Cd Freaks T-shirts!

ernstig cool zo’n shirt (en ja, mijn bestelling is ook binnen, alhoewel ik de titel ‘t-shirt god’ misloop :wink: )

oh well,

1 opmerking wil ik wel maken:

het was wellicht nog cooler geweest om rechts op de borst klein het logo te zetten en dan achterop groter

of:

klein op de borst het logo en de tekst (‘the power of united burners’) of een andere tekst op de rug…

misschien iets voor future (shirt) releases?

ONE
ps. hopelijk heb ik hem wel voor de vakantie…ff patsen in Espagnol!

C00L man! Ook maar ff sponsorren met een Shirtje! :wink:

Waarom is de levertijd zo lang eigenlijk? Het is toch een kwestie van geld versturen (1dag) en shirt versturen (1dag) dat hoeft toch geen 3 weken te duren of heb ik dat mis :smiley: Het lijkt me namelijk wel cool om in mijn CDFREAKS shirt examens te doen :smiley:

De T-shirts worden pas gedrukt op het moment dat we weten hoeveel er gedrukt moeten worden. Dit om te voorkomen dat er bijvoorbeeld 250 gedrukt (en dus ook betaald moeten) worden en er maar 100 besteld worden, dan blijven we dus met 150 shirts zitten en schieten we er financieel nog weinig mee op (leggen we er alsnog op toe). Daarom is ook een deadline gesteld, zodat we op een bepaald moment kunnen bestellen en weten hoeveel er besteld moeten worden.

Vanaf het moment dat ze klaar zijn zullen ze snel verstuurd worden, maar je kunt je voorstellen dat als er 100 pakketten de deur uit moeten dit logistiek geregeld moet worden en dit kan nog wel eens langer dan 1 dag duren. Daarbij komt dat PTT niet altijd even betrouwbaar levert en er dus een veiligheidsmarge genomen wordt. We zijn liever voorzichtig en nemen het wat ruimer en hopen natuurlijk dat iedereen zo snel mogelijk de shirts heeft. Het zou mooi zijn als met het begin van de zomer iedereen zo’n CD Freaks T-Shirt heeft.

De bestellingen komen best aardig binnen begreep ik, maar we willen natuurlijk altijd meer T-Shirts afzetten…het is toch een mooi ontwerp geworden, daar mag je mee gezien worden :wink:

Ok daar neem ik vanzelfsrpekend wel genoegen mee :smiley: Als CDFREAKS er maar wat mee opschiet. Het is tenslotte voor de geode zaake he :smiley:

spijtig dat back wit is en niet omgekeerd :frowning:

Tof dat ze nu eindelijk te bestellen zijn.
Ik heb er ook 1 besteld.
Hoop dat ie er snel is, dan gaat ie mee op vakantie :slight_smile:

Originally posted by Redneck
spijtig dat back wit is en niet omgekeerd :frowning:

Je bedoelt dat je de voorkant wit wilt hebben? dan draai je um toch om? :wink:

Tax: Mooi reclame praatje.

heeee tof, echte cdfreaks t-shirts. heb er ook eentje besteld…

Originally posted by Mootje

Hoop dat ie er snel is, dan gaat ie mee op vakantie :slight_smile:

Waar ga je heen dan (of heb je dat al eens verteld :smiley: )

Originally posted by Totibbs
[B]

Tax: Mooi reclame praatje.

[/B]

Geloof dat verkooppraatje houden niet tot mijn zwakke punten behoort :wink:

Maar wat is nu mooier, zo’n stoer CD Freaks T-Shirt waar je de blits mee maakt en je ook nog eens CD Freaks steunt! Doe ik liever dan dat ik een T-Shirt bij WE of Amici koop :wink:

wat zijn nu de statistieken? hoeveel shirts zijn er al besteld??

• Fijn dat jullie dan ook gelijk onze adressen hebben
  • Had DaFox hem niet kunnen ontwerpen???

jullie worden toevallig niet gehackt door de Smeris ofzo hé? Enne het is natuurlijk wel een kewle actie, maar is iets kopen via internet van een stel admins wel betrouwbaar?
Jullie zeggen van wel (natuurlijk) Maarre dan w8 ik liever tot volgend jaar. Dan is er ongetwijfeld een nieuwe actie. En zo lang ben ik nog geen member. Ik wacht dus maar tot de volgende zending. Mzzl.

Tip: Stel jullie hebben 190 aanvragen, met 200 krijg je massakorting ofzo. Koop dan die 10 xtra en maak prijsvragen ofzo. Dan kun je nog doen dat alleen mensen die het shirt gekocht hebben alleen kunnen meedoen ofzo (daar heb je het adres namelijk van).
Want met massakorting bespaar je vaak best veel.

En heeft er iemand toevallig al 10 shirts besteld?

Originally posted by The MAzTER
- Fijn dat jullie dan ook gelijk onze adressen hebben

Euhm ja je hebt helemaal gelijk!!! Volgende keer laten we iedereen bestellen zonder adres op te geven!! pfff.

[B]

• Had DaFox hem niet kunnen ontwerpen???
    [/B]

jawel… so what.
Sommige vinden hm niet mooi, meeste wel… so be it :slight_smile:

nog niemand t-Shirt g0d trouwens :wink: :slight_smile:

[B]- Fijn dat jullie dan ook gelijk onze adressen hebben

[/B]

Mjah…wat hebben wij aan de adressen als we niet weten wie daarbij hoort?
Als je slim bent dan geef je een adres op dat niet te herleiden is naar jezelf, maar wel een bestaand e-mail adres.

Dat velen nu hun eigen naam opgeven (wat wel nodig is) en dan hun e-mail adres van hun nickname…mjah, dan weten we wie waar bij hoort…anders kunnen we dat natuurlijk ook niet nagaan. (daarbij, je kunt natuurlijk altijd 1 iemand voor een hele club laten bestellen, door 1 persoon die er minder bezwaar tegen heeft om zijn of haar adres beschikbaar te stellen)

Daarbij komt dat wij er niets bij te winnen hebben om deze adressen (die als ik het goed begrepen hebben na afhandeling van deze transactie gewoon verwijderd worden) door te sluizen naar allerlei instanties… CD Freaks heeft een reputatie hoog te houden en die zou meteen ‘down the drain’ zijn als ze zoiets zouden flikken…

Maar ja, zoals gezegd, je hoeft niet te kopen hoor…je mag het (en we hopen natuurlijk dat veel mensen het doen), je steunt CD Freaks ermee en je krijgt nog eens zo’n cool T-Shirt.

Het leven bestaat uit keuzes maken, wij hebben deze keuzes gemaakt…en daar mag je het best niet mee eens zijn…

- Fijn dat jullie dan ook gelijk onze adressen hebben

boeiend ben je bang dat alle admins je komen halen als je je misdragen hebt op het forum :cool:

wat maakt iedereen zich toch druk om die adressen
ok toen ik mn adres moest invullen heb ik ff gedacht van mmh dit is misschien minder veilig maar ik ga dr van uit dat onze admins na deze actie onze adressen
gewoon verwijderen.

Maak je maar niet druk… wie zou je ooit iets kunnen maken?

1. wie zegt dat het waar is wat we hier tiepen? -> justitie kan je nix doen
  2. wat heb je te vrezen als je geen dealer bent?
  3. we zijn niet intressant genoeg… ik denk dat NL een stuk of 2 miljoen CD Freaks telt dussuh… die gaan ze egg niet allemaal af
  4. ik vertrouw domi en mp wel hoor

en 5. je MOET nix kopen, het MAG…