CD-holland?

vbimport

Waarom zegt iedereen dat je er zoveel mogelijk mailtjes heen moet sturen als je kan? Ik kreeg op deze homepage een antwoord van CD holland dat ze me gemailt hadden over het probleem, maar waarom heb ik dan geen mailtje van ze gehad. Ik zie nu dat er ook wel tevreden klanten zijn en toch hoop dat mijn CD’s nog aankomen
Maar wanneer krijg ik antwoord?

Nie denk ik, juist zoals bij mij.
Ik heb mijn lesje geleerd.
Daar bestel ik toch nie meer

als ik nu geen andwoord van CD holland krijg binnen 1 week, zal ik mailbommen sturen zodat jullie nooit meer in jullie mailbox kunnen komen!
En als ik mijn geld, CD’s hoef al niet meer, niet binnen 1 maand heb. Zal ik hetzelfde doen.
En wie doet ermee met mijn plan
Gewoon vanalles onder rembours bestellen en als de postbode komt niet aannemen, dat kost hun per order 20 piek, weten hun eens hoe het voelt!
Dus maak gewoon een nieuw email adres(of 20 kan ook) en bestel wat je bestellen kunt!
Je kan veel dingen bij mij vlikken maar mij afzetten gaat te ver!
CD Holland SUCKS!

Í really don’t understand you jeroen, i already mailed you but you don’t return my mail or you don’t WANT to return it. I already told you i MAILED YOU. So mail me back then.

Ik heb zoals ik al gemeld heb na veelvuldig email contact, toch mijn cd’s ter waarde van f 195,- piek gehad. Dus blijf CD-Holland mailen en erop wijzen dat ze de boel niet moeten belazeren, maar aan hun verplichtingen moeten voldoen. Ze zullen dan ook jullie je CD’s sturen.

Wij belazeren de boel niet luke, dat weet jij ook. We hebben jou geld NOOIT ontvangen. De PTT heeft het geld gejat. Binnenkort alleen nog levering onder rembours.

Jaja, maar de hoofdzaak blijft dat ie naar zijn geld kan fluiten, net zoals mij.
Ik doe er de moeite al niet meer voor.

Ooit dacht ik nog dat het een betrouwbare dealer was. Maar toen ik bij een van mn bestellingen sommige cd’s niet, andere verkeerd, en sommige door brandfouten kappote cd’s kreeg, werden mij vervangende cd’s beloofd.
Sindsdien wordt al mn e-mail genegeerd.

Mattel007 blijf het proberen, want echt ik heb zoals Silver CB ook meedeelt mijn cd’s ontvangen na ruim een maand ondanks dat cd-holland mijn geld niet ontvangen had naar eigen zeggen. Naar mijn idee moet je ze een kans geven.
Silver CB stuur dus ook aan Mattel007 zijn CD op.

Ik vind het nu wel heel raar.
Ik heb nog steeds geen email gehad!
heb je dan naar isp2000crew@yahoo.com?
voor de rest vind ik het ook raar dat jullie nu wel ineens reageren als ik ergens mee dreig wat in jullie nadeel is en anders hadden jullie niet gereageert.
En waarom moet je me mailen?
Ik wil alleen mijn CD’s en dat is alles, dan hoef je me niet te mailen, daar heb ik niks aan!