Cd freaks geweldig werk

vbimport

CD FREAKS, ik sta achter ze.
zij doen voor alle cd freakers enorm veel werk waar wij met z'n allen veel aan hebben.
laten wij met z'n allen achter ze staan en ze steunen in hun werk ( je zult b.v. maar administrator zijn in dit forum ).
hoera voor CD FREAKS.
GO WITH THE TIME !!!
( is dit goed mijn engels nietwaar )

Positief hoor…
ben je ook trots op mij ?

Maar ik ben toch altijd positief nietwaar.
dat kun jij niet bestrijden.
ik ben ook gek op alle illigale Cd’s - reg’s etc.
Ook ik wil het liefst alleen progs die uptodate zijn, mits het programma’s zijn tenminste en geen spellen want daar heb ik een hekel aan, zonder daar andere cdfreakers mee lastig te vallen.
Maar het kan toch niet zo zijn dat dit forum doodbloed door een gebrek aan computer liefde maar beheerst word door een aantal vervelende lui die steeds weer met het zelfde geouwehoer komen.
Jij wilt mij toch niet vertellen dat jij geen goed gevoel voor jouw hobbie wilt hebben ??
kom nou, daar geloof ik absoluut niets van.
Jij stopt toch niet voor niets zoveel van jouw tijd in een hoop vervelend gedoe van een stel klieren die dit forum misbruiken voor hun eigen gedoe ??

ik volg dit forum al een hele tijd zonder mij ermee te bemoeien maar de laatste tijd werd het wel een …

Daarom doe ik even een tijdje mee onder deze nickname, ik geef al te lang om onze hobbie om het te laten degraderen tot niks door een stel …

maar als zelfs de oprichters en zijn hulpjes dit forum laten gaan zoals het gaat waar gaat het dan naartoe ???

dank U wel en NO HARD FEELINGS maar veel geluk gewenst dan maar.

PS ik blijf wel nog even allert bezig natuurlijk.
en weet je… ik heb me niet gemengd in de topic ( jullie eerste computer ) van MART.
Daar heb ik teveel respekt voor.

Daar word pas duidelijk ( op een paar klieren na ) wat er leeft in computer liefhebbers, freaks die terug kijken in de tijd naar het begin van onze hobby en daar duidelijk trots op zijn.
Freaks die ook de toekomst bepalen van onze hobby.
En dat wil niet zeggen dat veel jongeren van nu geen goede freaks zijn ( alhoewel zij in dat topic niet zo veel van zich laten horen )
Je kunt wel proberen mij de mond te snoeren ( zie het sluiten van mijn topic’s )
maar daar kwets jij duidelijk veel liefhebbers mee.
Ik bedoel het goed met alles, en op mijn manier, van deze hobby zoals velen hier die ( ook op de achtergrond ) meedoen.
Dat jij het niet eens bent met mijn vrolijke manier van doen geeft jou niet het recht onze hobby te degraderen tot alleen zinloos gecopieer en een jacht op een hoop andere onzin.
en mocht ik het bij het verkeerde eind hebben dan hoor ik het vanzelf.

en nog steeds: NO HARD FEELINGS YOU NO mede FREAK

Portje

O JA ik ben NIET trots op jou op dit moment.

[This message has been edited by Portje (edited 10 April 2000).]

dat zien we morgen dan wel weer.

Aaaooohhh, Zeg ik ben net wakker , ja, dus niet zoveel tekst, anders val ik weer in slaap!!! :d

oei paps is boos.
hij heeft gelezen wat ik tegen meneer NRG heb geschreven
hoe haal je het in je hoofd om zo tegen meneer NRG te keer te gaan, dat zij die.
en hoe haal je het in je hoofd om zo’n slecht pleidooi te schrijven.
voor galg en rad groei je op,
zo word je NOOIT voorzitter van de visvereniging, dat zei die.
kijk en dat doet zeer, ik had liever een klap voor mijn kop gehad of een schop onder de kont.
of had de computer voor een week op het kinderslot gezet
maar geen voorz…
Hij is wel streng he

dus meneer NRG

Damn,?
Wie is paps?
wie is voorzitter?

allemaal vragen, ik heb net jou pleidooi? [als dat er 1 was tenminste?] gelezen, maar snap er niets van kun je ook korter uitleggen wat je dwars zit.?

Die portje heeft echt goede teksten. Portje blijf doorgaan je voegt echt een dimensie toe aan het forum.

Tuurlijk zijn er mensen die het niet leuk vinden, maar dat heb je overal mee, jij kan het ook niet helpen dat deze dingen je zo aan het hart liggen, jij hebt ook een gevoel en dat uit je gewoon graag.

Ik snap je wel hoor, het geeft allemaal nix, en als andere mensen het irriteert nou dan maken we toch gewoon een forum voor jou alleen, tis duidelijk dat jij je moet kunnen uiten.

Gooi het maar in de groep jongen ! Ik zou zelfs zeggen:

GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPSKNUFFEL !

[This message has been edited by DoMiN8ToR (edited 10 April 2000).]

ja ik moet zegggen dit zijn erg diepgaande teksten die ik hier zeker niet had verwacht en zeker niet van portje maar zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het gaat helemaal goed komen met die jongen!!!
HOERA!!!

hahaha da’s positief
heel goed meneer DoMiN8ToR, lik op stuk daar houd mijn paps ook wel van, vuur moet je met vuur bestrijden zegt ie steeds en kleuters met … jawel
maar doet U dat dan wel konsequent en niet alleen naar mij ??
bedankt

O en nu vergeet ik meneer RNG, jawel hoor een kort antwoord: ik vind 15,- ( voor een CD van 2,- met .50 voor stroomkosten en laten wij zeggen 5,- winst) voor illigale cd’s wel een beetje duur, zou het geen 7,50 kunnen worden ?

[This message has been edited by Portje (edited 10 April 2000).]

hey potje

waarom geen antwoord op mijn vragen?

nog een paar nieuwe:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>ik volg dit forum al een hele tijd zonder mij ermee te bemoeien maar de laatste tijd werd het wel een …

Daarom doe ik even een tijdje mee onder deze nickname
<HR></BLOCKQUOTE>

dus je gaat binnenkort weer weg! Weet je al wanneer?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Je kunt wel proberen mij de mond te snoeren ( zie het sluiten van mijn topic’s )
maar daar kwets jij duidelijk veel liefhebbers mee.
<HR></BLOCKQUOTE> Ik snoer je niet ze zijn ook weer open.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Dat jij het niet eens bent met mijn vrolijke manier van doen geeft jou niet het recht onze hobby te degraderen tot alleen zinloos gecopieer en een jacht op een hoop andere onzin.
en mocht ik het bij het verkeerde eind hebben dan hoor ik het vanzelf.
<HR></BLOCKQUOTE> Je hebt het bij het verkeerde eind

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>O JA ik ben NIET trots op jou op dit moment.<HR></BLOCKQUOTE> en nu al weer wat trotster?

groepsknuffel laat mij erbuiten

ja
fijn
helaas
zo kort genoeg?

Ok dit vond ik ook leuk.
GRTZ to ya all
PS is het bij jullie ook zo goed weer

ja fijn karperweer eigenlijk

Bovenaan is het wel mooi weer de zon schijnt.

Portje nu ben je wel heel kort van stuk, kun je nu weer iets vollere antwoorden geven

RNG, ignore, ik volg je raad op RNG en begin er nu mee

15:56 10/4/2000 vanaf nu negeer ik het, k? portje, je gaat geen last meer van me hebben

[This message has been edited by Redneck (edited 10 April 2000).]

-=CD FREAKS RULEZ=-

[This message has been edited by PaThFiNdEr (edited 10 April 2000).]

hebben jullie het antwoord van Delirium gezien ?

positief he, die houd ook wel van een glaasje dat proef je meteen.
daar heb ik wat aan, die geeft mij weer moed.

Wat zijn de computer mensen weer vriendelijk tegen elkaar…

Greetz

Madmax