Cd-extra met nero

vbimport

'k gebruik eigenlijk altijd easy-cd creator voor cd extra, maar nu wil ik het toch met nero doen omdat ze zijden dat het vanaf versie 5 wel kon. Lukt me dus niet, kan alleen uit mixed mode kiezen, maar dan krijg je de data track aan het begin van de cd, en dat wil ik juist niet.

Het is zo’n stom gezicht als je h’m in de cd speler doet en hij begint bij track 2.

Weet iemand een oplossing???
ThanX,
The MAzTER

De oplossing heb je zelf al aangedragen, geen Nero gebruiken> NTI CDmaker Pro iets voor jou?

had ik, maar kan niet samen werken met nero en verneukte gelijk een cd

The MAzTER

But, ThanX

Hebben jullie zo’n hekel aan Nero? I love Ahead Software

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vinny:
Hebben jullie zo’n hekel aan Nero? I love Ahead Software <HR></BLOCKQUOTE>

Ik ook, maar dan moet het wel werken

Kan niemand me meer helpen???

of weet iemand hoe je kan overburnen met easy cd creator

is het ook mogenlijk dat je eerst een audio cd maak en dan de date er gewoon achter zet?

The MAzTER

Gebruik CDRWin en maak eerst een audio-cd en vergeet niet “open new session” aan te vinken. Daarna met “file backup & tools” de data erbij zetten (“build and record iso image”).
Greetz,
The Amazing Duke

'k heb het nu zo gedaan: cd-exta gemaakt met easy cd op 80 min cd, daarna met clonecd verder gekopiert op 74 min cd’s

ThanX, anyway de volgende keer gebruik ik die optie wel

The MAzTER

gewoon een cd copy maken met nero 5.0.0.3 je zult zien dat je burner na de audio files even stopt en dan de data erachter burnt je zult dan in je audio cdspeler alleen de audio tracks zien en op je pc alleen je data

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by hank:
gewoon een cd copy maken met nero 5.0.0.3 je zult zien dat je burner na de audio files even stopt en dan de data erachter burnt je zult dan in je audio cdspeler alleen de audio tracks zien en op je pc alleen je data<HR></BLOCKQUOTE>

Ja snap ik maar het gaat er om dat ik WAV-jes(naar audio) er op zet en data

The MAzTER