CD Holland (Niet weer het gezeik :>)

vbimport

CD Holland? Still Alive?
www.cdholland.nl je hoort er niets goeds over, maar waarom bestel je er dan ook nog?

Naar je cd's kan je wel fluiten, dus ze emailen heeft ook geen nut meer, ze nemen vast alleen maar nieuwe bestellingen ($$$) aan en dan hoor je niks meer van ze.

Het enige interessante aan www.cdholland.nl is het design, dat ziet er nog wel een beetje uit. (Later meer over het design)

En waar is de site www.warezcds.nl (niet natuurlijk www.warezcds.nu < prima site!) gebleven?
Die werkte toch ook samen met www.cdholland.nl?

Die site zal er binnenkort ook wel uitliggen en dan komen ze weer met een doorstart :>

Ik kan gelukkig geen banner meer vinden van cd-holland op cdfreaks, ik hoop ook dat ze geen sponsor meer zijn!

op www.cdholland.net kan je ook een cd holland vinden, zou deze wel goed zijn?
Lijkt me ook niet, te vinden op de
site: CD Holland is terug!
Laatste Update: 6 November 1999
:>

Die site is door iemand in Groningen gekocht, met zijn volledige naam in de whois database van Network Solutions :>
Lijkt me ook niet zo verstandig.
www.cdholland.nl dan, dat domein staat op naam van Grafix internet solutions in Ridderkerk, een bedrijf dat hosting verkoopt, die hebben zeker een dealtje afgesloten....

Of toch niet? Kijk eens naar het design van http://www.grafix.nl/ en vergelijk dat eens met www.cdholland.nl ??

Ook dit domein is met volledige naam terug te vinden bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland

Allemaal niet erg slim in ieder geval.

That's it for now!

Even voor duidelijkheid, grafix host niets voor cdholland.

Het zijn altijd dezelfde mensen die posten op dit msg board en vertellen dat cdholland niet deugt. Als je zeker wil zijn dat geld aankomt stuur het dan aangetekend. Vertrouw je dat ook niet bestel dan onder rembours.

We hebben VEEL tevreden klanten over de hele wereld.

Ik heb bij CDHOLLAND onder rembours besteld, en zelfs dan kreeg ik mijn CD’s niet…

Enigste voordeel, het heeft mij geen duit gekost…

??
Peter

Lijkt me vrij sterk want we doen pas rembours sinds zaterdag.

Groeten!

So were stays my quake 3 that i ordered for 30 NLG.

Remember talk in English like the Duke man said

If you’re right and you don’t rip people off why don’t you reply to my mails? And why is it that when I send money to other dealers my money does arrive?

In contrary to popular believe, I am not perfect

The PTT steals money from our adres. We warn people to send it registered so it’s 100% sure it arrives.

l8r

SILVER CB :We hebben VEEL tevreden klanten over de hele wereld.

Klopt hoor, ik ben er eentje van.
Ik heb nooit problemen gehad en ben een tevreden klant van CDHolland!

Greetz,

Hallo ik had ook een maandje of 2 cds bij cd holland besteld en ik heb ze nu EINDELIJK BINNEN na veel moeite want ik heb ze wel 40 e-mailtjes gestuurd (ze werden er helemaal gek van) volgens mij ben ik de laatste klant bij wie ze nog wel geleverd hebben…

IK RAAD IEDEREEN AAN DIE NOG CDS BESTELD HEEFT BIJ CD HOLLAND GEWOON NAAR psxvcdnl@yahoo.com TE MAILEN EN ALS HIJ REAGEERD DAN KOMEN DE CDS WEL OVER 2 MAANDEN

-DR CRASH-

If you had send registered there wouldn’t be any problems.

thanks.

Well, i dont order cds from cd holland, but i think that there IS alot of complaining about cd holland. And silver, dont you have any beter answer than:
send it registerd? )

Conarq of TeRaX
-= Yeah, we rip’em=-

Yeah, but i said what i wanted to say. So that’s it for me.

okay, then you can probably explain to me WHY I haven’t had my TL42 yet?
Rembours is not possible anymore in holland, since BSA will check every package that is send by it.
Personally, I don’t believe that the PTT will steal the money, how could you know anyway? I want some answers, or better, my tl’s, people don’t complain for nothing, do something about it.

I’ve send lots of unregged money mails, and they all arrived, except in your case, so I don’t think it IS the PTT. Remember: ripping people won’t get you far, and you will lose all, or most of your customers.

Euhm…

ff voor de duidelijkheid : warezcds.nl en cdholland hebben nix met elkaar te maken.

Warezcds.nl zou een soort hosting company worden maar door die kankerlijende bsa dus niet :confused:

LtRz, Wannabe