CDFreakers -> Counterstrike

vbimport

Beste Freakers…

Kweetniet maar ik denk dat de meeste van jullie de Game ‘Counter Strike’ van Half Life wel kennen… :slight_smile:

Nou lijkt het me leuk om eens een keer met allemaal andere freakers tegen elkaar te spelen…

Wie doet ermee ??? :cool:
Maak niet uit of je goed of slecht bent, want ik kan er ook nix van, maar je leert al gauw hoe het gaat…

Greetz, Phrozeman

En hoe had gij dat in ged8en? Is op zich wel een strak planneke…

Jerom.

Lijkt me ook wel een goed idee maar niet echt haalbaar omdat niet iedereen zit te internetten op de kabel en adsl dus dat wordt een dure bussines voor sommigen (waaronder ik :frowning: )

Volgens mij zijn er wel meerdere CDfreakers die die game vaak spelen… geloof dat Cartman er ook aardig aan verslaafd is (was?)!

Lijkt me opzich ook wle een kewl ID alleen ik ben nie echt zo goed :slight_smile:
Ene hoe wou je dat metserver enz regelen?

Originally posted by flash-x

Ene hoe wou je dat metserver enz regelen?

We lenen gewoon even een server van iemand :slight_smile: (waar toevallig 1 player aanwezig is ofzo)
Tenminste, ik weet niet hoe dat met die servers in zijn werk gaat, maar is het niet mogelijk om er zelf 1 te maken??
Damn, het is wel erug verslavend hoor…

Wie kan er dan een server regelen??

Originally posted by Wookie
Volgens mij zijn er wel meerdere CDfreakers die die game vaak spelen… geloof dat Cartman er ook aardig aan verslaafd is (was?)!

was jah :smiley:

NOMYTH en deam spelen het nog wel dacht ik…en voor de rest waren dat geloof ik de cdfreakers die altijd op IRC zitten :slight_smile:

server kan je trouwes ff reserveren bij gamepoint dacht ik…

Originally posted by cartman_cdz
server kan je trouwes ff reserveren bij gamepoint dacht ik…

En anders is er toch wel iemand die zijn eigen server kan laten draaien? Of heb je daar heel veel extra voorzieningen voor nodig behalve een goede pc en een goede internet verbinding :smiley:

Originally posted by Pyromaniac

En anders is er toch wel iemand die zijn eigen server kan laten draaien? Of heb je daar heel veel extra voorzieningen voor nodig behalve een goede pc en een goede internet verbinding :smiley:

Een server lijkt me wel relaxed! :wink: Weet nie of je met een normale pc als host kan gamen of dat deze als server ingericht moet worden! :stuck_out_tongue:

Lijkt me een leuk idee.Je kunt toch ook zelf een server aanmaken, is dan wel niet dedicated.Zeg maar wanneer.

mzzl

Ben ook wel bereid om een dedicated server te laten draaien.

mzzl

als jullie een potje unreal tournament willen spelen, kan ik natuurlijk altijd wel voor een servertje zorgen, die ter beschikking wordt gesteld door mijn clan !

Dit is toch wel eens gevraagd?

Nahja als je voor mij een key hebt kun je op me rekenen.

jeps vet idee …moet ik me alleen nog ergens een kopietje van counterstrike zien te regelen, maar ik doe zekers mee…

Very Kewl dus…

OK, dan alleen nog even een tijd afspreken, en wie de server kan laten draaien… :slight_smile:

Ideeën welkom…

www.wlbdc.com

IRCNet
#wlbdc

'k heb nog geen adsl, maar normaal heb ik die binnen een week. Ennuh gamez is mijn favoriete bezigheid, na rukken natuurlijk.

Originally posted by cum-a-lot
na rukken natuurlijk.

bah man, zoek een lief he !

TFC