Cd Freaks lan party ! Meld je aan!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

in het zuiden kan ik wel iets afhuren… een zaal bij van der valk of zo.

bij roermond kan ik ook nog wel een plek vinden , hoger in nederland zou ik het echt niet weten. [/B]

Ow das gewoon naast de deur man :stuck_out_tongue: In Roermond loop ik stage. Maar het maakt me idd niet zoveel uit. Als het maar niet helemaal boven in Nederland is, want das me dan weer iets te ver. Maar ik zal iig wel van de partij zijn als de gekozen datum het toelaat natuurlijk !!
Echt goed plan mensen, alleen hoop ik dan wel dat het nu wel doorgaat :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]

Mja, kom jij maar met een paar data, als organisator heb jij dat in handen.

Ik zorg wel dat ik nix te doen heb dan…maar je moet het niet ergens in zuid-limburg gaan doen hoor :rolleyes: beetje centraal gelegen voor iedereen in ons kikkerlandje :slight_smile: [/B]

goed , 12 en 13 juli

[B]

goed , 12 en 13 juli [/B]

:frowning: dan zit ik als t goed is in Kreta…als alles volgens plan gaat :frowning:
nieuwe data please :wink:

Originally posted by sentinel
[B]

:frowning: dan zit ik als t goed is in Kreta…als alles volgens plan gaat :frowning:
nieuwe data please :wink: [/B]

ja , ga ns gauw zeg , ik ga me hier niet 300 data neerzetten…

laten we eens met de maand juli beginnen…

Als iedereen nou gewoon een datum roept die em goed uitkomt, das dus ergens in de vakantie dan, dan lijkt me dat wel makkelijker ja :slight_smile:

Waarom heb jij me nooit verteld dat je naar kreta gaat! :frowning: :a

ow…eh

Mja juli is best hoor…ik wil er bij zijn…en ik wil ook dat sent erbij is! :slight_smile:

Ik denk dat ik 13-7 wel vrij ben…

[B]Waarom heb jij me nooit verteld dat je naar kreta gaat! :frowning: :a

ow…eh

Mja juli is best hoor…ik wil er bij zijn…en ik wil ook dat sent erbij is! :slight_smile: [/B]

Jaja, en waarom wil jij dat zo graag ? Ik zou er bijna wat van gaan denken… :rolleyes:
Maar like I said, als de datum me uitkomt zal ik er zeker bij zijn :slight_smile:

Juli is nu nog oké!!! :bigsmile:

Is er al wat bekend??

Met 3 aanmeldingen organiseer ik niets… pas bij 15 of zo.

je hebt er nu 15 die ‘YES’ hebben gevote op je poll :slight_smile:

je hebt er nu 15 die ‘YES’ hebben gevote op je poll :slight_smile:

a-a-n-m-e-l-d-i-n-g-e-n

[B]

a-a-n-m-e-l-d-i-n-g-e-n [/B]

Ik meld me AAN!!!:wink:

[B]

a-a-n-m-e-l-d-i-n-g-e-n [/B]

Waar is het inschrijfformulier?

Originally posted by King Dingeling

Ik meld me AAN!!!:wink:

I second that :slight_smile:

Dan sta ik op 4 nu

Ik moet er gewoon zien te geraken, rest is geen probleem. :slight_smile:

Ik ga morgen eens bellen wat een dagje bij Van der Valk in Vianen (meer midden kan ik zo 1 2 3 niet bedenken) met lunch en drinken er bij kost voor 25 man.

Een vergadersuite kost zo’n 188 euro , dus reken hier maar op minstens het dubbele , en da’s dan nog zonder eten.

Dus… als er weinig mensen aanmelden , wordt het nogal prijzig…

[B]Ik ga morgen eens bellen wat een dagje bij Van der Valk in Vianen (meer midden kan ik zo 1 2 3 niet bedenken) met lunch en drinken er bij kost voor 25 man.

Een vergadersuite kost zo’n 188 euro , dus reken hier maar op minstens het dubbele , en da’s dan nog zonder eten.

Dus… als er weinig mensen aanmelden , wordt het nogal prijzig… [/B]

Vianen is wel een mooie plek…computers en van der valk samen is de vorige keer niet zo goed afgelopen :wink: :bigsmile: :o
Maar daar ben ik niet zo bang voor :wink:

zou wel chique zijn met lunch en drank erbij :stuck_out_tongue: