Cd tekst en plextor

Mijn 820T plextor kan volgens feurio cd tekst chrijven maar dan is hij niet te lezen in sony of kenwood cd spelers

das rot da zijn de 2 merken waarvoor ik cd’s wil maken

ik zoek de 24spd writer van plextor te kopen nu is mijn vraag kan deze plextor cd teksts schrijven die door sony/kenwood kunnen gelezen worden???
of ligt het probleem volledig bij sony/kenwood wat het lezen betreft??

iemand ERVARING hiermee?

thx

Ik weet nie pcies hoe het zit met jou Plex, maar ik weet wel dat mijn Plex2410 perfect (ook me 1210 kan het) CDtekst kan schrijven. Ik heb het eens getest in een Sony autoradio en die las em perfect.
Ook mijn Aiwa MP3 autoradio leest CDtekst prima. Hoewel ik natuurlijk de CDtekst functie bijna nie gebruik met deze autoradio omdat ik natuurlijk bijna alleen maar MP3 cd’s erin afspeel! :stuck_out_tongue: (IDtags leest ie ook perfect)

zou zeggen surf naar plextor en haal je daar de laaste firmware voor je writer en 9 op de 10 zijn je problemen opgelost.
Werkt perfect voor mijn 4x plex

Originally posted by RaSta
zou zeggen surf naar plextor en haal je daar de laaste firmware voor je writer en 9 op de 10 zijn je problemen opgelost.
Werkt perfect voor mijn 4x plex

En dat was weer een verhelderend antwoord van RaSta!

Heb ik de laatste firmware en gebrand met feurio en de texten komen niet op mijn sony tevoorschijn.

Nero herkent trouwens nog steeds niet da mijn writer cd text aankan.

Gebruik je wellicht een klassieke versie van Nero?

De Plexwriter 820 T kan geen cd-text schrijven !!

Originally posted by samba552

En toen werd het stil…

Originally posted by samba552

LOL!
Ik heb ff gechecked bij Plextor en de 820 kan idd geen CD-tekst schrijven. Hij kan het ze wel lezen.
:smiley:

En toen werd het stil…

Ja lekker he die rust :stuck_out_tongue: