Cd creator geinigheidje

Tja ik heb weer eens een geingheidje.
Als ik nou op mijn XP pro easy cd creator + update gebruik en ik wil een audio cd branden, brand hij eerst de cd issie klaar en dan…doet hij het laadje open en dicht en dan…VAST.
Hij doet dan niks,nada,niets,noppes,jiente,nothing, dus gewoon niks meer.

Lekker he.
Een data cdeetje niet maar een audio cdeetje wel.
Vreemd???:confused:

gebruik dan ook gewoon nero!! :cool:

gebruik dan ook gewoon nero

die gebruik ik ook alleen in de eerste plaats geeft nero aan dat mijn plexotor niet disc at once kan branden terwijl dat wel zo is, en de tweede plaats in cd creator kan je wat gemakkelijker zien hoeveel data in mb’s er nog op kan.Ok ik had het over audio cd’s maar waarom ik die brand nog met cd creator heeft denk ik nog te maken dat ik ze altijd daarmee heb gebrand dus gewoon een kwestie van gewenning.Klinkt raar misschien maar dat was mijn eerste brand proggie in die goeie ouwe tijd nu zijn er zoveel.
Net als Norton Commander gebruik ik ook nog steeds, gewoon een gewenning denk ik.
Maar zijn er meer mensen die er last van hebben?
Of ben ik de enige.

Misschien moet je je cdbrander ff flashen. Ik had ook zo’n soort probleem en nadat ik em geflasht had deed ie et weer perfect.

ECC betekent Easy Coaster Creator? misschien??

Originally posted by benxx
ECC betekent Easy Coaster Creator? misschien??

ECC?, wat heeft dat opeens hiermee te maken?

Easy Cd Creator misschien?

Ja hehe, dat had ik ook wel begrepen, maar wat heeft het dan voor een zin om zo een post te doen, dat slaat toch helemaal nergens op? Das net zoiets als dat je et over auto’s hebt en opeens roept: stoel.
m.a.w. die post had geen zin.

lol:p

Sorry hoor, mag toch ook wel ff wat lachen.
Serieus, misschien dat de aspi layer niet up to date is.

Beter zo?
LSLMTFO

als je nu eens zou vertellen welke cdwriter je heb (niet alleen de merknaam) en welk syteem. Welke versies je gebruikt van welke soft welke versie van firmware,…
zouden we je waarschijnlijk kunnen helpen, je raad het nooit.
Wij zijn geen helderzienden