Cd-rw blijft leeg - cd-r-schijfjes niet herkend

Ik heb een probleem met het branden van cd-roms. Heb een DVD-player/Cd-rom-writer en probeer nu al weken om een spel te branden. Het hele ISO-verhaal is me wel een beetje duidelijk, maar als ik ga branden (Alcohol en NERO geprobeerd), dan gaat ie trouw aan de gang, maar als ie klaar is en ik kijk op mijn cd-romstation dan zegt ie lege cd. Zo leeg dat er 0 bytes leeg zijn en 0 beschreven. Iemand een idee wat er fout gaat ?

CD-R-schijfjes herkent ie in de brandprogrammas niet eens ! Voer lege cd in - een paar piepjes - en verder nietssss ! In Deze computer gebeurd ook niets als ike r een cd-r in doe !

Hallo en welkom hier namens mij,

Ik wil je vragen je probleem wat uitgebreider uit te leggen of beter wat gedetailleerder. Wat voor systeem heb je en welke os En ook wat voor merk en type (combo) drive je hebt met eventueel welke firmware erop. Ik weet niet welk merk schijfjes je gebruikt en/of het probleem zich al eerder heeft voorgedaan, zo niet dan zou je eens kunnen denken aan een ander merk schijfje. Meteen ook de vraag of hij wel andere schijfjes leest? Ik bedoel gewone in de winkel gekochte schijfjes of doet hij het alleen bij (zelf ) gebrandde schijven.

mzzl Dúnedain