CD Freaks meeting op de HCC

/me wilde wel gaan, maar toen stelde een lekkere griet voor om samen naar de film te gaan, met de woorden dat ik niet veel van de film zou zien. Sorry guys, sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan jullie :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Ik heb vandaag mijn BOFH t-shirt aan met daarover heen een HCC shirt :wink: Kom maar effe koffie drinken en zo op de HCC Mzl stand.

Ik ga om 15:00 uur weer effe naar de cdfreaks stand. [/B]
Wat geen vlaaitje aanbod??? Hehehe tuurlijk kom ik weer ff bij je langs!

Originally posted by dansmug
/me wilde wel gaan, maar toen stelde een lekkere griet voor om samen naar de film te gaan, met de woorden dat ik niet veel van de film zou zien. Sorry guys, sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan jullie :slight_smile:
Dat jullie belgen daar nog steeds intrappen in zulke voorbodes!!! :wink:

ik kom zaterdag (morgen)

nu hopen dat er geen blaadjes op de rails liggen :eek:

ben nu bij de stand van Mr. Belvedere lekker aan de koffie en aan een vlaaitje en kijk nu effe hier bij de freaks

:stuck_out_tongue:

ben er morgen (zondag ) zal is kijken of ik bekende zie :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

btw wie staan er eigenlijk op de stand van cdfreaks ???

Originally posted by bmad
btw wie staan er eigenlijk op de stand van cdfreaks ???

Domi, MP en StevieB in ieder geval…

Weet niet of er morgen nog meer mensen bij staan.

Het is wel een leuk standje en er zijn mooie folders gedrukt…heb er daarvan wel een aantal uitgedeeld vandaag…

Het is wel leuk om te zien dat er toch best veel mensen interesse tonen (van allerlei leeftijden ook) en dat er toch ook al best veel mensen zijn die ons kennen…