CD Freaks lanceert nieuwe online CD-R Shop

Voor diegenen die de mainpage niet lezen:

Enige tijd geleden zijn we begonnen met het testen van een CD Freaks Shop. In samenwerking met het belgische bedrijf Romstore konden we jullie eenmalig heel goedkoop Taiyo Yuden CD-R’s aanbieden. We kregen genoeg aanbiedingen binnen en Romstore vroeg ons nog wat meer produkten van hen aan te bieden via onze website. Ook dit bleek zeer gewild bij de Nederlandse en Belgische bezoekers.

Daarom hebben wij de laatste weken in stilte gewerkt aan nieuwe online winkel. In samenwerking met Romstore hebben we een meer professionele shop opgezet en de bijbehorende orderafhandeling gestructureerd. We hopen zo de klanten die via CD Freaks bij Romstore kopen beter, sneller en efficienter van dienst te kunnen zijn.

Zoals gezegd zul je in de nieuwe shop meer artikelen vinden dan in de vorige, op dit moment zijn het er al een heel aantal, maar we zullen in de toekomst nog veel meer aanbieden.

Je kunt rekenen op CD-R’s op spindel, met jewellcases, DVD Media, opbergmappen, losse jewellcases en alles wat je maar kunt bedenken wat met CD-R te maken heeft.

Bij de CD Freaks Shop zul je alleen de best mogelijke produkten aantreffen, en mocht je toch problemen hebben met de produkten die je hebt aangeschafd, dan nemen wij de ongeopende verpakkingen terug.

We hopen dat we met deze service jullie nog meer van dienst kunnen zijn, en door het kopen bij de CD Freaks Shop steun je ons ook. Dus is CD Freaks een van je favoriete sites en kocht je eerst ergens anders, geef ons dan ook een kans, het geeft ons de kans weer de site te verbeteren.

De shop kun je vinden door het volgende URL in je browser in te voeren, of door erop te klikken:

http://shop.cdfreaks.com

Zoals jullie zien is het forum op het moment ook weer bannervrij, laten we hopen dat we met de shop genoeg inkomsten kunnen genereren omdit zo te houden, n de rest van de site in de lucht te houden :wink:

Gister al een beta-test gedaan, ziet er flex uit!

nice nice! :smiley:

Ziet er errug mooi uit! :smiley: Nice!

Heel goed.

Ook de dingen die te koop zijn, zijn interessant

Net maar eens de proef op de som genomen.

besteld:
spindel met 25x blueberry cd’s
2maal 10 speed cdrw 800mb
en cdcarrycase voor 96 stuks

vanavond ff geld overmaken, ben benieuwd :smiley:

moet je daarom weten wie welke brander heeft?

nouja, ik zal wel ff een kijkje nemen, maar denk niet dat ik iets kopen ga…

Dat heb nog effe geduurd ook… :wink:

Maar de shop ziet er gelikt uit, prijzen zijn ook wel ok…
Jammer dat ik nog hele voorraad heb staan, anders zou ik wel wat besteld hebben, al was het alleen maar om CD Freaks te steunen natuurlijk!

Originally posted by Totibbs
[B]moet je daarom weten wie welke brander heeft?

nouja, ik zal wel ff een kijkje nemen, maar denk niet dat ik iets kopen ga…
[/B]

Nee Totibbs, just making conversation, het valt me op dat er weinig nieuwe topics in de General Chat zijn, en deze leek me wel potentie hebben :wink:

Niet zo achterdochtig :wink:

Mooi moest binnekort toch es nieuwe cdtjes hebben…

die tayos Lijken me wel wat :smiley:

ik zal ook wel es gaan bestellen als ik weer nieuwe heb denk ik:)

Perfect, mijn bestelling is al binnen, en dat terwijl het via overmaking heb gedaan.

:smiley: :stuck_out_tongue: :cool:

En ik had de zelfde dag nog een mailtje gestuurd of de cd’s een andere kleur konden hebben en dat is ook goed gegaan.
Dit gaan we vaker doen !!

[tip] misschien een link naar de shop onder een v/d pulldown menu’s, is nu niet nodig omdat iedereen nu wel weet waar de shop gevonden kan worden (staat een link op de main) maar deze zal uiteindelijk naar de bodem verder wegzakken [/tip]

[added] trouwens, leuk idee… :slight_smile: [/added]

Hallo, ik wordt misbruikt op de frontpage :wink: :stuck_out_tongue: :eek:

7 Euro 55 portokosten op een bestelling van 1 25 stuks spindeltje 99 minuten en 10 van die vinyl dingen.

zijn jullie helemaal hagelegek ?

Ik ga niet op een bestelling van 30 euro nog eens bijna 8 euro portokosten doen…

bijna 30% van de bestelling is dan portokosten …

Helaas ligt dit niet aan ons, we hebben zelfs, en ik geloof als enige op de markt, een systeem dat het gewicht van het pakket uitrekend, alle gewichten van de produkten staan namelijk in een database en door de alle gewichten van de bestelde produkten op te tellen word de uiteindelijke prijs van het verzenden berekend.

Dit zorgt ervoor dat je nooit teveel betaald voor het verzenden. Het verzenden van 1 jewel case zal dus een stuk goedkoper zijn dan het verzenden van een spindel Taiyo Yuden, maar en dit is het probleem, mits de PTT het toelaat, helaas hanteren zij tarieven waar wij niets mee te maken hebben, en dus zijn het zij die in principe het verzenden zo duur maken.

Je kunt alle details en andere zaken nog nalezen op:

http://shop.cdfreaks.com/faq.php3

Hmmz Belvedere roelz :wink:
De porto suckt bij iede bedrijf, maar de prijzen hier zijn wel vet domi :wink:

Alleen: Is er niet een mogelijkheid om special 4 me :smiley: 100 cdz in cakebox te verkopen :slight_smile: ?

Grtz JP.

• het spijtige aan binnenlandse kosten bij nederland is dat alles tot 5kg hetzelfde kost…
  • In belgïë rekent men tot 1kg, 1-2 kg, enz… tot 5 kg…
    Hieruit blijkt dat België veel goedkopere verzendtarieven heeft voor nationale pakketpost t.o.v. nederland…

De remboursekost blijft voor beide landen duur…

Oke heb net dus effe wat cds gekocht. Maar wat me opviel was als ik in me mandje doe… En dan doorga met winkelen. Kan ik niet weer terug na dat mandje ja dat kan wel maar dan moet ik eerst weer wat erin plaatsen dat weer eruitgooien en dan afrekenen.

Kan zijn dat ik wat gemist heb natuurlijk :).

Viel me nog wat op… Heb nu dus net dat geld overgemaakt alleen dan moet je ook verplicht een naam invullen van degene van wie die rekening is… Stond verder geen naam in me email.

Kan zijn natuurlijk dat ik wat gemist hebt :).