Cd-Freaks Bedankt

vbimport

We mogen de jongens van de Cd-Freaks wel eens keer een schouderklopje geven zei steken zoveel werk en tijd in deze gave site maar krijgen eigenlijk bijna nooit bedankjes.

Daarom wil ik jullie vragen om hier even de jongens persoonlijk te bedanken....

Greetz Madmax

Absoluut mee eens:
thumbs up for you guys!!!

Koko

[This message has been edited by Koko (edited 15 May 2000).]

Dat hebben we al een keer gedaan, maar dat was geen succes. Ruff kreeg namelijk zo’n groot ego dat die er gewoon ziek van werd

Not to mention Domin8tor and TheDuke (and several others…)

Enniewee, THNX

GR33TS, G@M3FR3@K

zover ik weet is mijn ego nog niet gestegen…enne als je Ruff een beetje kent is het een toffe gozer…

misschien kun jij zijn intelligentie vermogen niet aan Gamefreak_cd_copy…

anyway bedankt voor het schouderklopje jongens…

Nou kijk dan maar eens op deze topic sies: http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/001791.html

Even een paar quotes daaruit:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by DoMiN8ToR:
Dit is echt niet goed voor ons ego hoor, en daarbij zonder jullie is er nix aan om de page te maken.<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
Bloos
<HR></BLOCKQUOTE>

GR33TS G@M3FR3@K

Ps. Bedankt:

Ruff-Next-Gangsta,
sies,
Mattel007,
TheDuke,
Zise,
Administr8tor,
en iedereen die ik vergeten ben!

Jongens van Cdfreaks ook bedankt!!!
(maar nu moet ik jullie 5 daagjes missen(ga op kamp))
See you later
Grzz.
Mess

Zekerz! CD FREAKS bedankt! En ga vooral zo door!
Greetz…

Administr8or een admin? [Niet dat ik weet ? nee]
Junior member als ik het zie.

Maar zoals ik regelmatig zeg,
‘Keep up the good work!’

Ook Lor3nzo bedankt, die stond niet in het lijstje en misschien nog wel anderen…
[ja deze ook nog]Cr4z33, Dlid??, HPolimar
Da_Taxman

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 15 May 2000).]

Ach bij deze wil ik iedereen bedanken (nogmaals, maar ja newbees he’)voor de vele vragen waarop ik een antwoord kon geven.

Enne SieS rules 2 jullie waren hem vergeten bij de vorige thread die hierboven ergens staat.

Maar 1 kanttekening plaatsen:
Ik beantwoord liever hier de vragen, dan dat jullie aan mij persoonlijk mailen. Zo heeft iedereen er baat bij. Voor de rest perfecto mondo zoveel hits als jullie ons bezorgen! Klasse ga zo door.

Signed by Ruff-Next aka RNG aka Ruff-Next_Gangsta

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Administr8or een admin?
Junior member als ik het zie.

Maar zoals ik regelmatig zeg,
‘Keep up the good work!’

Ook Lor3nzo bedankt, die stond niet in het lijstje en misschien nog wel anderen…

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dat is inderdaad verwarrend hè Taxman, maar volgens mij bestaat er een Adminstr8tor (de echte) en een Adminstr8or (de neppe). Dus één met t en één zonder t… Kon zeker zelf geen naam verzinnen

kon geen posts vinden op naam van Administr8tor…

Maar mocht deze toch bestaan, dan ‘I stand corrected’.

Da_Taxman

Ja bedankt hè, administrators!
En ook alle anderen die hier zinvolle posts plaatsen!

ThanX & C ya around!

jeps, bedankt cdfreaks. Beste site van het web…keep on going

Heej, mizzchien leuk/interessant dat een van de eerste freakers de complete geschiedenis van cdfreaks.com eens optekent?! Ik ben via via via ooit eens op de vorige cdfreaks terrecht gekomen maar weet nog steeds niet hoe/waaruit deze site ontstaan is en hoe het zo’n enorm succes is geworden.

[This message has been edited by Nostrofu (edited 16 May 2000).]

Ik meen toch dat Dom & ZiSe een story op cdfreaks hebben staan waarin het 1 en ander wordt uitgelegd.

Anders moet je maar even graven in dit forum…zoeken op mijn naam ik heb wat gegevens gepost (ooit) over de vorige leven van The Duke

Bedankt!
Ook namens mijn vrouw, de kinderen en alle andere leden van de koninklijke familie.
Bedankt!

ga naar cdfreaks mainpage en klik boven op VARIOUS
daar staat history…
is al een tijdje niet bijgewerkt, maar toch

heb er niks meer aan toe te voegen, dan ook een bedankje voor alle admins en tegelijk members en junior members die (bijna) altijd helpen.

Ave…
PGN/iNERTiA

merci
een heel cool forum dit

2 thumbs up!