CD display systeem

vbimport

Eventjes een vraagje namens mijn schoonbroer (niet officieel maar toch;)): waar-o-waar zijn wandsystemen te koop waar jewel cases ingeklikt kunnen worden? Het moet op een zodanige manier gebeuren zodat de hele voorkant te zien is (zeg maar dat de achterkant van het doosje tegen de muur aanzit).

Hij wil zijn cd's met mooie covers nl op deze manier als "behang" gaan gebruiken, dus moet dat met een mooi, netjes en makkelijk systeem..

En liefst niet al te duur :wink:

Ben ik ook tijdje naar op zoek geweest…maar zou er intussen zoveel van moeten hebben dat ik een hele muur van de woonkamer kan behangen…

Het zijn vergelijkbare systemen als je wel eens in winkels ziet…
Je zou het eventueel zelf kunnen maken.

Waar het op neerkomt is dat de bovenste rail dieper is dan de onderste, zodat wanneer de CD onderin de rail staat, deze boven nog opgevangen wordt door de rail…

Originally posted by Da_Taxman
Ben ik ook tijdje naar op zoek geweest…maar zou er intussen zoveel van moeten hebben dat ik een hele muur van de woonkamer kan behangen…

Dat zou voor mij/hem ook gelden. Het gaat hem dan ook alleen om de cd’s met mooie hoesjes (Iron maiden e.d.)

[b]

Het zijn vergelijkbare systemen als je wel eens in winkels ziet…
Je zou het eventueel zelf kunnen maken.

Waar het op neerkomt is dat de bovenste rail dieper is dan de onderste, zodat wanneer de CD onderin de rail staat, deze boven nog opgevangen wordt door de rail…
[/B]

Dat klopt, maar hij wilde eigenlijk een klik-in systeem…

die waren een tijdje geleden te koop bij de ECI, je weet wel dat boek en platen postorderbedrijf, heb hun krantje al weggegooid, maar ze zullen het vast wel nog steeds verkopen, ga anders een vragen bij de ECI winkel in het corio center want op hun site kon ik het zo gauw ff niet vinden.

Als ik me niet vergis kun je ze nog steeds kopen bij de ‘Large’ ikwou voor je in de nieuwe catalogus kijken maar mijn meisie is 'm aan het lezen …GGGRRRRRRRR.
Je moet hier maar eens kijken

http://www.large.nl/index.html

MZL D@RKNeSS

Sory oude url geen index er achter zetten

D@RKNeSS