CD Freaks meeting op de HCC

Oké hier even een poll wanneer je op de HCC bent en de stand van CD Freaks wil bezoeken. Welke dag en hoe laat wil jij de stand bezoeken?

Dus post hier alleen de dag en hoe laat jij denkt de stand van CD Freaks te bezoeken. Misschien om een uur of 12:00 elke dag. Geen andere onzin graag!!! :bigsmile:

Hmm… ik denk dat het zaterdag & zondag gaat worden. Vrijdag moet er nog snel geld verdient worden dus dat gaat ik niet halen! hehe! :wink:

Damn ik wilde net vanavond zo’n poll gaan starten

anyhow, ik zal er waarschijnlijk op zondag zijn, die heeft dus mijn v0te

Originally posted by Dee-ehn
[B]Damn ik wilde net vanavond zo’n poll gaan starten

anyhow, ik zal er waarschijnlijk op zondag zijn, die heeft dus mijn v0te [/B]
Nah heb ik het voor je gedaan.

Bedankt voor het wijzigen van mijn poll wookie. Kon hem zelf niet meer veranderen. Moet toch maar eens administrator/moderator worden. Hehehe :wink: Geintje!!!

Ik kom ook op zaterdag en zondag. Want ja Wookster mot nog snel ff geld verdienen voor het weekend. Maar alle dagen afspreken 12:00 bij de stand???

ben er wel, maar incognito

Originally posted by Smart@$$
ben er wel, maar incognito

dan laat ik m’n knuppel wel thuis… :wink:

ik heb maar helemaal niks aan geklikt want vrijdag heb ik geen tijd want dan ga ik naar night of the promsen zaterdag en zondag heb ik geen vervoer.

Originally posted by King Dingeling
Bedankt voor het wijzigen van mijn poll wookie. Kon hem zelf niet meer veranderen.

NP! :cool:

Waarschijnlijk dat ik zaterdag ff langswip.

zoals ik al eerder had gezegd, ik ben er zaterdag :slight_smile:

eerst 's ochtends ff langs de stand om poster af te leveren :slight_smile:

naar zeer alle waarschijnlijkheid kom ik ook zaterdag. probeer er dan zo vroeg mogelijk te zijn…

Moet vrijdag werken van 13:00 tot 20:00
zondag dus ook niet want moet vrijdag weer vroeg op moet beginnen om 06:00:( tot 14:30 :bigsmile:

Kom dus zaterdag

Ik sta er alle dagen , sterker nog , ben gisteravond al vertrokken om beetje voor te bereiden.

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik sta er alle dagen , sterker nog , ben gisteravond al vertrokken om beetje voor te bereiden.

Dan kan jij ons al een beetje vertellen hoe het eruit gaat zien…hoe groot ut wordt e.d…??

Reken op veel herrie (gameexpo doet ook mee) en niet veel aanbiedingen.

Een bezoekje op digitimes.com leert je dat er volgend jaar geen CRT’s meer bestaan , dus voor een 19" IIyama kun je misschien nog wat leuks krijgen.

Kleine LCD schermen zullen gedumpt worden , echter is dat niet zo vreemd , omdat ze volgend kwartaal 20% goedkoper zullen zijn.

Ik hoop verder op veeeeeel retro games en leuke oude games/console shit.

'T zal best wel groot zijn , er zijn veel hallen dit jaar.

[B]Reken op veel herrie (gameexpo doet ook mee) en niet veel aanbiedingen.

Een bezoekje op digitimes.com leert je dat er volgend jaar geen CRT’s meer bestaan , dus voor een 19" IIyama kun je misschien nog wat leuks krijgen.

Kleine LCD schermen zullen gedumpt worden , echter is dat niet zo vreemd , omdat ze volgend kwartaal 20% goedkoper zullen zijn.

'T zal best wel groot zijn , er zijn veel hallen dit jaar. [/B]

weinig aanbiedingen…jammer :rolleyes:

ouwe spelletjes is altijd leuk :slight_smile:

nieuwe monitor heb ik nie nodig, voorlopig iig :slight_smile:

[B]Reken op veel herrie (gameexpo doet ook mee) en niet veel aanbiedingen.

'T zal best wel groot zijn , er zijn veel hallen dit jaar. [/B]

Het gewone verhaaltje dus :slight_smile:

Ach wellicht heeft nog iemand een Atari 2600 voor me :wink:

wohoe… ik mag er morgen gaan werken en zondag ook… en op zondag ook weer alles afbouwen, maar goed… is wel leuk hoor :wink:

c ya later dudes en ik herken jullie wel aan het cdfreaks shrit/sweater oid :stuck_out_tongue:

Originally posted by eMiNeM
[B]wohoe… ik mag er morgen gaan werken en zondag ook… en op zondag ook weer alles afbouwen, maar goed… is wel leuk hoor :wink:

c ya later dudes en ik herken jullie wel aan het cdfreaks shrit/sweater oid :stuck_out_tongue: [/B]
Iedereen is eigenlijk verplicht om zijn CD Freaks merchandise aan te doen. :bigsmile: Als we nou om 12:00 op zaterdag en zondag afspreken met z’n allen. Dan kan iedereen elkaar zien als je dat wil natuurlijk. :wink:

Originally posted by King Dingeling
Iedereen is eigenlijk verplicht om zijn CD Freaks merchandise aan te doen. :bigsmile: Als we nou om 12:00 op zaterdag en zondag afspreken met z’n allen. Dan kan iedereen elkaar zien als je dat wil natuurlijk. :wink:

Ik heb vandaag mijn BOFH t-shirt aan met daarover heen een HCC shirt :wink: Kom maar effe koffie drinken en zo op de HCC Mzl stand.

Ik ga om 15:00 uur weer effe naar de cdfreaks stand.