CD Freaks.com op de HCC Computerbeurs

Ook dit jaar is er weer een HCC Beurs. Op de dagen vrijdag 22 november, zaterdag 23 november en zondag 24 november
in de Jaarbeurs te Utrecht zullen duizenden computer gebruikers zich verzamelen.

Onze planning is om ook op dit evenement aanwezig te zijn met een eigen CD Freaks.com stand. We hebben de inschrijving inmiddels al de deur uit en wachten nog op de toewijzing van een plek. Helaas is het vrij prijzig en zullen we dus ook maar een relatief klein standje hebben op deze grote beurs.

Desalniettemin is het natuurlijk een leuk moment om eens met elkaar in contact te komen. De komende tijd zullen we jullie up to date houden van het hoe en wat omtrent dit gebeuren (onze plek, wie komt, wanneer etc. etc.).

We gaan in iedergeval CD-Rs verkopen, ook om de hele zaak te bekostigen, waarschijnlijk ook nog eventueel overgebleven merchandise, en zullen we natuurlijk vooral proberen de website te promoten. Als de ruimte het toelaat willen we misschien wat demonstraties doen met b.v CloneCD (suggesties zijn ook welkom!, let wel we hebbe maar een paar vierkante meter en een zeer bescheiden budget).

Op de HCC zullen StevieB, MP|3 en ik in iedergeval aanwezig zijn. Ook is het zeer waarschijnlijk dat ZiSE aanwezig is en zoals het er nu uit ziet zal ook Da_Taxman langskomen, is G@M3FR3@K aanwezig en Mr. Belvdere schijnt er met z’n limbo vrienden ook rond te lopen. We hopen natuurlijk dat we nog meer van jullie zullen tegenkomen !

Mocht je je vrouw en/of vriendin meenemen, wees dan gewaarschuwd en houd haar bij StevieB uit de buurt, hij is een echte casanova.

De komende weken zullen we meer details posten, laat het hier even weten of je ook van plan bent te komen en misschien kunnen we een tijd afspreken waarop zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn, voor een heuse ‘meeting’.

Ik kan wel wat ideetjes opperen bij het bestuur van Hcc Midden en Zuid Limburg (toch wel handig als je in dat bestuur zit soms :slight_smile: ).

Ikzelf zal het denk ik redelijk druk hebben op de HCC , want we doen het dit jaar net even anders als de normale HCC afdelingen en gebruikersgroepen , maar da’s nog een verassing.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik kan wel wat ideetjes opperen bij het bestuur van Hcc Midden en Zuid Limburg (toch wel handig als je in dat bestuur zit soms :slight_smile: ).

Ikzelf zal het denk ik redelijk druk hebben op de HCC , want we doen het dit jaar net even anders als de normale HCC afdelingen en gebruikersgroepen , maar da’s nog een verassing. [/B]
Zijn er weer vlaaitjes Mr. Belvedere???

Originally posted by DoMiN8ToR
Mocht je je vrouw en/of vriendin meenemen, wees dan gewaarschuwd en houd haar bij StevieB uit de buurt, hij is een echte casanova.
WHAhahaaa ik mijn vrouw meenemen. Die gaan alleen maar lopen zeiken als je daar iets te lang rondloopt.

Ook dit jaar zal ik met Wookie weer over de beurs slenteren. Maar of we jullie willen zien??? :wink: Maar een tijd afspreken lijkt me wel handig for een echte meeting!

Vergeet juliie Merchandise niet mee te nemen.:wink: Enne speciaal voor jullie. Kunnen jullie je aliases ff op de achterkant van je CDFreaks T-shirt printen?:stuck_out_tongue:

Ik heb het er vorig jaar nog met wookie over gehad. Wanneer komt CDFreaks nou eens op de HCC? Dan is het nu eindelijk zover.

O ja…enne Da_Taxman die kan je niet missen. :wink:

Originally posted by King Dingeling
Zijn er weer vlaaitjes Mr. Belvedere???

Euh , zal ik daar maar niet op antwoorden op een forum waar enkele tienduizenden per dag komen ? :wink:

Vergeet juliie Merchandise niet mee te nemen.:wink: Enne speciaal voor jullie. Kunnen jullie je aliases ff op de achterkant van je CDFreaks T-shirt printen?

