Cd writer philips

vbimport

ik heb een 3610 van philips was er erg blij mee maar nu geeft hij problemen tijden het brande lijkt het of hij vast slaat terwijl de tijd gewoon doorloopt wie weet wat ik er aan moet doen firmware?

Ik heb zelf ook zon philips 3610 gehad eerst was het voor mij ook een droom maar die veranderde steeds meer in een nachtmerrie ik heb hem laten schoonmaken door een bedrijf en daarna brande hij weer een half jaartje goed maar toen kreeg ik de hele tijd underburns toen heb ik heb mooi verkocht voor 100 gulden en heb nu een plextor en kan je zeggen bevalt me perfect dus als ik je een raad mag geven donder die philips er uit probeer hem leuk te verpatsten in de plaatstelijk krant en koop een PLEXTOR

Groetjes

EDJE_007

Klopt, ken ook iemand die veel problemen met de Philips had.
Het kost een paar centen meer, maar Plextor is het beste wat je kunt krijgen.

Originally posted by Kennepohl
ik heb een 3610 van philips was er erg blij mee maar nu geeft hij problemen tijden het brande lijkt het of hij vast slaat terwijl de tijd gewoon doorloopt wie weet wat ik er aan moet doen firmware?

heb k ook gehad… t hele ding bleek kapot te zijn en firmware’s hielpen niet. misschien bij jou ook het geval :mad:

Originally posted by Kennepohl

Aangezien je aan het antwoord “koop een Plex” weinig hebt zeg ik je dat je maar die firmware moet proberen te vernieuwen.
Controleer ook ff hoe je writer zit aangesloten op je mobo; beste óf als master op IDE2 en dan als enige op IDE2 bedoel ik óf als slave (achter je hd) op IDE1! Zet een eventuele CDrom speler appart van je writer!
Zet DMA aan als je writer dit ondersteund; meeste nwe writers doen dit wel! (DMA aanzetten: config/systeem/cdrom » tablad zoeken waar je DMA kan aanvinken; onder Win2K ander verhaal!)

Good luck anyway!

Probeer deze site is, gaat enkel en alleen over de 3610

http://www.geocities.com/SiliconValley/Server/2957/

Ik had met mijn 3610 ook veel probs (lees: eerst veel probs, na 5 maanden totaal kapot). Schoonmaken hielp niet, andere firmware, andere pc en alles geprobeert… zelfs Philips zei zelf van steek daar geen geld meer in
Maarja had nog garantie dus geruild toen…

De tips die ik je kan geven:
-firmware
-schoonmaken
-smeren
-bidden :smiley: