CD Freaks Shop - 35.00 € Spindel A Kwaliteit CD-R's

vbimport

Okay hier even een klein verkooppraatje, doe er wel je voordeel mee !

Zoals jullie misschien op de mainpage hebben kunnen lezen is een kleine afvaardiging van CD Freaks (MP|3 en ik en CD Freaks Shop eigenaar StevieC) naar Cebit geweest. Hier hebben wij een deal kunnen maken met een Europese fabrikant van CD-R's.

Normaal gesproken zou deze aanbieding ook over onze promo mailinglist gaan, maar MP|3 is er niet dit weekend (die de mailinglist normaal gesproken verstuurd), en aangezien dit echt een leuke aanbieding is wilde ik hem jullie niet weerhouden.

Op dit moment vind je onder de promo's in de CD Freaks Shop Unbranded 80 Min, 700 MB CD-R's. Deze zijn unbranded wat betekend dat de fabrikant er geen merkje op heeft geplakt, maar zijn A-kwaliteit. Ze zijn op 32x gecertifieerd (Getest met de nieuwste Plextor) en komen op een spindel van 100 stuks.

Het leuke is, een spindel kost slechts 35.00 EURO, neem je er 1000 (10 spindels) dan ben zelfs slecht 270 EURO kwijt. Ik weet alleen dat er niet veel van deze CD-R's beschikbaar zijn en dat dit een tijdelijke aanbieding is, dus doe je voordeel met deze post en bestel ze snel, want op = op.

Nogmaal we kunnen het merk NIET noemen, en dat gaan we ook niet doen, maar geloof me dat het 1 van de beste Europese merken is.

Nu ga ik maar eens overwegen deze spindel in de Cdfreaks Shop te kopen!

Tnx DoMiN8ToR dat je mij (ons?) hier ff op wijst!

Bekend europees merk. mhhh
ken maar een echt europees merk en dat is Hi-Space (frans)
en die gasten stonden op Cebit (heb nog 2 cd’s van ze gekregen)

In europa worden trouwens wel meer merken gemaakt en ik ken een heleboel merken niet, dus wat ik hier beweer slaat waarschijnlijk nergens op :wink:

Maar ja, ik heb net vorige week weer besteld en heb ff niet meer nodig.

Die €35,- klinkt erg aantrekkelijk , maar er komt voor een rembourszending wel €12,88 bij en dat klinkt weer minder leuk!

Hmm kan wel weer wat cd’s gebruiken… gaat hard de laatste tijd! :slight_smile: Maar gelijk 1000?! Hmm… (ja wil wel gelijk vet goedkoop natuurlijk! ;))

Ik heb eens uitgerekend wat voor mij het goedkoopst is:

CDFREAKS-SHOP
1 spindel van 100 CD: €35,00
100 cd-jewelcase voor 1 cd: €20,00
Verzendkosten (België - overschrijving): €9,19

Samen: €64,19

EXELL-BELGIE:
AMS 10 CD’s (met case) (ook 700MB): €4,96
—>dus—>
10 keer AMS 10 CD’s (met case) (ook 700MB): €49,60

Het is voor mij dus interessanter om mijn CD-R in de EXELL te kopen.

Sorry

Mjah, lijkt beetje op een volkswagen met een Daewoo vergelijken…vind ik niet gek dat Daewoo goedkoper is :wink:

Een spindel koop je niet als je ook doosjes nodig hebt…

Denk dat ik zelf voor een ander product uit de shop ga…heb eens goed met Stevie overlegd en die zei dat hij nog mooie CD’s ging binnen krijgen, beste uit de shop…en voor mij natuurlijk niets dan het beste… :wink:

rembourszending wel €12,88 :frowning:

dat vind ik nu ook altijd het nadeel van online kopen
wordt mijn aan koop meteen een stuk duurder
daarom koop ik liever niet online

Bedankt hoor, maar de taiyo yuden spindels bij opus
vind ik best zat,

en bij office centre heb je de nieuwe tdk 74/ 80 minuten
komen ook bij taiyo yuden vandaan

sind iemand mij 100 cdz heeft aangesmeerd unbranded die zogenaamd MMore zouden zijn omdat er MM in de middencircel stond koop ik absoluut geen unbranded cds meer, maar toch leuke aanbieding…