CD Freakers om hulp gevraagd

vbimport

Ongewone vraag misschien, maar het volgende:

Ik ben laatst op TV geweest (plaatselijk op Omroep Brabant TV) met een uitvinding. Eind mei zal er uit de twaalf genomineerde uitvinders een winnaar uit de bus komen. Mensen kunnen via een internetsite hun stem uitbrengen. Nu twijfel ik toch wel een beetje aan de manier hoe het er met de telling aan toegaat. En vandaag wist ik het wel zeker dat er niet veel van klopt. 3 uur voor dat de uitvinder van deze week op de buis te zien was stond hij al op de site zodat mensen er al op konden stemmen voordat hij op de TV te zien was. En wat denk je hij stond al op 10 % van de stemmen. Rara politiepet. Nu dacht ik zo wat hun kunnen dat kunnen wij ook. Daarom vraag ik jullie om een of een paar keer op mij te stemmen. Dit doe je op de volgende manier.
Ga naar de site http://www.goedbeterbest.nu en ga naar t’Lempke (Brabants voor het lampje)
Nu zie je al de inzendingen die op de buis geweest zijn. Ik ben die met het val-preventie systeem.
Rechts boven kun je naar de stempagina waar mijn valpreventie systeem op plaats 8 staat.
Klik op het witte rondje en klik op de knop stem even later zie of ik evt. weer een % gestegen ben. Je kunt evt. dit een paar keer herhalen. Ik heb het getest en het werkt zonder dat je cookies weg hoef te halen of zo.

Laten we eens kijken hoe powerful het internet medium is.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

krijgen we dan ook een deel van de prijs? :wink:

Das het mooie ik weet niet eens of er wat te winnen valt behalve (nep) eer). Onder degene die stemmen op de winnaar wordt geloof ik zo’n koffie zet app. van Plips verloot waar je zo’n inlegkruisje als filter in moet leggen. Noemen ze design geloof ik.

nou vooruit dan…ik hou wel van een potje vals spelen :slight_smile:
ik heb al op je gestemd :slight_smile:
t is wel een kutpagina zeg... moest een uur zoeken voor ikt lempke gevonden had…
is trouwens ook limburgs voor lampje hoor :wink:

Voted

wrom niet :slight_smile:

vroeger ook nog geweest hier, kwamen er wel paar honder stemme

Je staat nu op een gedeelde 1e plaats, 15% van totaal aantal stemmen… :wink:

'k heb ook op u gestemd.
Je staat nog altijd op 15%.

Hmm ik help graag een handje dussuh waarom niet :slight_smile:

Ik heb me rot geklikt maar je staat wel bovenaan nu :slight_smile:
Hoppa, van 15 naar 20%

http://www.goedbeterbest.nu/diversen/colorffffcc.html

dit had je volgens mij beter als link kunnen geven. Ik had haast een route beschrijving nodig om het te vinden…

misschien ook niet…

Ik heb per ongeluk 10x op de “Stocking body” gevote!!
Die heeft je nu ingehaald!! Sorry hoor!

… Geintje!!! :slight_smile: haha! je gloofde ut hè!! haha! :cool:

Nee hoor, heb wel een paar keer voor je geklikt! Nu sta je op 20% dude! De 2e plaats is een gedeelde plek met 14%! Als je wordt ingehaald moet je het ff zeggen dan klik ik nog wel eenpaar keer! :wink:

Het is zo fijn om vrienden te hebben waar je op kunt rekenen.
The_Matrix jij heb nu vast last van je wijsvinger, van 15%>20% phuffff…

En nu maar hopen dat ze geen hertelling gaan houden (voor het geval dat ze de IP nummers gelogd hebben).

Het is nog een kleine 4 weken dus ik zou zeggen hou de site zo nu en dan is in de gaten om te kijken hou het er mee staat. Ik hoop dat het zo overdreven duidelijk is dat ze me vragen gaan stellen hou het zit. Want zeg nou zelf 10 % van de stemmen hebben met je fietsbalans trainer zonder dat je zelfs nog maar in de uitzending bent geweest, daar hangt pas een luchtje aan.
Bij de weg : die URL link die Totibbs geplaatst heeft die werkt bij mij niet.

Voor de mensen die de weg inderdaad wat moeilijk vinden nog een tip :
rechts onderaan de start pagina van http://www.goedbeterbest.nu staat het woord SITE met een pijltje naar rechts. Als je daar op klikt kom je op een soort hoofdmenu pagina, waar links in de gekleurde balk het onderwerp " 't Lempke" staat(5e van boven). En daar moet je recths boven in weer klikken om naar de stem pagina te gaan.

Nogmaals bedankt voor jullie support tot zover.

Hehe 22 procent.

succes

21% nog maar

ff vote :wink:

edited

zow terug 22 :slight_smile:

http://www.goedbeterbest.nu/lempke/teller.cgi

das de snelste link:)

heb dus ook ff gestemd enzo. Suc6 ermee.

je staat al lekker aan de leiding heb je naar 23 % gebracht

Ik heb je ook een handje geholpen. [23%]

Maarehh,

Valt dit niet een beetje op nu jij zover boven de andere uitsteekt??

100 keer gevote, maar nog steeds 23%
Of het werkt bij mij niet of er zijn al wel heel veel stemmen geweest dat 100 votes niet eens 1%-punt scheelt…
Geen zin om uit te rekenen hoeveel het moet zijn dan :wink:

Het mag van mij gerust opvallen. Wat kunnen ze er aan doen. Er staat nergens dat je maar 1 keer mag stemmen. Ik dacht dat ze doormiddel van een cookie er voor zorgde dat er maar 1 keer per PC gestemd kon worden, maar dat blijkt nog niet eens zo te zijn. En het hele gezin mag natuurlijk zijn eigen stem uitbrengen.

Nu krijg ik wel de indruk dat sommige CD Freakers gezinnen uit meer dan 25 leden bestaan!

Voor mij hoef je jezelf dus niet in te houden.

die teller sucks, deze middag weet ik zeker dta je op 23 % stond, nu is het maar 21% meer