Cd weg?

vbimport

Heb nu 3 cdroms in Deze Computer staan , 1 cdrom en 1 brander en 1 virtuele cdrom die daar gekomen is zonder dat ik het weet. Als ik kijk in Aparaatbeheer dan staat er onder cdrom CeQuard Cdrom Emulator. Deze wil ik weg hebben ,dus ik druk op verwijderen in apparaatbeheer , dan gaat ie idd weg ,maar vervolgens moet ik de pc opnieuw opstarte en dan komt ie weer terug.

Help !!!

Ga naar configuratiescherm, software.
Waarschijnlijk kan je hem daar uninstallen.
Zoek naar Virtual CD Rom of zoiets.

Suc6

:slight_smile: The_SurVeYor :slight_smile:

Nope staat er niet bij ,heb alles daar al bekeken.
En ik denk dat ie meegekomen is met winoncd ,maar die is allang geuninstalled

Originally posted by Bassie18
Nope staat er niet bij ,heb alles daar al bekeken.
En ik denk dat ie meegekomen is met winoncd ,maar die is allang geuninstalled

Het lijkt me sterk dat het is meegekomen met winoncd!
Ik werk al een paar jaar met winoncd maar ben bij geen enkele versie een virt. drive tegengekomen.
gr. ed

Hallo iedereen,

De viruele CD wordt aangemaakt door de nieuwste versie van WinOnCD en wordt bij het uninstallen niet weggehaald. Indien je hem wilt verwijderen zijn er twee opties n.l.;

1. windows met alles erop en eraan opnieuw installeren, tijdrovend of je moet een image hebben aangemaakt dan is windows na 15 miniten compleet terug gezet na eventuele problemen.

2. je begint het register door te spitten en alle zaken die je tegen komt van CQuadrat (weet niet of het goed gespeld is) te deleten.

Indien je een versie hebt gehad van Roxio wordt deze tweede optie moeilijker indien je ook gebruik maakt van de laatste versie van EasyCDCreator, want die is ook van Roxio.

Succes ermeeā€¦

The Rising Hope