Ik denk dat ik je nog wel herken , Dee-Ehn en Xian zal ook niet zo’n probleem worden :slight_smile:

[B]

Euh , zal ik daar maar niet op antwoorden op een forum waar enkele tienduizenden per dag komen ? :wink:

Ik denk dat ik je nog wel herken , Dee-Ehn en Xian zal ook niet zo’n probleem worden :slight_smile: [/B]
Ik weet genoeg. Doe mij maar een… :wink:

Dee-ehn en Xian weet ik ook nog wel!

't Is een beetje ver, maar aangezien ik toch gratis met de trein door de BeNeLux mag reizen, komt het er misschien toch van :slight_smile:

Ik zal natuurlijk aanwezig zijn… net zoals me girlie en co…

Hej KD… weet je dat gesprek van ons nog, vorig jaar op de HCC in de Mac? :wink:

Zoals het er nu naar uitziet moet ik op de HCC weer staan maar ik moet ffe kijken hoe het zit met me toetsen enzow maar ik ben ws dus zeker van de partij… zal wel ffe kijken of ik langs kan komen :slight_smile:

Originally posted by DoMiN8ToR
en zoals het er nu uit ziet zal ook Da_Taxman langskomen

O ja…enne Da_Taxman die kan je niet missen. :wink:

Ik ben blij dat ik dat ook allemaal weet :wink:

Ik weet niet of ik nog wel durf hoor, in het bijzijn van al die grootheden. Maar ik geloof dat ik las pseudo-jurist/moralist toch geacht word aanwezig te zijn… :bigsmile:

…maar da’s nog een verassing.

“Verassing”… Dus het heeft iets met branden te maken… CD’s zover overburnen dat je brander in een hoop as verandert? :wink:

Als jullie er zijn kom ik ook effe kijken staan jullie daar drie dagen

Originally posted by Crazy Bob

“Verassing”… Dus het heeft iets met branden te maken… CD’s zover overburnen dat je brander in een hoop as verandert? :wink:

niet zo spectaculair (onthoud dat het hier om de HCC groepen gaat , meestal gezapige 50 plussers met een technische kennis van de gemiddelde mts’er :slight_smile: ). Maar we gaan niet zoals vorige jaren te werk.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik zal natuurlijk aanwezig zijn… net zoals me girlie en co…

Hej KD… weet je dat gesprek van ons nog, vorig jaar op de HCC in de Mac? :wink: [/B]
Ja…hèhè tuurlijk. Jullie waren daarzo met zijn vieren. Dus ik zie je dit jaar weer!!!

Lijkt me een X leuk om iedereen nu eens te zien. Het is altijd wel leuk om te weten wat voor gezicht er achter iemands naam zit. Meestal heb je wel een bepaald beeld van iemand. Dan opeens zie je die persoon en dan zie toch ineens een ander gezicht. Dus wie o wie! :bigsmile:

Mijn avator klopt trouwens wel! :wink:

Mijn avator klopt trouwens wel! :wink:

'k kan me toch herinneren dat je iets meer haar op je kop had staan :slight_smile:

[B]

'k kan me toch herinneren dat je iets meer haar op je kop had staan :slight_smile: [/B]
Ik wordt ook oud! :wink:

BTW zijn ze dit jaar iets groter? :wink:

Guys, idee hoe je je nick op je t-shirt kan zetten, zonder dat ik hem daarmee meteen al verpest?

dat het of juist goed blijft zitten in de was, of dat het er dan wel makkelijk afgat, maar die dag wel goed blijft zitten?

Originally posted by SaiBork
[B]Guys, idee hoe je je nick op je t-shirt kan zetten, zonder dat ik hem daarmee meteen al verpest?

dat het of juist goed blijft zitten in de was, of dat het er dan wel makkelijk afgat, maar die dag wel goed blijft zitten? [/B]
Een sticker met je naam erop :wink:

Staan jullie er alle 3 de dagen?

Zoals bij iedereen al bekend is zal ik ook van de partij zijn (niet alle 3 de dagen uiteraard) waarschijnlijk samen met Sent1nel, maar da’s nog niet zeker.

Originally posted by CopyQuest
Staan jullie er alle 3 de dagen?

Als ik het goed begrepen heb staat CD Freaks er alledrie de dagen.

Misschien is het leuk als je er ook bij vertelt welke dag je van plan bent te komen…Ik denk dat zaterdag het drukste zal worden.