CD Hoesjes gezocht!

vbimport

Valt me een beetje op dat er de laatste tijd nogal wat cd hoesjes gevraagd worden :slight_smile:

Heel simpel:

Dit is een legaal forum en als je de CD’s gewoon koopt in de winkel zoals het hoort, hoef je niet op zoek te gaan naar die hoesjes op internet.

En voor het geval dat je hoesje beschadigd is, door rook-, water- of andere schade, dan zijn er een aantal sites waar je terecht kunt. Als de hoesjes op die sites niet te vinden zijn dan is de kans niet erg groot dat ze online staan.

Zoeken in dit forum naar links en via Google moet je een eind brengen…

Vandaar dat ik voor de eerste optie gekozen heb.

(dit is mijn persoonlijke mening, niet noodzakelijkerwijs die van CD Freaks)

Sorry hoor, maar rot ff op met je hoesjes man! :stuck_out_tongue:

Geintje, maar ik vind het beetje onzin om ons in hoesjes te verdiepen! Doet onzer Igua toch al? (sluipreclame ik weet het)

Heb maar gekozen voor het tweede. En een forum oprichten voor hoesjes, liever niet. Als er dan nog niet genoeg zijn, maak er dan maar één over muziek in het algemeen.

mijn stereo doet het wel zonder hoesjes:cool:
en als ik al hoesjes nodig heb maak ik ze wel zelf:p

pas maar op dat je niet de alom gevreesde hoesjesziekte krijgt met je gehoes…

Wanneer ik muziek luister (die ik zeer zelden) en dus een cd koop (nog zeldener) rip ik die cd meteen en zet ze om naar .mp3. Ik vind het namelijk wel makkelijk dat, als je een spelletje hebt, je die cd erin kan stoppen en dat je lade dus niet is bezet door die muziekcd.

Stereo heb ik niet (kom ik nu eigenlijk bewust achter…)

als je meer dan 3000 cdz hebt, is het wel handig dat je cds hoesjes hebben als je ze allemaal naast elkaar in een rek plant, ik heb voor optie 4 gekozen icm optie 2, omdat ik veel hoesjes op cdcovers.cc vind maar ook een heleboel muziek die niet iedereen in huis heeft (bootlegs e.d) niet op internet te vinden zijn, dus dat is meestal zelf knutselen.

Ik ga toch voor optie 2… cdcovers.cc heeft zowat ieder hoesje wat er bestaat

en hebben ze het niet, dan heeft hun searchengine (www.mega-search.net) wel een linkje naar een pagina waar die cover op staat…

en tja, heb je eens een goede bootleg (zeldzaam!!) dan bouwen we zelf wel een hoes :slight_smile:

ik ga ook voor optie 2 meestal kom daar toch weer terecht :slight_smile: :slight_smile:

HoesjesForum…

Je kan daar dan om Cover(s) vragen, vervuil je de andere forums/fora (??) niet meer…
Bovendien erger je dan geen mensen meer met de “wie heeft die en die cover ergens zien staan” want dat staat dan alleen in het CdCover forum.
In dat forum kan je dan ook mooi een “sticky topic” maken met het aantal stappen dat je eerst/moet nemen om een cover zelf te vinden

Nog een forum…
Wordt het hier net zo onoverzichtelijk als FOK.

Ik vindt fok helemaal niet onoverzichtelijk

[on-topic] tsja, Rot op met je Cdhoesjes…mijn keus[/on-topic]