk kunnen schelen speel ik toch een beetje met de gedachte een kleine site te beginnen waar lijsten gepubliceerd kunnen worden…
gewoon plain text… snel, simpel en goed :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Afgezien van het feit dat die hele warez cd me geen ruk kunnen schelen speel ik toch een beetje met de gedachte een kleine site te beginnen waar lijsten gepubliceerd kunnen worden…
gewoon plain text… snel, simpel en goed :slight_smile:

Das idd een oplossing ja!
Ik zie bij Tweakers toch ook nooit die lijsten staan en moet je kijken hoe groot die gasten nu zijn! Zijn ook klein begonnen hoor! :wink:

Originally posted by djrolo
“als het voor 15% wel belangrijk is, dan voor 85% niet” << dat is dus een misleidende uitspraak, want de poll vroeg om hetgeen je het belangrijkst vond, dus tussen die 85 % zitten er volgens mij VEEL die OOK voor warez komen, alleen niet in de eerste plaats.

Ditzelfde kan je ook zeggen voor al het andere wat in de poll staat. Bijvoorbeeld Mp3 news 3.6% waarvan jij zei dat we het dan ook maar af moesten schaffen. Er zijn zat mensen die komen voor de CDR updates maar ook wel geintresseerd zijn in het mp3 news, maar niet als ‘hoofd’ nieuws. Dat argument van jouw gaat dus niet op. Het gaat erom wat je het leukste/intressantste etc vind. Als je kon stemmen op alle opties dan zouden waarschijnlijk alle percentages everedig omhoog gaan.

Originally posted by Wookie
Ik hoop dat CDfreaks alleen maar blijft groeien en zeker nie meer down zal gaan! Nu een betrouwbare server dan?!

Nu hebben we zeker een stabiele server. Hij is nu (gedeeltelijk) van ons. Hiervoor betalen we ook dik met de traffic die we trekken. Dit willen we zowiezo niet in gevaar brengen.

Originally posted by NeoByte
Je kan tevens “articles en reviews” weglaten wat mij betreft, ik vind dit bijna hetzelfde als dat er een newspost over een bepaalde app. of util. is geweest. In deze berichten staat nml. al het hele programma beschreven. Mensen die echt geintresseerd zijn in de werking van programma’s gaan wel naar tweakers.net

Ok ik val nu echt van mijn stoel af. Jij vind dat de artikelen geen extra waarde hebben??? Ik vind juist (en ik denk 20.5% met mij) dat die artikelen juist wel intressant zijn om te bekijken hoe bijvoorbeeld een programma eruit ziet, wat de voor- en nadelen zijn etc etc. Ook staan er verschillende artikelen met tips en howto’s hoe je bepaalde dingen moet aanpakken en copieeren ed.
Verder hebben wij het wel over dezelfde tweakers?? Ik zie op tweakers geen software reviews staan van bijvoorbeeld kazaa en edonkey. Tevens zie ik nix staan over copieerbeveiligingen ed. Jij vind cdfreaks maar een beetje oppervlakkig dus en gaat voor de ‘real thing’ naar tweakers??? sorry dit gaat er bij mij echt niet in!

Originally posted by Tommilio
Volgens mij zijn ze gewoon blij dat Cdfreaks weer een tijdje online is en is daarom ook geen dealer advertisement forum. Lange tijd is het toen toch ook goed gegaan?

Toen hadden we een kleine site die we makkelijk konden verschuiven naar een volgende (gratis) host. Nu hebben we een site met meer dan 10.000 UNIEKE bezoekers en met 100duizenden pageviews per dag, en tegen de 70 gb traffic tegenwoordig. Dat is toch wel iets anders als een klein ‘warez’ siteje…

Originally posted by XiNiX
De kracht van cdfreaks was dus het warez en release nieuws

WAS ja… tegenwoordig slaan we een andere (NOODZAKELIJKE) weg in.

Maar voor al die zogenaamde warez cd brandertjes is er nu toch burn.at/jeweetwel dealers… daar staan ook alle lijsten snel op, en er staat ook op wanneer er een nieuwe CD uit is… Daar kunnen jullie toch alle info vinden?

Jullie moeten verder ook niet onderschatten hoeveel werk CD Freaks is. Zowiezo zijn ik en DoMiN8ToR bijna dagelijk full time bezig met het updaten van de site (news/forum/rc5/coding achter de site), het zoeken naar nieuws, het onderhouden van contacten, sponsoring, server, schrijven van artikelen, beantwoorden van mails etc etc. Daarnaast zijn er ook nog tientallen andere mensen voor ons bezig op het nieuws en op het forum, maar ook achter de schermen van dit alles (denk aan onderhoud server). CD Freaks is gegroeit en daar moet je rekening mee houden.

Verder is denk ik onze doelstelling (alhoewel die ook zelfs voor ons niet 100% duidelijk is) veranderd. We zijn geen warez site meer met lijsten van CB en TL. Die tijd hebben we gehad. We proberen nu meer kwaliteit content te geven voor een zo groot mogelijk publiek. Ons motto is ook: CD Freaks, by burners for burners. Stuk voor stuk weten wij wat er in deze wereld gebeurd. We proberen een informatieve site te zijn voor iedereen: de geavanceerde gebruiker, maar ook voor de wat minder geavanceerde gebruiker (hoe copieeren ik een SD protected game). Wij willen dat mensen naar ons toekomen voor alles wat met CD/DVD en burning te maken heeft, maar ook net dat extra te geven wat mensen ook intresseert (mp3/audio stukjes, reviews etc etc)

Het is inderdaad niet wat het was… het is anders -en ik denk beter- geworden… en voor veel mensen, kijk naar het aantal bezoekers de afgelopen tijden…

MP|3 has spoken! :stuck_out_tongue:

Zal ik dan ook nog maar even een mening geven dan…
Ik kom nu net iets meer dan een jaar op CD Freaks en ik denk dat 95% van de tijd die ik erin steek naar het forum gaat en natuurlijk ook IRC.

Waarom lopen mensen toch zo te zeuren allemaal? Ik heb de grootste respect voor Domin8tor, MP|3, ZiSE, TheDuke en anderen die bij deze site betrokken zijn. Tijden veranderen en daar moet je in mee gaan of je blijft hangen in een wereld die niet haalbaar is.

Ik denk dat niemand ooit zal beweren dat CD Freaks hetzelfde gebleven is en ja natuurlijk zijn veranderingen niet altijd leuk. Sommigen mensen zullen het nu eenmaal minder interessant vinden als bepaalde informatie niet meer op de mainpage te vinden is, maar veranderende tijden leiden tot andere keuzes.

Ik denk dat dit forum een hele grote toegevoegde waarde heeft voor CD Freaks als geheel, ook al krijgt deze maar enkele procenten in de poll. CD Freaks is door haar omvang en haar bekendheid nu eenmaal beperkt in haar mogelijkheden. Een host vinden voor een site als CD Freaks is in het algemeen al niet makkelijk, want ISP’s zijn nu eenmaal niet zo happig om een zware site als deze te hosten. ALs er dan ook nog twijfelachtige content aangeboden wordt dan zullen er nog meer ISP’s afhaken omdat zij daar niet mee geassocieerd willen worden en die problemen op de hals willen halen.

Persoonlijk ben ik van mening dat de keuze tussen zo nu en dan geen CD Freaks maar dan wel met twijfelachtige content (dus de server die dan nu en dan uit de lulcht gehaald wordt) of de opzet zoals deze nu is, niet erg moeilijk is. De overduidelijke meerderheid van de bezoekers geeft aan dat de belangrijkste reden voor het bezoek iets anders is dan die warez cd listings (waarbij het ook nog eens zo is als ik Domin8tor goed begrijp, dat de groepen zelf verzocht hebben deze niet meer te publiceren).

ALs voor die 14% van de mensen zoveel moeite gedaan moet worden en zoveel risico’s gelopen moet worden die het voortbestaan van de hele site op het spel zetten lijkt me dat een onevenredig risico en sta ik helemaal achter de genomen beslissing. Het is dan beter om een soort samenwerking aan te gaan met een kleinere site die die content wel durft en kan bieden. Als mensen dan die informatie willen hebben kunnen ze hiernaar doorverwezen worden, zodat ze als het ware toch door (via) CD Freaks geholpen worden.

Je moet niet verloochenen waar je vandaan komt, maar je moet het ook niet tot in den treure met alle risico’s van dien aan blijven hangen. CD Freaks is zich terdege van bewust waardoor ze groot is geworden, maar de volgende fase in het proces is al enige tijd geleden ingegaan en dus richt CD Freaks zich nu meer op een inhoudelijk verhaal omtrent CD-R onderwerpen. CD Freaks is nu met de inhoudelijke artikelen en een frequentere nieuwsupdate een echte kwaliteitssite geworden waar ik zonder gewetensbezwaren ook klanten naartoe kan sturen (dat laatste vecht ik dan wel weer uit met mijn baas :wink: ).

Als mensen het niet eens zijn met de beslissing is dat zeer spijtig, maar niemand dwingt wie dan ook om hier te komen als het je niet aanstaat. Dat je het punt aanstipt om de discussie op gang te brengen vind ik ook prima, maar waarom moeten mensen af en toe zo zeuren, dat snap ik niet.

CD Freaks blijft voor mij een goede site, persoonlijk zelfs een betere site nu er meer aandacht besteed wordt aan inhoudelijke artikelen, meer news updates en natuurlijk nu het forum weer goed draait. Dit is een site waarvoor ik mij graag inzet en ook al geruime tijd gedaan heb. Ik kan ook niet anders zeggen dan “Ga zo door!”.

CD Freaks all the way!