CDFreaks.com NIET op de HCC Dagen 2004

De laatste 2 jaar hebben we geprobeerd CD Freaks te promoten op de HCC dagen, het jaarlijkse 3 daagse computer evenement van de Hobby Computer Club. Vorig jaar stonden we er zelfs met een relatief grote stand van 60m2 hadden we een oplage van 4000 stuks van ons eigen CD Freaks Magazine en hebben we veel bekijks gehad door onze sponsoren zoals 321 Studios, Ahead, Aopen, Elby en Plextor. Al met al waren het voor zeer leuke en gezellige dagen mede door de trouwe CD Freakers die elke dag ons kwamen opzoeken en we hadden er ook dit jaar alweer zin in.

Toch hebben we besloten om in de planning van dit jaar de HCC dagen te schrappen. De voorbereidingen kosten ons gewoon teveel tijd (denk vele weken) ten opzichte van wat het opbrengt. Gezien het feit dat CD Freaks meer en meer internationaal word en het percentage Nederlanders marginaal is, is het voor ons niet meer de grootste prioriteit. Gezien het feit dat de economie nog niet echt hard aantrekt en de kosten van een dergelijke stand buitengewoon hoog zijn (denk maar aan een nieuwe auto) zouden we inspanningen moeten leveren die we in veel nuttigere dingen voor de site zouden kunnen steken en dat gaan we dan ook zeker doen.

Middels deze weg willen we dan ook alle CD Freakers bedanken die ons kwamen opzoeken op de HCC dagen en ook diegenen die hebben meegeholpen op de stand. We hebben jullie steun altijd zeer gewaardeerd en het was voor ons heel leuk eens de mensen te ontmoeten waarvan we dagelijks de posts zien voorbijkomen!

ach dit is wel jammer. 2 jaar terug was ik er voor het eerst, 1 dag bij. Vorig jaar zelfs zaterdag en zondag. Dit jaar wilde ik Vrijdag, Zaterdag en Zondag komen. Helaas pindakaas. Ik ahd me er eigenlijk wel een beetje op verheugd, maarja, zo gaan die dingen :frowning:

Gezien het feit dat de economie nog niet echt hard aantrekt

't is goed Jan Peter …

:sad:

Jammer… de stand bespaarde me toch altijd de transportkosten van een stapeltje cds/dvds.

Volgens mij ben je al een tijdje niet meer in De Woonkamer geweest!!

Ik lees wel mee hoor :wink:

Tja, als we dat allemaal gaan doen, dan blijft het een dooie boel! :frowning:

Gezien het feit dat CD Freaks meer en meer internationaal word en het percentage Nederlanders marginaal is, is het voor ons niet meer de grootste prioriteit.

CeBit volgendjaar?

Staan ze toch al elk jaar? :confused:

met een stand? nee toch?

Een stand op CeBit? Nee, nog nooit want dat is niet te betalen (en niet eens zo interessant denk ik). CD Freaks is wel elk jaar aanwezig (lees: lopen daar rond lastige vragen te stellen en aantekeningen te maken ;)).

Zeg nooit nooit :slight_smile: Misschien ooit in samenwerking met een ander bedrijf, maar we hebben geen concrete plannen o.i.d hoor :slight_smile:

Iemand nog op de HCC geweest en hoe was het?