Cd Freaks lan party ! Meld je aan!

vbimport

Sommigen ken ik al van de HCC dagen en zo , maar wie zou er wat voor voelen om een heuse cdfreaks meeting/dag/lanparty/drinkgelag/weetikveel te bezoeken ?

En waar , wanneer en hoe lang zou zo iets moeten plaatsvinden ?

Mja, zou het wel eens willen doen. Plaats maakt me weinig uit, zolang het maar niet helemaal van boven in Nederland is, das iets te ver :slight_smile:

Dit idee is hier vaker aan de orde gekomen, is toen nooit wat van gekomen volgensmij.

Naja, ik vind het iig een leuk plan (count me in!)…

Waar: dat hangt er vanaf wat je wil gaan doen natuurlijk
Wanneer: idem

:slight_smile:

Ik voel daar wel wat voor… wellicht dat het een goed idee is om dan meteen een LAN te geven? :slight_smile:

Iig op een zondag, van maandag t/m zaterdag werk ik fulltime dus dan komt er niets van. Vakantie heb ik niet voor eind juli, dussuh… :slight_smile:

Maar het lijkt me wel leuk om eens te zien wie er achter welke ramplank zit :)…

minivoetbal mods/admins <-> members :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik voel daar wel wat voor… wellicht dat het een goed idee is om dan meteen een LAN te geven? :slight_smile:

Iig op een zondag, van maandag t/m zaterdag werk ik fulltime dus dan komt er niets van. Vakantie heb ik niet voor eind juli, dussuh… :slight_smile:

Maar het lijkt me wel leuk om eens te zien wie er achter welke ramplank zit :)… [/B]

Lan party voel ik ook wel wat voor…maar waar wil je dat organiseren? iets afhuren? bij iemand thuis?

Ik heb ook al heeeeel veel mensen gezien op de HCC.

Ook rukker Tax
Pisnicht Dommi
Eikel Dee-ehn
Sukkel Belvedere
Poffertjespan Gamefreakje
Sukkel Wookie
Paasei MP3
en nog veel meer weeniess!!
:wink:

Count me in 2!!!

Hehehe lijkt mij weer heel gezellig. :bigsmile:

Originally posted by Murphy23x
[B]

Lan party voel ik ook wel wat voor…maar waar wil je dat organiseren? iets afhuren? bij iemand thuis? [/B]

in het zuiden kan ik wel iets afhuren… een zaal bij van der valk of zo.

bij roermond kan ik ook nog wel een plek vinden , hoger in nederland zou ik het echt niet weten.

Originally posted by King Dingeling
[B]Ik heb ook al heeeeel veel mensen gezien op de HCC.

Ook rukker Tax
[/B]

Kom ik er niet zo bekaaid vanaf als ik jouw andere bewoordingen vergelijk :wink:

[B]Ik heb ook al heeeeel veel mensen gezien op de HCC.

Ook rukker Tax
Pisnicht Dommi
Eikel Dee-ehn
Sukkel Belvedere
Poffertjespan Gamefreakje
Sukkel Wookie
Paasei MP3
en nog veel meer weeniess!!
:wink:

Count me in 2!!!

Hehehe lijkt mij weer heel gezellig. :bigsmile: [/B]

mwja en wie vergeet ie weer… :rolleyes:

maar ergens in de vakantie lijkt me wel leuk :slight_smile:
betalen mijn ouders de trein, dus het liefst ergens in het zuiden van Belgie :wink:

Originally posted by Totibbs
[B]

mwja en wie vergeet ie weer… :rolleyes:

maar ergens in de vakantie lijkt me wel leuk :slight_smile:
betalen mijn ouders de trein, dus het liefst ergens in het zuiden van Belgie :wink: [/B]
Jij hoort toch bij de weenies!!! :wink:

nee dan is het goed :rolleyes:

Eh jah, misschien wel lache. Ben laatst toevallig op een LAN feesie geweest, en die duurde 48 uurtjes hehe! (ben ‘maar’ 24 geweest hoor)
Maar das wel lagge, weet niet of hier mensen zijn die ook is een beetje gamen… anders skiet ut nog nie op zo’n LAN. (alleen filesharing gaat vervelen na een paar uur :p)

Originally posted by Wookie
Eh jah, misschien wel lache. Ben laatst toevallig op een LAN feesie geweest, en die duurde 48 uurtjes hehe! (ben ‘maar’ 24 geweest hoor)
Maar das wel lagge, weet niet of hier mensen zijn die ook is een beetje gamen… anders skiet ut nog nie op zo’n LAN. (alleen filesharing gaat vervelen na een paar uur :p)

:bigsmile: Battlefield 1942!!!:bigsmile:

Originally posted by Wookie

nou dan kom ik maar een paar uur
een beetje apies kijken :smiley: :smiley:

:bigsmile: Battlefield 1942!!!:bigsmile:

Roger That !!

Goed , geef eens een paar data (weekeinden of zo) of weeknummers op waar dit het makkelijkste voor je te realiseren is.

Mijzelf maakt het niet zoveel uit.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Goed , geef eens een paar data (weekeinden of zo) of weeknummers op waar dit het makkelijkste voor je te realiseren is.

Mijzelf maakt het niet zoveel uit. [/B]

Week 63 in 2097?

nieuwe appartement van tax lijkt me ideaal
centraal gelegen
bovendien kunnen we hem dan helpen met het nodige sloopwerk

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Goed , geef eens een paar data (weekeinden of zo) of weeknummers op waar dit het makkelijkste voor je te realiseren is.

Mijzelf maakt het niet zoveel uit. [/B]

Mja, kom jij maar met een paar data, als organisator heb jij dat in handen.

Ik zorg wel dat ik nix te doen heb dan…maar je moet het niet ergens in zuid-limburg gaan doen hoor :rolleyes: beetje centraal gelegen voor iedereen in ons kikkerlandje :slight_smile: