CD Freaks heeft de beste tomaten!

CD Freaks doet goede zaken in informatie leveren op CD/DVD gebied. Maar wat vaak vergeten wordt is dat CD Freaks de beste tomaten ter wereld heeft!

Zorg dat iedereen onze tomaten koopt door hen op deze link te laten klikken!
(LINK= http://members.lycos.nl/tomatendealer/koop.php?id=47)

De kosten bedragen slechts enkele seconden van de koper hun leven, dus dat is een prikkie!

Ik zou zeggen, verspreid het nieuws en maak CD Freaks de beste tomatenverkoper!

Wookie groet u! :stuck_out_tongue:

TomatenDealer©

Wie maakt me los !? :slight_smile:

Originally posted by the website

Promoten mag via:

• Msn, Icq en andere messengers
  • Je eigen website bijvb. cu2 en ikku
  • Nieuwsbrief van je site
  • Website promotie paginas op voorwaarde dat er bij word gezet dat het om TomatenDealer gaat. Kijk bij extra money welke promotie programma’s mogen.

Promoten mag niet via:
- Forums

• Popups, iframe
  • Email (spam)
  • Proxy’s de url laten opvragen
  • Overige Chatboxen

Als je betrapt word op cheaten of spammen* word je account gedelete of op 0 gezet

Lezen van de regels is ook een vak. :wink:

Originally posted by King Dingeling

Lezen van de regels is ook een vak. :wink:

Waarschijnlijk niet voor moderators. :wink: :stuck_out_tongue:

Ik zou ff een mailtje kunnen sturen naar de tomatendealer? :wink:

Wat is een forum nou weer? Ik zie nergens in de regels van CD Freaks staan dat ik deze link niet mag plaatsen. :slight_smile:

Originally posted by Wookie
Wat is een forum nou weer? Ik zie nergens in de regels van CD Freaks staan dat ik deze link niet mag plaatsen. :slight_smile:
Regels

7 K|ng D|ng3l|ng € 280,-

9 Dee-ehn € 160,-

49 WooK € 0,-

't gaat hard :slight_smile:

Ik had mezelf geregged en kreeg toen een beter plan, dus niemand heb “mijn” link! :stuck_out_tongue:

Vandaag is het forum ook een beetje van Wookie, dus valt het onder zijn eigen website en is het geen spam :wink:

Originally posted by DoMiN8ToR
Vandaag is het forum ook een beetje van Wookie, dus valt het onder zijn eigen website en is het geen spam :wink:
Je zegt het zelf FORUM!!! Stelletje kontelikkers. Je moet de regels even lezen op die website. :wink:

Originally posted by King Dingeling
Je zegt het zelf FORUM!!! Stelletje kontelikkers. Je moet de regels even lezen op die website. :wink:

De regel dat het op je eigen website mag overstemd de regel dat het niet op een forum mag. (whatever een forum ook mag zijn) :stuck_out_tongue:

Anyway… Koop nog een kistje man! :smiley:

De mijne smaken toch beter… :o

Dee-ehn, moet je deze is proberen! Nieuwe lading binnen gekregen!

Mensen mensen! Elke dag zijn er weer verse tomaten te halen! Per dag kan je 1 kist kopen, dus vergeet niet te kopen om CD Freak de winter door te helpen! :smiley:

lol, mag ik met de rotte komen smijten ? :o

Als het allemaal zo moet. :frowning:

Mensen mensen…

Kom er 4 halen en u hoeft er maar 2 te batalen

Hmmm ruik ik spam? :Z

ongeveer het zelfde consept dus als weedealer daar kun je ook elke dag een nieuw akje weed kopen en alles is georloofd ik sta nu op de 3de plek
ik heb gelijk maar even tomaten gekocht