CDClone 2.3.1.1 ...!

vbimport

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar de serie nr. van deze CDClone , Clone loader werkt niet goed . Window gaat sluiten als Clone image begin gaat branden . Kan iemand me helpen ??? Alvast bedankt.
De groeten...!!!

CloneCD v2.3.1.1 Loader has been updated, for all ppl getting ‘shutdows’ or similar download the new version HERE.
Note: this crack is not working 100%… a full working crack will be ready soon (this guys of ebytes has changed all protection system again :/)

Our new encryption security system is under final developing, expect final release soon. http://home.luna.nl/~enigma/TNT/tnt2k.htm

Zwaar irritant dat die afsluit(ook last van).
Zit ook te wachten op serial.
Grzz.
Mess

Als jullie de serial zoekken hier komt die:

ENTER THIS CODE (I MEAN COPY/PASTE)
1083A752CD509018AF1F85B0B955073B
156FE53ABBCCCC8FBD26730467860EBE
B10F16355AAF23E6E44A04CA5F4B67B8
7C8483FD3DD8B4C0D4614B07D1001BBF

TNT © 2000
a crack by +DzA kRAker (Regele Piratilor)
dzakraker@yahoo.com

of anders Moet je clone cd hier ff downen en dan zit de serial er al bij!!
http://www.multimania.com/illegaal/

Marco

Ja dat is heel leuk marco, maar dat is gewoon de serial van de loader die je dus ook in combinatie met die loader moet gebruiken! Download de nieuwe loader plus nederlandse instructies van mijn site.
www.gamefreakcdcopy.com

GR33TS, G@M3FR3@K

Nieuw Clone Loader werkt weer niet goed . Geeft meten naar startup al eror en kan niet meer geregisteerd worden . Wacht opnieuw serie , denk ik …!!!
Groeten

GR33TS, G@M3FR3@K
Die crack doet het ook niet bij mij hij zegt key entered invalid.

Grzz.
Mess

Op http://www.cdrsoft.net/ hebben ze vandaag een werkende patch voor clonecd 2.3.1.1 gezet.

Suc6

Doet het nog steeds niet start de crack niet eens op.

Mess

Of je schoont je registry op of je installeert je hele Windows opnieuws anders zal inderdaad de nieuwe loader niet werken. CloneCD laat allerlei keys in de registry staan.

Die nieuwe loader werkt overigens perfect.

Bij mij ook zo …!!! Nog enige idee …???
Doei…!!!

Hoi StyleSheet,

Hoe kun jij registeren key van Clone schoon maken ??? Windows opnieuw installeer lijk me niet op dit moment . Ik heb een paar dagen geleden al gedaan . Advies, graag …!!! Alvast bedankt ,

In windows dir / Regedit.exe openen / bewerken / zoeken / clone invullen en enteren: alles deleten wat naar clone verwijst !!!niets anders zoals CYCLONES.EXE!!!
Ook in windows dir win.ini openen als er iets verwijst naar clonecd ook verwijderen.
Eventueel op taakbalk zoeken naar bestanden of mappen / clone invullen zoeken en alles verwijderen van clone.

Mikki

Kijk hier eens even naar (Yep, dit board!)

http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/002535.html .

Dit was er een, zo zijn of waren er hier tig threads voor het opschonen van de registry van CloneCD, take a look around zou ik zeggen…

Succes.

Oja, volg Mikki z’n advies op en je kan meteen je hele PC opnieuw installeren…

[This message has been edited by StyleSheet (edited 23 May 2000).]

StyleSheet

Ik was er wel bij vergeten te vermelden dat je wel iets van een pc moet kennen voor je eraan begint???
Ik heb het al verscheidene malen gedaan zonder de pc opnieuw te moeten installeren met als resultaat dat de loader wel werkt, nogmaals je moet er wel iets van kennen anders blijf er best met je fikken vanaf.

Er staat als kanttekening ook bij de loader: werkt nog niet voor 100%, verwacht definintieve versie binnenkort…

Daarom gebruik ik nooit loaders, maar alleen CloneCD versies waarvan ik de serial heb Zo weet ik tenminste zeker dat alles werkt zoals het hoort

GR33TS, G@M3FR3@K

Dat is mijn idee gamefreak, ik heb een keer de loader gebruikt maar vond dat niks.
Ik gebruik nu CloneCD met serial, werkt veel beter.
Ook voor de nieuwste Clone komt straks wel een serie beschikbaar.

deKIKker

Heeft niemand hier dan een naam en bijpassend serienummer voor clone 2311?