CDFreaks dance/trance track (tekstschrijver gezocht)

vbimport

Euhj cdfreakerz…

het plan is een hele tijd geleden ook al geoppert op dit board om eens een echt dance/trance/rap/whatever track te maken…dedicated to CDFREAKS.COM Maar niemand heeft er ooit serieus wat mee gedaan. Ik ben er nu een beetje mee aan het klooien maar het zou vet zijn als er ook een paar coole lyrics in kwamen. Tekstschijven is absoluut niet mijn sterkste kant, ik kom niet verder dan wat losse, loze kreten, :frowning: ik hou me liever bezig met de muziek.
Op dit board heb ik genoeg ppl creatief bezig gezien met teksten…duzzzz: wie schrijft er eens wat cewle zang/rap lyrics. Post maar raak…of (nog beter) stuur me 'n MP3tje met je creatie (stuff@nostrofu.net) en maak kans om the main man (or women) te worden van deze afgrijselijke creatie :slight_smile:

l8rz

Maak er eerst eens een trance track van en dan wat vocals er door heen.

Ik wil best helpen ICQ me maar:
69835101

Da-Tax kan wel voor de intellectuele teksten zorgen,denk ik :):):):):slight_smile:

Grtz

:slight_smile:

Peace

Ik zal er dadelijk eens in mijn bedje over na denken
maar Nostrofu maak eerst eens een demo ofzo :slight_smile:

mmmkay people, deze week is erg druk, maar ik zal a.s.a.p een demo MP3tje posten…maarrrrrrr teksten zijn nog altijd welkom…gewoon simpel 2 a 3 regels, niet te moeilijk of teveel…als het maar pakkend en cool en cdfreaks related is! :slight_smile:

aarrrggghhhhhh, slapen…

Originally posted by Nostrofu
[B]mmmkay people, deze week is erg druk, maar ik zal a.s.a.p een demo MP3tje posten…maarrrrrrr teksten zijn nog altijd welkom…gewoon simpel 2 a 3 regels, niet te moeilijk of teveel…als het maar pakkend en cool en cdfreaks related is! :slight_smile:

aarrrggghhhhhh, slapen… [/B]

Ik dacht zo’n 64 coupletten tellend volkslied!! :wink: