Cd-freak shop

Ik heb een paar vragen over de CD-freak shop:

1. Zijn alle prijzen incl BTW
  2. Al bestel je CD’s bijv: voor 13 Euro zit daar de verzend of breng kosten er al bij gerekend.
  3. wanneer word de shop uitgebreid met meer spullen.

Ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden.???

Greetzzzz

The Distroyer.

:eek:

lees de voorwaarden. nadat je van alles hebt ingevuld. en je ziet dat je genaaid wordt…

tenminste… dat je BTW moet betalen en verzendkosten.

Het is een Belgische shop…

Voorwaarden

Maar in Nederland is het verplicht om prijzen inclusief BTW te vermelden op het moment dat je je op consumenten richt. Als dit niet zo is dan moet het er volgens mij expliciet bij vermeld staan. Wat ik kan zien is dat de prijzen inclusief BTW vermeld zijn.

Verzendkosten komen er bovenop, daar mag je van uit gaan. Bij de meeste sites worden die ook pas vermeld bij het uitchecken, voor Nederland was het €7,55 als ik het goed gezien heb.

Originally posted by Totibbs
[B]lees de voorwaarden. nadat je van alles hebt ingevuld. en je ziet dat je genaaid wordt…

tenminste… dat je BTW moet betalen en verzendkosten. [/B]

Misschien moet jij eens een keer beter lezen en niet meteen van deze domme opmerkingen maken.

Ten eerste zijn alle prijzen zijn natuurlijk INCLUSIEF btw. Dus als er staat: 01. taiyo yuden 80 spindel 100 stuk --> v.a. 1 stuks = 39.66 € dan is deze prijs dus de prijs INCLUSIEF btw…

Wat betreft de verzendkosten. Natuurlijk komen die er nog bij… wat denk je dat we alles gratis kunnen verzenden? De verzendkosten staan inderdaad nog niet als bedrag op de site vermeld (in een vroegtijdige stadium). Dit heeft te maken met het feit dat we jullie niet willen naaien met de verzendkosten en dus van ELK product ook het gewicht bepalen en opslaan. Naar aanleiding van het totale gewicht dat je besteld worden de verzendkosten bepaald… mooi systeem toch?
Ik zal er in ieder geval voor gaan zorgen dat er bij het winkelwagentje al de verzendkosten worden uitgerekend.

Verder komt er ook nog een FAQ page bij met dingen over verzendkosten, levertijd etc etc… de shop is ook pas online dus we zijn hem zelf ook nog aan het ‘finetunen’.

Klein voorbeeldje verzendkosten:
taiyo yuden 80 spindel 100 stuk
verzendkosten: 12.88 EURO REMBOURS
verzendkosten: 7.55 EURO Overschrijving

Over de uitbreiding weet ik zelf ook nog niet echt iets nuttigs te zeggen…

Nogmaals wij werken zelf ook aan de shop, dus als je nog opmerkingen of vragen of wat dan ook hebt laat het ons weten… je helpt ons er alleen mee!

Tip: als je verzendkosten precies wilt weten zal je toch even je gegevens moeten invullen en daarna kiezen voor de gewenste betalingswijze… daarna komt NOG een scherm of je je order wel wilt doorzetten dus dan kan je nog altijd stoppen…

Originally posted by Totibbs
en je ziet dat je genaaid wordt…

Als je gewoon even verder gekeken had dan je neus lang is en je hersencellen rijk bent dan had je zo’n domme opmerking niet gemaakt.

Het kostte me, afgezien van Taxie’s reply, slechts enkele seconden om uit te vinden dat de prijzen inclusief BTW zijn en wat uiteindelijk de verzendkosten gaan bedragen.

Als je een beetje bekend bent met internet en online bestellen dan had je geweten dat de verzendkosten altijd achteraf vermeld worden bij het uitchecken.

Dat er ook nog punten ter verbetering zijn ben ik wel met je eens, maar om dat op zo’n manier te melden vind ik ongepast.

De informatie die ik graag zou zien bij het openen van de shop is een korte welkomsttekst waarin een link staat naar een FAQ, dat de prijzen inclusief BTW zijn en de algemene voorwaarden die van toepassing zijn.

In de FAQ zou dan moeten komen staan wat de gemiddelde levertijd is, een indeicatie van de verzendkosten en bijvoorbeeld iets over de betalingsmogelijkheden en toekomstverwachtingen van de shop…

Ik heb er alle vertrouwen in dat Romstore en CD Freaks samen hier druk mee bezig zijn en garant staan voor een correcte levering zonder mensen te ‘naaien’ zoals Totibbs dat zegt!

Er zijn geen domme antwoorden ,alleen domme mensen die domme dingen terug schrijven.

:Z

Originally posted by The Distroyer
[B]Er zijn geen domme antwoorden ,alleen domme mensen die domme dingen terug schrijven.

:Z [/B]

Reageer dan zelf ook effe normaal in plaats van zo denigrerend.
Mijn reactie was netjes, beschaafd en correct en toch word ik op deze manier beledigd.

Als ik nog een keer iets voor je doen moet…don’t ask!

je heb gelijk… sorry.
:frowning:

en t was beter gweest als je die spullen ergens kon ophalen…kost dan wel benzine , gas … maarja dás niet zo een ramp , beter dan geld weggooien aan rembours kosten

Originally posted by crackerrw
en t was beter gweest als je die spullen ergens kon ophalen…kost dan wel benzine , gas … maarja dás niet zo een ramp , beter dan geld weggooien aan rembours kosten

Dan maak je het geld over, dat scheelt je weer.
Geloof dat overmaken ook een optie was.

Als je binnen een korte afstand van verzendpunt woont is het een optie, anders niet (tijd is immers ook geld…althans, voor sommigen :smiley: )

Bijna 8 euro voor een pakketje vind ik HEEL ERG VEEL verzendkosten.

maar overmaken duurt toch lang…?en als ik dat doe hoe komen die cd’s bij mij dan ? via verzekert verzenden (hoop ik) ? k wil niet dat mn buren ze krijgen…

Ik heb begin december cd mappen besteld, en eind december hier ook al contact over gehad zowel hier als via e-mail met romstore, maar heb ze nog steeds niet mogen ontvangen.

Toen werd mij beloofd dat ze begin januari zouden komen en dat ik er zelfs een gratis mooie cd marker bij zou krijgen. Nou nog steeds niks dus.
Ik ga nog eens trachten te mailen maar heb tot nu toe geen goede indruk.

Goeie ervaringen alleen al met het CDFreaks T-shirt :slight_smile: Die draag k nog steeds iedere basketballwedstrijd.
Totibbs; doe nie zo kort door de bocht :S

Grtz JP.

Originally posted by Mr. Belvedere
Bijna 8 euro voor een pakketje vind ik HEEL ERG VEEL verzendkosten.

Dat zijn toch gewoon de kosten voor rembours ? (dus dat is voor een pakketje niet extreem veel of weinig)

Originally posted by jojk
[B]

Dat zijn toch gewoon de kosten voor rembours ? (dus dat is voor een pakketje niet extreem veel of weinig) [/B]

dat is voor overmaken , dus gewoon postzegeltjes of pakketzegel.

maar ik heb gezien als je 3 spindels zou bestellen dat het ook 7 euro 55 kost , dus dan valt het wel weer mee… aleen bij kleine bestellingen is het ook 7 euro 55 en dan kloppen de verhoudingen niet meer helemaal… maar het was al uitgelegd in een andere thread