Cd rom eject aanvraag

vbimport

Bij div. spellen moet ik wel eens van cd wisselen en dan komt m’n pc met de vraag of wil eject wil doen want “cd is in gebruik”.
Tevens moet ik de eject knop dan zeer lang ingedrukt houden wil deze reageren.

Iemand een oplossing?

ik heb dit probleem
bij mijne dvd speler

ik weet ook niet hoe dat op te lossen
dus ik luister met 1 oortje mee

Ik heb dat probleem ook soms, maar de DVD is dan gewoon nog bezig met lezen dus je moet ff wachten… Voor een goede oplossing luister ik ook mee :slight_smile:

Voor de goede oorde:

Bij mij is het ook een DVD/Cd-rom speler

Dit heb ik ook gemerkt bij een computer die ik voor iemand had gebouwd met een LiteOn 12x40x DVDrom erin… mijn oplossing is ook: ff geduldig wachten!

ja dat merk ik op m`n werk ook weleens…
is vooral bij dvd spelers geen idee waar dat aan
licht maar is mega iri…
moet een cdrom van mij niet proberen dan vliegt hij
tegen de muur…gelukkig heb ik alleen plextors… :slight_smile:

Weet je wat het is met die DVD spelers?! Nee? Dan zeg ik het ff nu:

Als die dingen een CD (dus geen DVD) moeten lezen dan duurt dit langer omdat ze eerst naar een DVD gaan zoeken!! Dus na het niet vinden van een DVD trachten ze pas een CD te benaderen! Daarom duurt het met DVD spelers wat langer om een CD te lezen!

Oplossing: ga ff pissen, bij terugkomst is ie wel klaar! :stuck_out_tongue:
Gewoon ff geduld hebben, of zoals ik altijd doe, gewoon je Plex1210 cd’s laten lezen!! (of een xtra cdrom speler laten lezen.)

maar het vreemde is dat ik bij mijn Creative 1241E dvd-rom-speler ditzelfde ook krijg als ik een film van DVD heb geript. zelfs bijvoorbeeld een uur na het rippen geeft 'ie nog die irritante “waarschuwing” en moet ik eerst op OK/Ja drukken voor 'ie doorgaat…

Wat ik altijd doe is ik stop cd1 in mijn dvd speler en cd2 in mijn plexie verder zou ik het ook niet weten