Cdfoongids

vbimport

He mensen,

Ikben op zoek naar een cdfoongids waarin ik het telefoon nummer ingeef en dan de naam, straat en woonplaats te zien krijg,

wie weet hoe dat heet en waar ik het vandaan kan halen.

thnkz, Portje

dit programma
infobell 99

maar er is zopas een niewere versie uit
infobell 200
wie deze heeft mag me mailen of zoiest
ik ben der naar op zoek

Ken em niet als software beschikbaar op CD-ROM, maar wel online:
http://zoekopnummer.ath.cx/ daar vind je de verschillende mirror sites…

www.infobel.com al gechecked? :slight_smile:

daar kun je zoeken op nr…

Kan aan mij liggen maar volgens mij is deze vraag al meerdere malen gesteld?!
Er bestaat nog zoiets als de Search functie weet je! :wink:

Bedankt voor de hulp, maar is het al opgevallen dat deze url’s allemaal naar hetzelfde gaan en jaren achter lopen ?

mensen die al 2j verhuisd zijn staan nog steeds op het oude adres.

en Wookie, op jouw antwoord ik heb ff bij searche gekeken en zag dat jij zelf 3 topics over dit zelfde onderwerp hebt besteed.

dan kan deze ene van mij er ook nog wel bij, vind je niet ?

nhf.

Originally posted by portje*
[B]en Wookie, op jouw antwoord ik heb ff bij searche gekeken en zag dat jij zelf 3 topics over dit zelfde onderwerp hebt besteed.

[/B]

Als je goed gekeken had had je gezien dat ik nie de topic gestart heb in allen gevallen! Die 3 die jij btw gezien hebt zijn maar 3 van de vele over hetzelfde onderwerp: “namen zoeken op nr”

Maar omdat jij het bent zal ik er verder nie over zeuren!

Kan je zelfs wel vertellen dat er voor de oude CDfoongids een progje was dat FoonGrep heette en daarmee kon je ook prima op die manier opzoeken!! Maar helaas werkt ie nie meer bij nwere versies van CDfoon! :mad:

Die link van Tax is zeker een hele goeie; gebruik die ook altijd! :wink: Wanneer ik em nodig heb dan!

Add op ICQ ff de user Phone_BOT (nickname) aan je lijst… als je die een nummer meegeeft bij 071-1498025 dan geeft hij je de persoonsgegevens terug!

leuk botje is dat :wink: