Cd database programma

vbimport

dringend op zoek achter een goed nederlandstalig programma,waar men cd’s data/muziek simpel kan in bijhouden printen enz.
iemand een tip

Ben bezig zoiets zelf te programmeren, sluit het beste aan bij wat ik zoek…Misschien ook een ideetje voor jou??

ok goed nieuws laat eens iets weten wanneer het af is,ik ben wel geintereseerd we komen wel tot een overeenkomst,nog een vraagje kun je covers ook in het progamma bijhouden ?

Gebruik davi music manager 2000 het voldoet aan je wensen…

Ik ben ook bezig met een full win32 cd database proggie. Is helemaal niet zo moeilijk om te maken. Moet je ook eens proberen met Delphi 4 ofzo. Kun je hem meteen helemaal aanpassen aan jou needs.
Dan kun je er ook met gemak je cd-hoesjes bijzetten.

Succes…

sorry ruff music manager reeds geprobeerd ,voor muziek ok maar voor data nee en het voldoet echter niet aan het geen ik er van wil maar alvast bedankt

ook van-z waar kan men delphi 4 vinden om te downloaden (site),ik wil het wel eens bekijken.bedankt.

Delphi 4 kun je vast wel ergens op easywarez.com of een andere warez site vinden.

Maar ik weet niet in welke regio je zit anders kan ik misschien wel zorgen dat je een cd’tje aan huis krijgt. Ik zit in regio Twente. Laat me ff weten in welke regio je zit dan kijk ik wel of het gaat lukken.

kijk naar http://www.ziplabel.com/cdrlabel/index.html

may the force be with you