CDFreaks Acties

vbimport

Komen er eigenlijk nog meer acties van CDFreaks, ik vond dat T-Shirt laatst wel cool maar ik hoop dat er nog meer komt!

Originally posted by Sorcerer
Komen er eigenlijk nog meer acties van CDFreaks, ik vond dat T-Shirt laatst wel cool maar ik hoop dat er nog meer komt!

Wie weet… :wink:

ja precies nu de winter eraan komt word het wel eens tijd voor cdfreaks truien :slight_smile:

en komen er dan ook cdfreaks handschoenen of sjaals :stuck_out_tongue:

en de mutsen :p:p :stuck_out_tongue:

of gewoon een onderbroek?
Of T-shirts in de uitverkoop?

stickers lijken mij wel relax!

Ik (persoonlijk) heb best leuke ideetjes voor CD Freaks merchandise e.d. maareuh die ga ik nu nog niet posten… als jullie nu eens allemaal brainstormen, dan zal ik over een paar dagen of een weekje ofzow van de beste ideetjes een poll maken en kijken of het mogelijk is deze actie te verwezelijken :).

Nog een ander idee van mij: een CD Freaks members meeting op de HCC?

Jah die members meeting is cool :slight_smile: Als dat kan is dat helemaal VET :slight_smile:
Kan je DN zien, hehe, wedden dat dat veel bezoekers trekt, zo’n lelijkerd :slight_smile: En Mooitje, daarvoor zou ik al komen :stuck_out_tongue:

Tijdje terug is er ook een post geweest over Merchandising, en daar stonden coole plaatje van petjes, mokken, en weet ik wat meer :slight_smile: Was wel cool.

MAar als er weer wat komt; cool, alleen weet niet of MP|3 weer al dat werk wil doen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik (persoonlijk) heb best leuke ideetjes voor CD Freaks merchandise e.d. maareuh die ga ik nu nog niet posten… als jullie nu eens allemaal brainstormen, dan zal ik over een paar dagen of een weekje ofzow van de beste ideetjes een poll maken en kijken of het mogelijk is deze actie te verwezelijken :).

Nog een ander idee van mij: een CD Freaks members meeting op de HCC? [/B]

Cool, CDFreaks op de HCC, gaan jullie daar cursussen geven over het copieren van CD’s Lijkt me wel cool! :slight_smile:
Maar idd. een members meeting lijkt me zeker cool!!!

En merchandaise:
Truien
Ondergoed => Boxers, geen Strings :slight_smile:
Mousepads
PC-Kase stikkers
CD-Freaks laser cut grills :slight_smile:
CD-Freaks CD-Writers :slight_smile:
CD-Freaks eigen CD-R’s :slight_smile:

Nog een ander idee van mij: een CD Freaks members meeting op de HCC?

Mijn zegen heb je in ieder geval.

Een ander idee voor merchandising is natuurlijk ook pennen. Dan verkoop je die dingen gewoon in porties van 25 :stuck_out_tongue: ofzo en dan heb je meteen een hele grote omzet en als je het dan een beetke slim aanpakt dan heb je voordat je het weet ook nog een hele grote winst.

En alle kleine beetjes helpen.

Originally posted by Sorcerer
Truien
Ondergoed => Boxers, geen Strings :slight_smile:
Mousepads
PC-Kase stikkers

Ik koop een mousepad, een pc case sticker, een trui (had k nog nodig) en ondergoed :slight_smile:
Maar ik wil wel een string dan :slight_smile: Vet cool, die geef ik dan aan me vriendin :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]

Ik koop een mousepad, een pc case sticker, een trui (had k nog nodig) en ondergoed :slight_smile:
Maar ik wil wel een string dan :slight_smile: Vet cool, die geef ik dan aan me vriendin :slight_smile: [/B]

Hehehe ja eentje met BSA inside voren erop he? Zodat je zin krijgt om er flink op los te beuken :smiley:

Wel een LOL id, CD Freaks ondergoed

BH’s kun je hele leuke vormen geven…

BH’s kun je hele leuke vormen geven…

Zoals…?

Jah, zoals:confused:

Maar BSA inside, op die string :slight_smile: Dan kan je er lekker op losbeuken jah :stuck_out_tongue: hehehe

[B]

BH’s kun je hele leuke vormen geven… [/B]

ik d8t dat die toch altijd gebaseerd waren op min of meer standaard vormen ?

best lachen inderdaad al die merchandisestuff…:stuck_out_tongue:

ik ga voor de:

-GSM hoesjes in Freaks-style

-Case stickers met Freaks-logo

-Dekbedovertrek met bijpassend kussen uiteraars (zal dat ff
relaxed slapen) :stuck_out_tongue:

-Tandenborstels

-Badhandoeken

-Posters?

MayB dat ik l8r nog meer ga bedenken maar nu te moe om te thinken dus…that’s all folks 4 now! :wink:

Meeting trouwes wel lachu jah…keertje zien wat voor FReaKS der zitten op forum hierzo :stuck_out_tongue: :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
best lachen inderdaad al die merchandisestuff…:stuck_out_tongue:
Meeting trouwes wel lachu jah…keertje zien wat voor FReaKS der zitten op forum hierzo :stuck_out_tongue: :wink:

Kijk maar uit, Tax is heel erg lelijk :smiley:

(no offence ;))

[B]

Kijk maar uit, Tax is heel erg lelijk :smiley:

(no offence ;)) [/B]

En, jij bent dus zo’n Bratt Pit look a like! :slight_smile:

LOL… maar wel offtopic! :stuck_out_tongue:

Dus bij het onderwerp blijven aub! :cool: